تابستان را در این ۳ تور ایرانی خوش بگذرانید!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
تابستان را در این ۳ تور ایرانی خوش بگذرانید!

تابستان از مهم‌ترین تعطیلات مسافرتی ایرانی‌هاست. با خانواده‌تان برنامه‌ریزی کنید و با نگاهی به پیشنهادهای کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر سفری ویژه‌ای داشته باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تور مشهد می‌تواند از همان ابتدا تا پایان تابستان یکی از بهترین برنامه‌های سفر شما باشد. شهری با امکانات و تجهیزات رفاهی و گردشگری خوب و عالی که فرصتی بی‌نظیر را برای شما و خانواده تان می‌سازد سال‌ها که از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است.

تور-مشهد-ویرلن

در همه فصل‌ها شلوغ است و همیشه مشتاقان به سفر به این شهر زیادتر می‌شود. قطعا در همان ابتدای ورود و برنامه‌هایتان به دیدار امام رضا (ع) بروید و خود را با دنیای معنوی آستان قدس روبه‌رو کنید.

در این بارگاه نورانی و مقدس از صبح تا شب و از شب تا صبح میزبان زایران امام هشتم (ص) است. اما اگر بتوانید برنامه‌های حضورتان را در زمان برنامه‌های نیایش گروهی حرم بگذارید حال و هوای روحانی خاصی را تجربه می‌کنید.

بعد از زیارت و راز و نیاز، حتما به موزه‌ی رضوی و البته کتابخانه‌ی پربار این آستان بروید و از تاریخ و گذشته‌ی زندگی پرفیض امامان شیعه با خبر شوید.

دلتان که آرام شد، حالا برای خوش‌گذرانی‌های خانوادگی برنامه‌ریزی کنید و یک‌روزی را در پارک‌های آبی بزرگ مشهد بچرخید و حسابی هیجان‌زده و خوشحال شوید. یک‌روز را به طرقبه و ییلاق اطراف مشهد بروید و در رستوران‌های سنتی این شهر خوشمزه‌ترین کباب‌های ایرانی را بخورید و از آب و هوای این مناق لذت ببرید.

خرید در بازار رضا را هم فراموش نکنید و حتما برای عزیزانتان سوغاتی‌های جذاب مشهد را بیاورید.

در نظر داشته باشید که در همه فصل‌ها این شهر شلوغ است و برای سفری مناسب به مشهد بهتر است پیش از سفر با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید که بتوانید مناسب با بودجه‌ی پیشنهادی‌تان اقامتگاه خوب و مقرون به‌صرفه‌ای را رزرو کنید و با خیال راحت عازم مشهد مقدس شوید.

سافاری در کنار آبی دریا با تور قشم

تور-کیش-ویرلن

تابستانتان را با تور قشم متفاوت کنید. شک نکنید بهترین تفریح های ساحلی را در کنار خانواده دارید و اقامتی آرام و دلنشین در کنار دریا دارید. قشم با طبیعت بکر و تماشایی یکی از زیبایی‌های خلیج فارس است که حالا سالهاست از مقاصد اصلی سفرهای گردشگران خارجی هم شناخته می‌شود.

درست است که تابستان گرمای جزیره زیاد است، اما به همان نسبت هم خوش‌گذرانی‌های تابستانی دارد که برای رسید ن به آن‌ها باید برنامه‌ریزی کنید.

دشت‌های کویری این جزیره یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مسابقات اتوموبیلرانی است که در این فصل برگزار می‌شود. شما هم می‌توانید تجربه‌ی سافاری را در قشم داشته باشید. دیدنی‌ها و منابع طبیعی شهر تمام نمی‌شود و شما باید با راهنماهای محلی همراه شوید و اگر توانسید در مدت اقامتتان همه آن‌ها را تجربه کنید.

از کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر کمک بگیرید و بهترین اقامتگاه‌های شهر را انتخاب کنید که با امکانات و تجهیزات پیش‌بینی شده فرصت استراحت خوبی در خنکای هتل داشته باشید و به برنامه‌های سفرتان برسید.

شب‌های جزیره را از دست ندهید و به سراغ کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی بروید و حتما غروب خورشید را در کنار ساحل از نزدیک ببینید.

یکی از مهمترین جاذبه‌های قشم دره ستارگان است که مجموعه‌ای از کوه‌های مرجانی بی‌نظیر و زیبا است که یک‌‌روز شما را در بر می‌گیرد و خاطره‌ای بی‌نظیر از گشت‌وگذار در آن برایتان می‌سازد.

هم خشکی این جزیره دیدنی است و هم آبی دریای آن، در قشم با قایق های محلی به میانه‌ی آب بروید و از کنار جنگل حرا یکی از زیباترین مناظر طبیعی ایران را از نزدیک ببینید. ریشه‌های بیرون آمده از آب و همینطوری هم‌نشینی پرندگان در این جنگل زیبا بسیار دیدنی است. اصلا سفر به این بخش از جزیره را فرامش نکنید.

هیجان ورزش‌های آبی زیر آفتاب داغ تابستان در تور کیش

تور-کیش-ویرلن

هر ایرانی واقعا باید یک‌بار نگین خلیج‌فارس را از نزدیک ببینید و از این همه شگفتی، زیبایی و امکانات رفاهی و گردیگری لذت ببرد. شما سه تا چهار روز در جزیره‌ی زیبای کیش اقامت می‌کنید و از برنامه‌های تفریحی آن لذت می‌برید و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خانواده‌تان می‌سازید.

اقامت در لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره فرصتی بی‌نظیر در ایران است که سفرتان را قابل رقابت با کشورهای حاشیه‌ی خلیج‌فارس می‌کند.

درست است در این روزها کمی هوا گرم است، اما تفریحات آبی و ورزش‌های ساحلی که در این روزها فعال هستند اصلا گرمای هوا را از یادتان می‌برد و فقط خوشی و خوش‌گذرانی را جایگزین آن می‌کند. اگر می‌خواهید بیش از ۶۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت را تجربه کنید اسکی روی آب‌ را از دست ندهید مربی‌های مهربان پارک کیبل اسکی آکواکوم به‌خوبی نحوه‌ی سوار شدن و لذت بردن از آن را آموزش می‌دهند.

هیجان شما با شاتل و کایت‌سواری روی دریا هم حسابی بالا می‌رود و بعد از آن برای خوردن غذاهای خوشمزه به رستوران‌های ساحلی سر بزنید و بهترین خوراک‌های دریایی ایران را در این رستوران‌ها مزه کنید. حالا که حسابی آدرنالینتان بالا رفته به‌همراه فرزندانتان برای تماشای دلفین‌های آرام و زیبای خلیج فارس به پارک دلفین‌ها بروید و چند ساعتی از نمایش این حیوان‌های مهربان لذت ببرید.

قطعا خرید در کیش را هم از دست ندهید، چون علاوه بر اینکه در جزیره گمرکی به کالاها تعلق نمی‌گیرد، بلکه در حراج فصلی هم شما می‌توانید با قیمت‌های مناسب برای خود و فرزندانتان خریدهای مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای داشته باشید.

به غیر از مال‌ها و پاساژهای بزرگ جزیره، سری هم به محله‌های قدیمی کیش بزنید و از بازار دست‌فروش‌های سنتی شهر خرید کنید و اگر دوست داشتید از زنان هنرمند جزیره بخواهید که روی دست و پاهایتان با حناهای مخصوص و رنگی، طراحی‌های زیبا بکنند.

شک نکنید خاطره‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی از سفر به جزیره‌ی زیبا و دیدنی خلیج‌فارس دارید. برای همین تا دیر نشده برای اولین آخر هفته‌ای که می‌توانید راهی شوید به وب‌سایت مقتدر سیر نگاهی بیندازید و همان جا تور کیش را بخرید.

 

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه