معرفی خدمات جدید مجموعه نیلگام سفر در سال 98

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
معرفی خدمات جدید مجموعه نیلگام سفر در سال 98

مجموعه نیلگام جهت کمک و انجام کار‌های مربوط به ویزا در سریع‌ترین زمان خدمت‌رسانی می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سفر به بعضی کشورها همیشه دور از ذهن ماست. فاصله زیاد، هزینه‌های سفر و مشکلات اخذ ویزا به‌خصوص برای ما ایرانیان از موانع اصلی سفر به مقاصد متفاوت است. ژاپن یکی از این کشورهاست که در سال‌های گذشته سخت‌گیری زیادی در زمینه صدور ویزا برای ایرانیان اعمال کرده است.

از طرفی تحصیل در یک کشور درجه یک اروپایی همواره موردتوجه دختران و پسران ایرانی است. یا تحصیل در کشوری نزدیک و ارزان، با اعتبار دانشگاه‌های درجه یک دنیا که بتوان آینده‌ای مطمئن را با آن رقم زد.

گروه شرکت‌های نیلگام که پیش از این با نام ایران-آنکارا در زمینه‌های مختلف پیکاپ ویزا، وقت سفارت، اخذ ویزای شینگن کشورهای مختلف اروپایی، سفرهای توریستی و پذیرش تحصیلی همواره به کاربران عزیز خدمت‌رسانی کرده است، اکنون خدمات جدیدی را به انواع ویزای تحصیلی و توریستی خود اضافه کرده که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

ویزای توریستی ژاپن

با اینکه در نگاه اول ژاپن تنها کشوری بسیار پیشرفته به نظر می‌آید، اما سفر به آن موجب می‌شود تا فرصت‌ فوق‌العاده‌ ارتباط و آشنایی با سنت و فرهنگ چندین و چند هزار ساله این کشور اسرارآمیز به شما دست دهد.

کافی است تا در سفر خود به ژاپن شبی را در مهمان‌خانه‌های سنتی ryokan بگذرانید و روی تشک معروف تاتامی یا بالشت‌های هال تمام چوب بخوابید. با راهبان معابد مدیتیشن کنید یا اینکه طریقه هم زدن چای سبز تلخ غلیظ matcha و تبدیل آن به فوم با اشکال مختلف و زیبا را بیاموزید.

جاذبه‌های تمام ناشدنی کشور ژاپن، از رقص گیشای کیوتو تا زیبایی و آرامش باغ‌های سنگیZen ، سخت‌گیرترین توریست‌ها را شیفته خود می‌کند.

شما نیز می‌توانید با استفاده از مشاوره رایگان و خدمات ویزای توریستی ژاپن مجموعه نیلگام سفر ، سفر خاطره‌انگیزی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

تحصیل در سوئد

سوئد به‌عنوان مهد نوآوری و خلاقیت مرکز اروپا و حوزه شینگن، همواره از جهات مختلف توریستی، اقتصادی، فرهنگی، تحصیلی، رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی یکی از برترین کشورهای دنیا بوده است.

وجود تعداد زیادی از دانشگاه‌های معروف و معتبر دنیا نظیر دانشگاه‌های کارولینسکا، گوتنبرگ و استکهلم و ارائه بیش از 1000 رشته متنوع دانشگاهی به زبان انگلیسی، بدون شک کشور سوئد را به یکی از برترین مقاصد تحصیلی دانشجویان بین‌المللی بدل کرده است.

کیفیت بالای آموزشی، امکان انجام کار دانشجویی بدون محدودیت، مدارک مورد تائید و معتبر جهانی، شانس حضور و فعالیت در یکی از برجسته‌ترین بازارهای کاری دنیا و برندهای مشهوری نظیر IKEA، ولوو و H&M ، امکان تحصیل به زبان انگلیسی و همراهی وابستگان نزدیک دانشجو با استفاده از ویزای همراه تحصیلی، تنها بخش کوچکی از مزایای تحصیل در سوئد است.

شما می‌توانید با زندگی و تحصیل در سوئد علاوه بر قرارگیری در محیط آموزشی فوق‌العاده و استثنایی از تجربه کار و تعامل با برترین سازمان‌های بین‌المللی و شرکت‌های سوئدی نظیر اسکایپ و اسپاتیفای در حین تحصیل برخوردار شد. 

بد نیست بدانید که با ادامه تحصیل در کشور محبوب منطقه اسکاندیناوی یعنی سوئد، این امکان را دارید تا در تعطیلات رسمی و تابستانی از جاذبه‌های طبیعی و توریستی سوئد لذت برده و با استفاده از ویزای شینگن تحصیلی خود به دیگر کشورهای اروپایی حوزه شینگن نیز سفر کنید.

تحصیل در ترکیه

امروزه با توجه به‌سختی‌های متعدد و پروسه زمان‌بر دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس و استرالیا، و همچنین هزینه نسبتا بالای تحصیل و زندگی در این کشورها، پیشنهاد می‌کنیم برای ادامه تحصیل در خارج از کشور به سراغ گزینه‌های با کیفیت، هم رده و مقرون به‌صرفه در قاره آسیا بروید.

ترکیه از دیرباز به‌عنوان یکی از قطب‌های موفق صنعت توریسم و گردشگری، هر ساله افراد زیادی را از سراسر دنیا به‌سمت خود کشانده است.

 بنابر آخرین آمار مرکز جهانی رنکینگ تحصیلی، کشور ترکیه با برخورداری از مزایای متنوعی همچون دانشگاه‌های با کیفیت و معتبر جهانی در شهرهایی نظیر آنکارا، استانبول و ازمیر، عدم نیاز به دریافت ویزا ، تحصیل با هزینه‌های بسیار پایین و نسبتا رایگان در دانشگاه‌های دولتی، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی، امکان دریافت بورسیه تحصیلی، کار دانشجویی در حین تحصیل، امکان اخذ اقامت پس از تحصیل و ارائه دروس دانشگاهی به زبان انگلیسی، به یکی از ده مقصد برتر تحصیلی در دنیا بدل شده است.

از همین رو، امروزه بسیاری از ایرانیان به قصد تحصیل در ترکیه به این کشور سفر می‌کنند.

شما با ادامه تحصیل در ترکیه امکان کسب مدارک معتبر و قابل‌قبول دانشگاهی در سراسر دنیا، قرارگیری در محیط صمیمی و بین‌المللی، شانس کار در تجاری‌ترین کشور منطقه و تعامل با کارفرمایان موفق برندهای مشهور دنیا را خواهید داشت.

باید به این موضوع اشاره کنیم که هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی ترکیه که عموما به زبان ترکی دروس را ارائه می‌دهند تنها گزینه‌ منطقی و مناسب حال دانشجویان ایرانی بوده و هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی و انگلیسی زبان این کشور به‌دلیل شهریه‌های نسبتا بالای آن‌ها، آن‌چنان توصیه نمی‌شود.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات آژانس‌های معتبر اخذ پذیرش تحصیلی، بدون نگرانی از شرط سنی، گپ تحصیلی، آشنایی با زبان‌های خارجی و هزینه‌های بالای تحصیل، در هر یک از کالج‌های معتبر این کشور ثبت‌نام کرده و پس از فراگیری دوره‌های پیش‌نیاز ورود به دانشگاه‌های دولتی این کشور نظیر آزمون زبان ترکی تومر و قبولی در آزمون ورودی کنکور، با کمترین هزینه در برترین دانشگاه‌های دولتی ترکیه به تحصیل بپردازید.

بد نیست بدانید که مدارک دانشگاه‌های ترکیه در سراسر دنیا قابل‌قبول بوده و شانس ورود به بازار کار جهانی را برای فارغ‌التحصیل رشته‌های مختلف دانشگاه‌های این کشور فراهم می‌کند؛ علاوه بر موارد ذکر شده، امکان کار دانشجویی حین تحصیل در ترکیه در پوشش هزینه‌های تحصیل و زندگی دانشجویان بین‌المللی تاثیر فراوانی گذاشته و تجربه و سوابق کاری ارزشمندی را برای فرد رقم می‌زند.

دپارتمان پذیرش تحصیلی گروه شرکت‌های نیلگام با ارائه انواع خدمات تحصیلی کشور ترکیه از قبیل آماده‌سازی مدارک تحصیلی متقاضی، کارت اقامت دانشجویی و دریافت پذیرش تحصیلی کالج‌ها و دانشگاه‌های معروف این کشور، آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

مطالب مرتبط:

منبع نیلگام

دیدگاه