معرفی چهار هتل چهار ستاره خوب در شیراز

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
معرفی چهار هتل چهار ستاره خوب در شیراز

شیراز از آن شهرهایی است که هتل خوب کم ندارد و اگر بخواهید به این شهر سفر کنید گزینه‌های متعددی برای انتخاب پیش رویتان است و ممکن است سردرگم شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهتر است پیش از سفر کمی درباره این هتل‌ها تحقیق کنید. در این مطلب ما چهار هتل چهار ستاره خوب در این شهر را معرفی کرده‌ایم. اگر قصد سفر به شیراز و رزرو هتل در این شهر را دارید با ما همراه باشید.

هتل الیزه شیراز

هتل-الیزه-شیراز

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شیراز، هتل الیزه است که در منطقه معالی‌آباد قرار دارد. اگرچه معالی‌آباد جزو مناطق خوب شیراز است اما از مرکز شهر فاصله دارد و همین مسئله را می‌توان نقطه ضعف این هتل قلمداد کرد. از طرفی برخی مسافران ترجیح می‌دهند از شلوغی‌های مرکز شهر دور باشند. برای این دسته از مسافران موقعیت جغرافیایی هتل الیزه شیراز مناسب است. همچنین ایستگاه مترو نیز به هتل الیزه نزدیک است و با پنج دقیقه پیاده‌روی از هتل به مترو می‌رسید.

فاصله هتل از راه‌آهن و  فرودگاه نیز به‌ترتیب ۲۰ و ۴۰ دقیقه است. همچنین هتل الیزه دسترسی مناسبی به منطقه ییلاقی و خوش‌آب‌وهوای قلات دارد.

از لحاظ امکانات و تجهیزات نیز هتل الیزه شیراز در وضعیت مطلوبی است و انتظارات شما از یک هتل چهار ستاره در شیراز را برآورده می‌کند. از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به کیفیت بالای صبحانه و غذای آن اشاره کرده. همچنین هتل الیزه دارای امکانات تفریحی مثل استخر، سونا و جکوزی است. هزینه رزرو اتاق دو تخته در هتل الیزه شیراز ۳۸۵ هزار تومان است.

هتل امیرکبیر شیراز

هتل امیرکبیر شیراز یکی از هتل‌های نوساز این شهر است که در بولواری به همین نام قرار دارد. این هتل چهار ستاره در سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان هتل امیرکبیر شیراز ۲ طبقه است و ۴۵ اتاق دارد. این هتل نیز چندان به بافت تاریخی شیراز نزدیک نیست اما دسترسی خوبی به تاکسی و مترو دارد. باغ عفیف‌آباد که یکی از دیدنی‌های شیراز است فاصله چندانی با هتل امیرکبیر ندارد و با ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل به آن می‌رسید.

مراکز خرید نگین و باران نیز جزو مراکز تجاری نزدیک به هتل امیرکبیر شیراز هستند. خود هتل امیرکبیر در واقع درون باغ جنت است و در نتیجه فضای سبز زیبا و خوبی دارد.

از لحاظ امکانات هتل امیرکبیر نیز وضعیت مطلوبی دارد. امکانات تفریحی مثل سالن ورزشی، استخرو سونا نیز به راه است. رستوران هتل نیز غذاهای باکیفیتی سرو می‌کند اما از صبحانه هتل امیرکبیر نباید انتظار چندانی داشته باشید. هزینه رزرو اتاق دو تخته در هتل امیرکبیر شیراز ۲۹۶ هزار تومان است.

هتل پارسیان شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره شیراز، هتل پارسیان است. این هتل در چهار راه زند و خیابان رودکی قرار دارد و به همین دلیل به جاذبه‌های دیدنی مهم شیراز دسترسی آسانی دارد. فاصله هتل پارسیان از ارگ کریم خان فقط ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است. هتل پارسیان نیز جزو هتل‌های باسابقه است و در اوایل دهه ۷۰ فعالیتش را آغاز کرده. از لحاظ امکانات هتل پارسیان شیراز در سطح بالایی است چنان‌که از یک هتل چهالر ستاره انتظار می‌رود.صبحانه هتل نیز کیفیت بالایی دارد.

هزینه رزرو اتاق دو تخته دابل در هتل پارسیان شیراز ۲۳۶ هزار تومان است.

هتل پارسه شیراز

هتل-پارسه-شیراز

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره شیراز هتل پارسه است که در مرکز شهر و پشت ارگ کریم خان قرار دارد. دسترسی این هتل به جاذبه‌های تاریخی شیراز و همچنین حرم شاهچراغ مناسب و آسان است. بازار وکیل نیز در کنار این هتل قرار دارد.

هتل پارسه یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز است که در سال ۱۳۴۰ فعالیت خود را آغاز کرده. این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و اگرچه قدیمی است اما اتاق‌های تر و تمیزی دارد. از لحاظ امکانات نمی‌توان هتل پارسه را در سطح بهترین هتل‌های چهار ستاره شیراز دانست اما از لحاظ قیمت این هتل نسبت به بقیه هتل‌های چهار ستاره قیمت مناسبی دارد و امکاناتش نیز نسبت به قیمتش مناسب است. از جمله امکانات تفریحی هتل پارسه شیراز می‌توان به سالن بیلیارد هتل اشاره کرد.

برای رزرو اتاق دو تخته در هتل پارسه شیراز باید ۱۹۹ هزار تومان پرداخت کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه