سفر به یک مدرسه جادوگری در یک قلعه انگلیسی!

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
سفر به یک مدرسه جادوگری در یک قلعه انگلیسی!

در قلعه‌ای در ساسکس شرقی انگلستان می‌توانید یک ماجراجویی چهار روزه در یک مدرسه جادوگری را تجربه کنید.

مدرسه جادوگری بوث‌ول (Bothwell) یک مدرسه جادوگری است که مهمانان آن، می‌توانند اجرای جادوگری به شکل زنده را تجربه کنند. درهای این مدرسه هر چند ماه یک بار به روی دانش‌آموزان باز می‌شود و میزبان گروه جدیدی از هنرجویانی است که به دنبال هیجان و ماجراجویی و جادو هستند.

مدرسه جادوگری

این مدرسه جادوگری در قلعه باشکوه و دیدنی هرستمن‌زو (Herstmonceux Castle) در انگلستان برپا می‌شود که قدمت آن به قرن پانزدهم برمی‌گردد. این قلعه در حدود ۱۲۱ هکتار وسعت دارد و بیشتر از همه به خاطر باغ‌ها و خندق‌هایش شهرت دارد. کلاس‌های این مدرسه در اتاق‌های تاریخی این مجموعه برپا می‌شود.

مدرسه جادوگری

همه‌ی جادوگران در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و به هر کدام یک کاراکتر خاص تعلق می‌گیرد تا در این چهار روز با آن شخصیت، ظاهر شود. مهمان‌ها می‌توانند دانش‌آموز یا استاد باشند و زندگی روزمره یک مدرسه جادوگری را تجربه کنند.

مدرسه جادوگری

مهمان‌ها در زمان رزرو بلیط خود، پرسشنامه‌ای را در مورد علاقه‌مندی‌های خود پر می‌کنند و خلاصه‌ای از شخصیت و کاراکتر مورد نظر در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. در خارج از چارچوب این ویژگی‌های شخصیتی، مهمان‌ها می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی خود را نیز به این کاراکتر اضافه کنند.

مهمان‌ها می‌توانند در این مدرسه جادوگری نقش بازی کنند یا هنر جادوگری را آموزش ببینند.

مدرسه جادوگری

پکیج‌های بلیط این مجموعه، متنوع است؛ ولی بلیط‌های استاندارد آن از ۵۶۵ یورو یا ۷۱۳ دلار شروع می‌شود که شامل اقامت به مدت سه شب، تمام وعده‌های غذایی و لباس‌های و تجهیزات مخصوص است.

مدرسه جادوگری

بدون شک تجربه حضور در یک مدرسه جادوگری که انگار از دل قصه‌ها وارد دنیای واقعی ما آدم‌ها شده، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و جذاب است.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه