برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

کشور کانادا با داشتن وسعت بسیار بالا و همچنین سطح زندگی بسیار عالی و پایین بودن هزینه‌های زندگی نسبت به سایر کشورها، می‌تواند به یک انتخاب خوب برای مهاجرت تبدیل شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

وجود قوانین ساده مهاجرتی می‌تواند روش‌های مختلفی را برای مهاجرت در پیش روی افراد مختلف قرار دهد. ازاین‌رو با مشاوره گرفتن از یک تیم با تجربه مهاجرتی می‌تواند در این امر بسیار کمک کند.

کشور کانادا کشوری با قوانین مهاجرتی  متفاوت

کشور کانادا با داشتن کمترین جمعیت ممکن، به یکی از کشورهای کم‌جمعیت در دنیا تبدیل شده است. همچنین با وجود اقتصاد قوی توانسته خود را در بین کشورهای برتر در زمینه تجارت و صنعت قرار دهد. ازاین‌رو این کشور همیشه افراد لایق را برای تامین نیازهای کاری خود میخواهد. قوانین مهاجرتی کشور کانادا بسیار متفاوت و هر استان از کشور کانادا دارای قوانین مهاجرتی متفاوتی است. پس باید در نظر داشته باشید که در صورت مهاجرت به کشور کانادا ابتدا باید قوامین استان مورد نظر را بررسی کرده یا از تیم های مهاجرتی برای پیدا کردن بهترین استان برای زندگی خود استفاده کنید.

کانادا

تنوع روش‌های مهاجرتی کانادا

تنوع روش‌های مهاجرتی در کشور کانادا بسیار زیاد است و افراد می‌توانند از روش‌های مختلفی همچون مهاجرت تحصیلی کانادا، سرمایه‌گذاری، توانایی کار یا ایده نو، مهاجرت از طریق ازدواج و... به این کشور مهاجرت کنند. از سوی دیگر این کشور با داشتن شرایط اقتصادی مناسب و جمعیت کم آن به یک کشور ایدئال برای زندگی و کسب و کار تبدیل شده است.

مهاجرت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

در این روش افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری کردن در بخش های مختلف صنعتی و ایجاد یک کسب و کار خاص و مخصوص به خود می‌توانند به‌راحتی به کشور کانادا مهاجرت کنند، فقط باید قوانین کشور را بررسی کرده و با مشورت گرفتن از تیم های باتجربه مهاجرتی اقدام به این نوع مهاجرت کنید. زیرا در این روش علاوه بر سرمایه لازم، نیاز دارید تا اثبات کنید که قبلا کسب و کاری با همین عنوان را در کشور خود نیز در اختیار داشته اید یا توانایی مدیریتی دارید.

مهاجرت-کانادا

مهاجرت کانادا از طریق تحصیل

کشور کانادا با داشتن دانشگاه های بسیار معتبر و در عین حال سطح بالا در دنیا می‌تواند سالانه پذیرای تعداد زیادی محصل باشد. ازاین‌رو اگر افراد نیاز دارند تا به یک کشور پیشرفته برای افزایش سطح معلومات خود رجوع کنند، می‌توانند به کشور کانادا مهاجرت کرده و بر اساس رشته مورد نظر خود و پرداخت شهریه و هزینه‌های اولیه به این کشور مهاجرت کنند. علاوه بر این حالت، در صورت داشتن مهارت های عالی و مدارک معتبر هر فرد می‌تواند بر اساس دانشگاه خود در رشته مورد نظر برای دریافت بورسیه اقدام کند.

 مهاجرت کانادا از طریق نیروی کار

اگر یک توانایی های بسیار زیادی را به‌همراه دارید، می‌توانید از طریق مهاجرت نیروی کار به یکی از شرکت‌ها یا صنایع بزرگ کانادا وارد شده و در آن کسب درآمد کنید. در صورتی که دارای مهارت های خاص و لازم هستید، می توایند برای دریافت اجازه نامه از سوی یک شرکت اقدام کنید و بعد از دریافت آن از سوی شرکت موردنظر به‌راحتی به کار در آن بپردازید و به کشور کانادا برای زندگی مهاجرت کنید. در این روش دو نمره ۶۰۰ امتیازی به فرد تعلق میگیرد که در بخش اول مهارت های فردی مانند زبان، ارتباطات اجتماعی، هزینه‌های زندگی و... است و در بخش بعدی مربوط به پذیرش کارفرما است.

کانادا-مهاجرت-نیروی-کار

مهاجرت کانادا از طریق دعوت خانواده‌ها

اگر در کشور کانادا خانواده تراز اولی دارید، می‌توانید از طریق دریافت دعوت نامه به این کشور مهاجرت کنید. در این حالت یک شهروند در کانادا می‌تواند به‌دلیل ارزش نهادن کشور کانادا به خانواده، یکی از افراد سطح اول خود را به پرستاری بپذیرد و بعد از اثبات کردن توانایی محافظت و پرستار از او بدون کمک های قانونی کشور، اقدام به این روش کند.

هزینه‌های مهاجرت به کانادا

باید در نظر داشت که این هزینه‌ها به دو بخش ثابت و متغیر تبدیل شده است که هزینه‌های ثابت آن باید به‌صورت کامل برای انجام مراحل کاری و تایید مدارک به کشور کانادا ارسال شود و همچنین بخش های متغیر بر اساس معیارهای شما و شرایط و قوانین روزمره تعیین می گردد.

در روش سرمایه‌گذاری یک فرد می‌تواند با حداقل پرداخت ۱۵۰۰۰ دلار و انجام مراحل مربوط به کشور کانادا مهاجرت کند و این مبلغ برای کارآفرینان و افرادی که میخواهند شرکت یا برندی را به نام خود ثبت کنند به حدود ۱۱۰۰ دلار می‌رسد و همچنین برای تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی کشور کانادا از ۷۰۰۰ دلار تا ۳۵۰۰۰ دلار به‌صورت سالانه می‌تواند برای هر مهاجرت هزینه در بر داشته باشد.

اما این کشور به کمک دانشجویان خود شتافته و با ایجاد راهکار های قانونی و کاری، به دانشجویان اجازه می‌دهد تا در هفته و به‌مدت 20 ساعت اقدام به کار کنند و در زمان های تعطیلی دانشگاه تا ۴۰ ساعت نیز به کار بپردازند.

نتیجه گیری :

در پایان بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به یکی از موسسات حقوقی مهاجرت رسمی در کشور ایران مراجعه کنید. موسسه حقوقی Go2TR توانسته با جذب بیش از ۳۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اجتماعی خود اطلاعات گسترده‌ای در زمینه مهاجرت برای علاقه‌مندان تولید کند

مطالب مرتبط:

منبع Go2TR

دیدگاه