بهترین رستوران‌ های ارزان ایروان را بشناسید

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
بهترین رستوران‌ های ارزان ایروان را بشناسید

ایروان پایتخت ارمنستان و یکی از مقصدهای گردشگری محبوب برای ایرانیانی است که دوست دارند سفر خارجی را تجربه کنند. ایروان رستوران‌های زیادی دارد که باعث می‌شود انتخاب کردن از بین آن‌ها سخت باشد.

ایروان یک مقصد توریستی است بنابراین تعجبی ندارد که رستوران‌های زیادی داشته باشد. از رستوران‌های مجلل و گران گرفته تا غذاخوری‌های ساده و ارزان در این شهر پیدا می‌شود.

در ایروان می‌توانید در رستوران‌های ارزان غذا بخورید و در عین حال که هزینه‌های سفرتان را کاهش می‌دهید، از خوردن غذای محلی لذت ببرید.

در ادامه برخی از رستوران های ایروان را معرفی می‌کنیم که می‌توانید در آن‌ها غذاهای ارزان پیدا کنید.

رستوران Zhinglyanov Hats

رستوران های ایروان

در رستوران Zhinglyanov Hats توقع تنوع منو نداشته باشید. در واقع تنها غذایی که در این رستوران سرو می‌شود، zhingyal نام دارد که نوعی ساندویچ پیچیده در نان لواش است. این غذا و نان لواش آن پر از عطر و طعم است و غذایی سبک است که در ماه‌های تابستانی بسیار محبوب می‌شود. اگر به ایروان سفر می‌کنید حتما باید این رستوران و غذای لذیذش را امتحان کنید. می‌توانید این غذا را بخرید و بیرون از رستوران نوش جان کنید.

رستوران Mer Taghe

رستوران‌ های ارزان ایروان

رستوران Mer Taghe بهترین مکان برای خوردن غذاهای ارمنی است؛ به‌خصوص اگر به انواع گوشت و پیتزا علاقه داشته باشید. غذای ویژه‌ی رستوران لاه ماجون نام دارد که گردشگران و اهالی آن را پیتزای ارمنی می‌نامند. البته در این رستوران می‌توانید غذاهای دیگری هم امتحان کنید. همراه با این غذا مقدار زیادی لیمو هم نوش جان کنید چون عطر و طعمی فوق‌العاده به غذا می‌دهد.

رستوران At Gayane's

این رستوران یکی دیگر از رستوران‌های شهر برای خوردن غذاهای محلی با قیمت مناسب است. دلمه و خاشلمه از جمله غذاهای منوی رستوران At Gayane's است. این رستوران پشت ساختمان‌ها در یک خانه مسکونی قرار دارد. فضای آن بسیار گرم و دوستانه است و در آن احساس می‌کنید که مهمان منزل یکی از اهالی هستید. میزبان شما در این رستوران، همین جا زندگی می‌کند و در مورد غذاهای منو به شما توضیح می‌دهد. اگر می‌خواهید تجربه‌ای خاص و اصیل از غذا خوردن در رستوران ارمنی داشته باشید، حتما اینجا را انتخاب کنید.

رستوران Adzoukh

رستوران‌ های ارزان ایروان

سفر به ایروان بدون سر زدن به رستوران Adzoukh کامل نمی‌شود. فضای این رستوران بسیار دوستانه و غذاهای آن لذیذ و فراموش‌نشدنی است. در این رستوران یکی از بهترین ساندویچ‌های باربیکیوی شهر سرو می‌شود. البته ساندویچ سبزیجات گریل شده هم در منوی رستوران برای گیاه‌خواران وجود دارد.

رستوران Tun Lahmajo

رستوران‌ های ارزان ایروان

رستوران Tun Lahmajo یکی دیگر از رستوران‌های ارزان شهر برای امتحان کردن پیتزای ارمنی است. البته غیر از این غذا، سایر غذاهای محلی ایروان هم در این رستوران سرو می‌شود. غذاها قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. این رستوران شلوغ می‌شود ولی بدون شک ارزش صبر کردن و امتحان کردن دارد.

رستوران Zatar Pizza

رستوران‌ های ارزان ایروان

رستوران Zatar Pizza به خاطر غذاهای باکیفیت و ارزان‌قیمتش شهرت دارد. در اینجا می‌توانید غذاهایی مثل حموص، فلافل، لاه‌ ماجون با تاپینگ‌های مختلف را امتحان کنید. اینجا بهترین رستوران برای خوردن غذای سبک و سیرکننده با قیمت بسیار پایین است" به‌خصوص اگر مشغول گشت و گذار در اطراف میدان جمهوری باشید.

رستوران Room5

رستوران‌ های ارزان ایروان

اگر می‌خواهید از غذاهای محلی فاصله بگیرید به رستوران Room5 سر بزنید تا غذاهای مکزیکی و آشپزی بین‌المللی را امتحان کنید. کارکنان این رستوران رفتاری دوستانه دارند و تاکوی رستوران بسیار لذیذ است. اگر اهل امتحان کردن طعم‌های جدید و متفاوت هستید، پیتزای مکزیکی این رستوران را انتخاب کنید و از طعم متفاوت آن شگفت‌زده شوید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه