راهنمای گردش ۲۴ ساعته در دبی برای علاقه‌مندان به هنر

مینا رهبری
مینا رهبری یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
راهنمای گردش ۲۴ ساعته در دبی برای علاقه‌مندان به هنر

دبی برای هر کسی با علائق مختلف، جذاب است و جاذبه‌هایی دارد که می‌تواند شما را به تحسین وادارد. هنردوستان نیز از این قاعده مسثنی نیستند و در این شهر می‌توانند تفریحاتی از جنس هنر را به راحتی پیدا کنند و از آن لذت ببرند.

در میان آسمان‌خراش‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته، هنر جریان دارد. اگرچه دبی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای هنری جهان شناخته نشده باشد؛ اما قطعا هیچ کمبودی از نظر داشتن مکان‌هایی برای خلق و تحسین هنر ندارد. برای کسانی که می‌خواهند هنرمند درون خود را بیدار کنند، دبی می‌تواند جایی برای برانگیختن این حس باشد. علاقه‌مندان به هنر می‌توانند با شرکت در ??? ???، از بهترین جاذبه‌های هنری این شهر دیدن کنند و سفری پربار داشته باشند. در ادامه می‌خواهیم نشان دهیم که چطور می‌توان در ۲۴ ساعت، از بناها و جاذبه‌های هنری دبی دیدن کرد. 

اگر می‌خواهید برای بازدید از جذابیت‌های هنری دبی به این شهر سفر کنید، برای انتخاب تورهای لوکس دبی، می‌توانید به کمک کجارو تورهای آژانس‌های همکار را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنید. 

صبح را در خیابان آلسرکال سپری کنید

خیابان آلسرکال دبی

منبع عکس: وب‌سایت thenational

در خیابان السرکال مجموعه‌ای از گالری‌های هنری و عکاسی، کافه‌ها و نمایشگاه ماشین‌های قدیمی وجود دارد

مجموعه فروشگاه‌ها و گالری‌های واقع در مرکز منطقه صنعتی ال کوئز یکی از مشهور‌ترین مکان‌های دبی در حال حاضر است.

در خیابان السرکال، مجموعه‌ای از گالری‌های هنری و عکاسی، کافه‌های منحصر‌به‌فرد و حتی نمایشگاهی، مربوط به ماشین‌های قدیمی واقع شده‌اند.

با این حال آنچه که این منطقه را برای علاقه‌مندان به هنر شگفت‌انگیز می‌کند، جمجار است؛ مکانی که در آن مردم می‌توانند نقاشی بکشند و هنرمند درون خودشان را بیدار کنند.

ناهار را در DIFC نوش جان کنید

DIFC دبی

منبع عکس: وب‌سایت thenational

برای عاشقان هنر، مرکز تجارت بین المللی دبی (DIFC) بهترین مکان برای یک ناهار فراموش‌نشدنی است. جدا از اینکه در این مرکز برخی از بهترین رستوران‌های دبی مثل لو پتیت مزون یا سیپریانی واقع شده‌اند، در نزدیکی این مرکز گالری‌های هنری بسیار زیادی وجود دارند؛ گالری‌هایی مثل اوپرا، کوادرو، امپیتی کوارتر و موارد دیگر.

بعدازظهر به محله بستکیه بروید

بستکیه دبی

فضای خاص این منطقه برای علاقه‌مندان به هنر، الهام‌بخش است

عصر بهترین زمان برای رفتن به منطقه Old Quarter (محله قدیمی) و بازدید از گالری ایکس‌وی‌ای است؛ گالری که در بستکیه، قدیمی‌ترین محله مسکونی دبی که در واقع قدمت آن به قرن ۱۹ برمی‌گردد، واقع شده است.

فضای خاص این منطقه برای علاقه‌مندان به هنر الهام‌بخش است. همچنین فراموش نکنید که می‌توانید چای عصرانه را هم در کافه آرت باستا میل کنید.

در منطقه مسکونی ساحل جمیرا اقامت کنید

منطقه مسکونی جمیرا

خیابان‌های این منطقه مسکونی با داشتن گرافیتی‌های رنگارنگ و انواع مجسمه‌ها برای علاقه‌مندان هنر، ایده‌آل خواهند بود

پس از یک روز گشت و گذار در مناطق هنری، زمان یک استراحت شبانه راحت فرا رسیده است. برای اینکه این استراحت هم حال و هوایی هنری داشته باشد، به منطقه مسکونی ساحل جمیرا (JBR) بروید که شامل اقامتگاه‌های ساحلی مختلفی مثل دابل‌تیری هیلتون و ریتز کارلتون می‌شود و برای هر بودجه‌ای گزینه‌هایی در این منطقه در دسترس است.

همچنین خیابان‌های این منطقه مسکونی با داشتن گرافیتی‌های رنگارنگ و انواع مجسمه‌ها برای علاقه‌مندان هنر ایده‌آل خواهند بود.

در نهایت برنامه ۲۴ ساعته بازدید از مناطق هنری دبی به پایان می‌رسد. این شهر علاوه بر این مکان‌هایی که در این مقاله ذکر شد، جذابیت‌های بسیار زیاد دیگری برای علاقه‌مندان به هنر دارد. شما می‌توانید فهرست کاملی از جاهای دیدنی دبی را در کجارو مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق، تصاویر و همچنین جاذبه‌های رایگان این شهر دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه