بهترین رستوران های ناحیه کرملین، مسکو

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
بهترین رستوران های ناحیه کرملین، مسکو

اگر برای سفر به مسکو برنامه‌ریزی می‌کنید، بد نیست که قبل از سفر با بهترین رستوران‌های مرکز شهر مسکو آشنا شوید.

محله کرملین در مرکز شهر مسکو قرار دارد و میزبان بناهای تاریخی، آثار فرهنگی، مراکز سیاسی و زیبای‌های معماری این شهر است. به همین دلیل است که اکثر گردشگران، علاقه خاصی به این منطقه دارند و دوست دارند مدت زمان زیادی از سفر خود را در این منطقه بگذرانند.

بناهای نمادینی چون میدان سرخ، کلیسای سنت باسیل و دیوارهای سرخ کرملین از جمله دیدنی‌های این محله است که گردشگران از دست نمی‌دهند. یکی از جذابیت‌های مناطق توریستی شهرها، رستوران‌های متعدد است. در کرملین نیز چندین رستوران وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها بهترین غذاهای روسی را در محیطی مجلل نوش جان کنید.

اگر قصد دارید به مسکو سفر کنید، با کمک کجارو، ارزان‌ترین تور روسیه را جست‌و‌جو کنید. در کجارو می‌توانید از بین تورهای ارائه‌شده توسط معتبرترین آژانس‌های گردشگری، بهترین و ارزان‌ترین تور را پیدا کنید و با خیال راحت سفر کنید.

در منطقه کرملین مسکو می‌توانید یکی از این چند رستوران را انتخاب کنید و از غذا خوردن در آن‌ها لذت ببرید.

کافه رستوران Bosco Café در مرکز خرید GUM

بهترین رستوران های محله کرملین، مسکو

مرکز خرید GUM در میدان سرخ قرار دارد. هیچ رستورانی در مسکو چنین چشم‌انداز زیبا و شگفت‌انگیزی ندارد چون زیباترین و نمادین‌ترین جاذبه‌های روسیه در چشم‌انداز آن خودنمایی می‌کند. کسانی که این کافه را انتخاب می‌کنند از خوردن لذیذترین صبحانه، ناهار و شام لذت می‌برند در حالی که نماهای زیبایی از کلیسای سنت باسیل، دیوارهای کرملین و آرامگاه لنین را مشاهده می‌کنند.

این چشم‌اندازها از تراس تابستانی کافه، بسیار دیدنی‌تر است. در تابستان و از تراس کافه، زیباترین چشم‌انداز کل شهر را می‌توانید تماشا کنید. موقعیت مرکزی این مرکز خرید و دسترسی آسان آن باعث شده که مورد توجه گردشگران قرار بگیرد و این کافه، فرصت خوبی برای بازدیدکنندگان است تا برای دور زدن در این مرکز تجاری، انرژی دوباره بگیرند.

کافه رستوران Café Russe

کافه رستوران Café Russe در هتل ریتز کارلتون قرار دارد که یکی از شیک‌ترین مجموعه‌های توریستی در شهر مسکو است. منوی این رستوران، خلاصه‌ای از بهترین و لذیذترین غذاهای روسی است. در این کافه غذاهای سنتی لذیذ با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند که نتایجی عالی و فراموش‌نشدنی دارد.

از سقف شیشه‌ای بخشی از کافه می‌توانید مناظر خیره‌کننده‌ای از آسمان شب را نظاره کنید. کرملین، تالار تئاتر بولشوی و سایر جاذبه‌های دیدنی و مهم مسکو از این کافه قابل مشاهده است.

رستوران Stolovaya No 57

در دوران شوروی، stolovayas ها کانتین‌هایی بودند که دولتی اداره می‌شدند و با هدف ارائه غذاهای کامل و لذیذ با قیمت مناسب به قشر کارگر شکل گرفته بودند. شاید تعجب کنید ولی گران‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید مسکو یعنی مجموعه تجاری GUM اکنون میزبان یکی از همین غذاخوری‌ها است که به یاد آن دوران، در این مجموعه فعالیت می‌کند.

غذاهای لذیذ و سنتی روسی و قیمت مناسب، باعث شده که این رستوران مورد توجه اهالی و گردشگران قرار بگیرد. غذاهایی مثل کتلت‌های سنتی، بیف استروگانوف و انواع سوپ‌های لذیذ در منوی آن وجود دارد. این رستوران، سلف سرویس است و بهترین انتخاب برای زمانی ایده‌آل است که قصد دارید یک غذای سریع تهیه کنید و به گشت و گذار در مسکو ادامه دهید.

رستوران Khinkalnaya

بهترین رستوران های محله کرملین، مسکو

مرکز مسکو یعنی همین منطقه، یک محله توریستی است. در محله‌های توریستی، پیدا کردن رستوران خوب با غذاهای باکیفیت برای کسانی که می خواهند سفری ارزان داشته باشند، کار سختی است. رستوران Khinkalnaya گزینه‌ی خوبی برای این دسته از گردشگران است.

این رستوران گرجستانی، با بهترین غذاهای این کشور از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. غذاهای این رستوران مورد توجه اهالی شهر قرار گرفته است و حتی بسیاری از غذاهای روسی، با الهام از غذاهای این کشور تهیه می‌شوند.

اسم این رستوران از روی نام یک از غذاهای محبوب منطقه قفقاز یعنی دامپلینگ خینکالی، نام‌گذاری شده است. انواع نان‌های لذیذ، کباب‌های خوشمزه و نوشیدنی های متنوع از دیگر دلایلی است که باعث شهرت و محبوبیت این رستوران شرقی در شهر مسکو شده است.

اگر غذای رستوران را از نظر کیفیت بررسی کنیم، جزو بهترین رستوران‌های شهر است.

رستوران هتل متروپل

برای اینکه بهترین و لذیذترین غذاهای مسکو را نوش جان کنید، هتل متروپل بهترین انتخاب است. ترکیب عالی دستورهای سنتی روسی، مواد اولیه کاملا تازه و سرآشپزان ماهر و توانمند، باعث شده که این رستوران، جایگاه خاصی در بین رستوران‌های شهر داشته باشد.

غذاها و خوراکی‌های لذیذی مثل خاویار سایه، خرچنگ کامچاتکا و سایر مواد غذایی مخصوص روسیه، در این رستوران عرضه می‌شود. کارکنان رستوران، بسیار دقیق و منظم هستند و خدماتی عالی ارائه می‌کنند. غذا خوردن در این رستوران، یک تجربه واقعی از غذا خوردن در یک رستوران مجلل را برای شما رقم می‌زند.

موقعیت جغرافیایی رستوران که در نزدیکی کرملین و در چند قدمی از تئاتر بولشوی قرار دارد، از دیگر دلایلی است که باعث محبوبیت این رستوران شده است.

کافه رستوران Grand Café Dr. Zhivago

بهترین رستوران های محله کرملین، مسکو

دکوراسیون مجلل و زیبای داخل این رستوران به نحوی طراحی شده است که گردشگران را به سفری شگفت‌انگیز به دوران شوروی می‌برد. رنگ‌های روشن و زنده و شکل‌های جذاب دکوراسیون این رستوران به همراه بنرها، پوسترها و نقاشی‌هایی از هنرمندان مشهور، دیوارهای رستوران را مزین کرده است.

در منوی رستوران، غذاهای سنتی و لذیذ روسی دیده می‌شود. که البته این غذاها با تغییراتی مدرن و جزیی به غذاهایی بسیار خلاقانه تبدیل شده‌اند. این رستوران توسط الکساندر راپوپور افتتاح شده است. کسی که به‌عنوان بهترین رستوران‌دار سال ۲۰۱۴ توسط مجله روسی GQ انتخاب شده بود.

رستوران آووکادو

بهترین رستوران های محله کرملین، مسکو

سبک آشپزی روسی که پر از غذاهای گوشتی است، امکان دارد برای بسیاری از گیاه‌خواران در طول سفر، مشکل و محدودیت ایجاد کند؛ یا برای کسانی که دوست دارند غذای سبک‌تر بخورند. ولی رستوران آووکادو یکی از بهترین رستوران‌های مرکز شهر است که در آن می‌توانید غذاهای سبک و بدون گوشت را نوش جان کنید.

منوی رستوران، ترکیبی از غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌کند. این رستوران دسترسی خوبی دارد و در چند قدمی از میدان سرخ و کرملین مسکو قرار گرفته است.

کافه رستوران Café Chekhov

این رستوران، یکی از رستوران‌های محبوب اهالی مرفه مسکو است. تاجران و افراد مشهور، مهمان دائمی این رستوران هستند. دکوراسیون داخلی شیک و مجلل و دستورهای غذایی عالی که چندین قرن سابقه دارند، دست به دست هم داده‌اند تا تجربه غذا خوردن در این رستوران را تا مدت‌ها فراموش نکنید.

غذا خوردن در این رستوران، یک تجربه کاملا روسی است. برای شروع می‌توانید سوپ برش را نوش جان کنید. سالاد الویه با خاویار قرمز و سالمون و همین طور بیف استروگانوف لذیذ این رستوران را از دست ندهید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه