بهترین فست فودهای تهران | 35 فست فود معروف + قیمت و آدرس

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین فست فودهای تهران | 35 فست فود معروف + قیمت و آدرس

فست فودهای متعددی در تهران فعالیت می‌کنند که با طبخ انواع و اقسام غذاهای سریع انتخاب بسیاری از پایتخت‌نشینان برای شکم‌گردی هستند.

در زندگی سریع و ماشینی امروزی بسیاری از افراد زمان زیادی را در بیرون از خانه سپری می‌کنند و فرصت چندانی برای تهیه غذا ندارند. به همین دلیل، رستوران‌های سطح شهر گزینه خوبی برای صرف یک وعده غذای لذیذ به حساب می‌آیند. در این میان، برخی افراد غذاهای فست فودی را به سایر غذاهای رستورانی ترجیح می‌دهند. فست فودها جایگاه ویژه‌ای در میان جوان‌ترها دارند و کمتر کسی پیدا می‌شود که از عطر و طعم باورنکردنی این غذاها بگذرد؛ بنابراین، انتخاب رستورانی مطمئن که فست فودهای متنوعی با طعم لذیذ را در اختیار مشتریان خود قرار دهد، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

اگر شکم‌گردی یکی از جذاب‌ترین تفریحات شما است، در مقاله می‌توانید با فهرستی از بهترین فست فودهای تهران آشنا شوید که نام خود را در میان بهترین رستوران های تهران قرار داده‌اند.

با بهترین فست فودهای تهران آشنا شوید:

بهترین فست فود های پیتزایی تهران

رستوران سنسو

  • آدرس رستوران سنسو شعبه بلوار فردوس: تهران، فردوس، رامین جنوبی (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۴۴۰۲۰۱۰۳
  • آدرس رستوران سنسو شعبه تهرانپارس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه، پلاک ۱۵ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۷۷۷۲۴۰۰۳

فضای داخلی رستوران سنسو

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: پگاه خاموشی)

سنسو یا حس خوب یکی دیگر از رستوران‌های زنجیره‌ای است که اولین شعبه خود را در بلوار فردوس تاسیس کرد و سپس به‌واسطه حجم و کیفیت خوب غذاها و قیمت‌های مناسب توانست شهرت زیادی به دست آورد. غذاهای ایتالیایی و سالاد سزار با مرغ سوخاری باعث شد که مشتریان برای چشیدن طعم آن‌ها مقابل این رستوران صف بکشند.

به این ترتیب، شعبه‌های دیگر سنسو در نیاوران و فلکه اول تهرانپارس افتتاح شدند. دکوراسیون مدرن و زیبا، آرامش محیط و رفتار خوب کارکنان، طعم خوش غذاها را دوچندان می‌کنند. برای پیش‌غذا می‌توانید سالاد سزار با فیله سوخاری، نان سیردار، سالاد چیکن، سالاد سزار با فیله سوخاری و... را سفارش دهید. انواع پیتزا نظیر سوجوک، چیکن باربیکیو، تاکینو، گوشت و قارچ، سبزیجات، مارگاریتاو غیره نیز جزو خوشمزه‌های سنسو هستند. ساندویچ‌ها (همبرگر مخصوص، فیله سوخاری، رست بیف مخصوص، بیکن برگر)، غذای اصلی (میگو پفکی، چیلی مرغ مخصوص، ماهی سالمون، بشقاب فیله سوخاری، بشقاب سبزیجات) و پاستا (فتوچینی آلفردو، پاستا دریایی، پنه با مرغ، فتوچینی با سس پستو) در میان انتخاب‌های بسیاری از مشتریان قرار دارند.

غذاهای فست فود طرفداران زیادی دارد اما همیشه خروج از منزل و رفتن به یک رستوران فست فود کار آسانی نیست؛ مخصوصا اگر خسته باشید یا شرایط آب‌وهوایی مساعد نباشد. در این اوقات بهترین کار سفارش غذا آنلاین است، چراکه می‌توانید با چند کلیک ساده غذای خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

پیتزا بندر

  • آدرس: تهران، خیابان سلیمان خاطر، خیابان وراوینی، خیابان زیرک‌زاده، نبش کوچه آرام، پلاک ۱۸ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۸۴۴۲۴۲

پیتزا سبزیجات

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: بیتا نجاتی)

اگر به‌دنبال پیتزایی متفاوت و دلچسب هستید، پیتزا بندر می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. در این رستوران می‌توانید از سالاد مخصوص سرآشپز با دو نوع سس خوشمزه نهایت لذت را ببرید و سپس به‌سراغ پیتزاهای لذیذ بروید. قطعا کیفیت خوب خمیر پیتزا، ترکیبات پیتزا و همین طور پخت و طعم آن شما را راضی خواهد کرد؛ به‌طوریکه مشتری ثابت این محل می‌شوید. پیتزا بیکن، سالامی، پپرونی، مخلوط، هروئیکا، سبزیجات، مارگاریتا و... را حتما امتحان کنید. ساندویچ زبان، استیک، فیله مرغ، همبرگر مخصوص، لازانیا، شنیتسل مرغ، رست بیف با سس تند و غیره نیز در پیتزا بندر سرو می‌شوند. این رستوران در اغلب مواقع شلوغ است؛ با این حال، نظم و آرامش در آن به‌خوبی احساس می‌شود.

رستوران پلاک

  • آدرس رستوران پلاک شعبه شهرک غرب: تهران، شهرک غرب، خیابان فخار مقدم، خیابان نورانی، پلاک ۳۶ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۸۸۰۹۱۶۵۰
  • آدرس رستوران پلاک شعبه مرکزی: تهران، ظفر، فرید افشار، بلوار آرش شرقی، پلاک ۳۲ و ۳۴ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۲۲۲۵۲۱۲۴

فضای داخلی رستوران پلاک

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: امیر حسینی)

رستوران‌ زنجیره‌ای پلاک اولین شعبه خود را در آبان سال ۱۳۸۶ هجری شمسی در محدوده خیابان ظفر تهران افتتاح کرد که منوی آن شامل پیتزا و ساندویچ به‌صورت بیرون‌بر بود. استقبال مشتریان باعث شکل‌گیری سایر شعب این مجموعه در مناطق مختلف تهران شد.

استفاده از مرغ و گوشت به‌صورت استیک در انواع پیتزا و ساندویچ، به‌کارگیری انواع نان تیره (روگن و چاودار)، حذف مایونز و استفاده از یوگونز (ماست و سبزیجات) و همین طور سرو انواع آب‌میوه‌های طبیعی از جمله ویژگی‌های متمایز پلاک هستند.

رول های سرخ شده و سوخاری

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: محمدرضا سیاوش)

از بخش سالاد و بشقاب منو می‌توانید لارج سالاد مزرعه آنتی اکسیدان با مرغ، سالاد مرغ و سبزیجات، سالاد باغچه پلاک و لارج سالاد سزار مخصوص پلاک با مرغ کریسپی را سفارش دهید. پیتزاهای ایتالیایی منو شامل پیتزا چیکن آلفردو، پیتزا دل پیرو پپرونی، پیتزا گریل استیک با بلوچیز، پیتزا سیر و بیکن، پیتزا بوگاتی، پیتزا چیکن گریل، پیتزا وجترین و... می‌شود. امکان انتخاب پیش‌غذا (گارلیک چیز شف، اسپرینگ رول، آلفردو فرایز)، غذای اصلی (پلاکچینی، رویال میکس، فستیوال میکس) و ساندویچ (هات داگ شیمودا، استیک پلاک گوردون، چیکن باربیکیو) نیز وجود دارد.

علاوه بر شعبه مرکزی پلاک در ظفر، سایر شعب در شهرک غرب، ولنجک، نیاوران، ونک، پاسداران، سعادت‌آباد، عباس‌آباد، مرزداران و قزوین خدمات‌دهی دارند.

رستوران پرپروک

  • آدرس پرپروک ولنجک: تهران، بلوار دانشجو، روبه‌روی مرکز خرید ولنجک، نبش گلستان سوم (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۱۵۴۱| ساعت کاری: از ساعت ۱۱ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس پرپروک سعادت‌آباد: تهران، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، پلاک ۱۸ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۱۵۴۱| ساعت کاری: از ساعت ۱۱ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس پرپروک آپادانا: تهران، سهروردی شمالی، خیابان آپادانا، نرسیده به خیابان قنبرزاده، پلاک ۱۲۵ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۱۵۴۱| ساعت کاری: از ساعت ۱۱ تا ۲۳:۳۰

رستوران بزرگی با صندلی های رنگی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: محسن شریف)

فست فود پرپروک یکی از معروف‌ترین پیتزافروشی های تهران است که از سال ۱۳۷۶ هجری شمسی در منطقه سعادت‌ آباد آغاز به کار کرد و با پیتزاهای مربعی و پنجره‌ای‌شکل خود طرفداران زیادی به دست آورد. پرپروک از رستوران‌های زنجیره‌ای پایتخت محسوب می‌شود که از زمان تاسیس تاکنون توانسته است خود را جزو بهترین رستوران‌های تهران و مدرن‌ترین برندها حفظ کند. 

پرپروک در زبان کردی به معنی پروانه است

در این محل انواع پیتزا (پیتزا چیکن باربیکیو، بیستکا، کارزانا، پنجره‌ای، آروستو)، پیتزا سیسیلی، پیتزا جامبو، ساندویچ (چیزبرگر، قارچ برگر،‌ هالو برگر)، سوخاری، پیش‌غذا، نوشیدنی و دسر سرو می‌شود. از شعبه‌های این فست فود می‌توان به پرپروک پاسداران، ولنجک، آپادانا، آریاشهر، گیشا، قیطریه، کوروش، تهرانپارس، ایران مال، برج میلاد (بلندترین برج ایران)، آرژانتین و... اشاره کرد.

رستوران میخوش

  • آدرس پیتزا میخوش در بلوار فردوس: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، نرسیده به رامین شمالی، پلاک ۲۵۷ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۴۴۰۹۰۲۰۳| ساعت کاری: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۲۰
  • آدرس پیتزا میخوش در فرمانیه: بلوار اندرزگو، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی غربی، خیابان صالحی شمالی، پلاک ۱۴۹ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۲۲۲۰۵۰۰۰| ساعت کاری: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۲۵

رستورانی کوچک با دکوراسیونی به رنگ سدری

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: فرهاد برزگر)

میخوش که به پیتزاهای لذیذش معروف است، چندین شعبه در نقاط مختلف تهران از جمله شهرآرا، یوسف‌آباد، اندرزگو، سهروردی و بلوار فردوس دارد. رستوران میخوش ابتدا در سال ۱۳۶۸ هجری شمسی در بلوار فردوس شرقی تهران تاسیس شد و پس از چندین بار جابه‌جایی بالاخره در کنار خیابان رامین شمالی به فعالیت خود ادامه داد. استقبال مردم از این رستوران منجر به افتتاح شعبه فرمانیه و سایر شعبه‌ها شد. این فست فود غذاهای بسیار باکیفیتی، به‌ویژه در شعبه اصلی خود سرو می‌کند و منویی از انواع فست فودها دارد؛ گرچه پرطرفدارترین غذای آن به پیتزاها تعلق دارد که شامل پیتزا (پیتزا میکس، پیتزا یونانی، پیتزا گوشت)، پیتزا ایتالیایی (پیتزا رست بیف ایتالیایی، پیتزا قارچ و سوسیس ایتالیایی) و پیتزا خانواده می‌شود. پیتزاهای این رستوران بزرگ هستند و اغلب دو نفر را سیر می‌کنند و از همین رو مقرون‌به‌صرفه خواهند بود.

خوراک (سینه مرغ پرسی، چیکن استراگانف، بشقاب فیله سوخاری)، پاستا (پنه با استیک گریل، پاستا پستو)، ساندویچ گرم (ساندویچ استیک با پنیر، هات داگ با پنیر و قارچ) و ساندویچ سرد (ژامبون گوشت، گریل چیز مرغ)، برگر، سوخاری، سالاد، پیش‌غذا و... نیز در منوی رستوران وجود دارد.

میخوش با ارائه محیطی آرام و خانوادگی امکان دورهمی‌های دوستانه، خانوادگی، قرارهای کاری و حتی قرارهای عاشقانه را برای پایتخت‌نشینان فراهم کرده است.

کافه رستوران ایتالیایی جنارو

  • آدرس: تهران، بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۲۶۶۶۰۰

پیتزای بزرگی در کنار شیشه سس

منبع عکس: گوگل مپ‌ (عکاس: فاطمه جوکر)

کافه رستوران ایتالیایی جنارو جزو رستوران‌های زنجیره‌ای تهران است که در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش مال شعبه دارد. این رستوران در سال ۱۳۸۶ هجری شمسی با همت حمیدرضا قربان‌نژاد با نام ژوانی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون غذاهای ایتالیایی را با بهترين مواد اولیه و طعمی بی‌نظیر پیشکش مشتریان خود می‌کند. اين رستوران در سال ۱۳۹۶ شعبه‌ای در خارج از کشور افتتاح کرد که به‌دلیل ثبت نام ژوانی توسط افراد دیگر، نام این مجموعه رستوران به جنارو تغییر یافت.

رستوران جنارو در گذشته با نام ژوانی فعالیت می‌کرد

رستوران ایتالیایی جنارو (ژوانی سابق) غذاهای بسیار باکیفیتی دارد و به همین دلیل برای صرف غذا باید برای مدتی منتظر صندلی خالی باشید. همچنین سرویس‌دهی عالی، فضای زیبا و هنری، محیطی آرام و دنج، کارکنان خوش‌برخورد‌ و مجرب از جمله ویژگی‌های این رستوران هستند.

سیب‌زمینی مخصوص جنارو را حتما یک بار امتحان کنید که روی آن سس آلفردو و انواع پنیر قرار می‌گیرد و طعم بی‌نظیری پیدا می‌کند. منوی رستوران ایتالیایی جنارو شامل صبحانه، پیش‌غذا (بال و کتف سوخاری، وردورا آلفرنو)، سالاد، پیتزا آمریکایی، ساندویچ (استیک ریبز، بشقاب گریل)، استیک و غذای اصلی (گامباس آل جیو، فیله پارمژان، بشقاب جنارو) می‌شود. پاستاها نظیر پاستا تیروسیتی، پاستا فلورانتین، پاستا فورتی دی ماره، پاستا بیستکا و... نیز در منوی رستوران لحاظ شده است. در صورتی که به غذاهای گیاهی علاقه‌مند هستید، در این محل به‌راحتی می‌توانید این نوع غذاها را نیز سفارش دهید.

آشپزخانه برادران

  • آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، به‌سمت خیابان ونک، ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک ۹ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۰۴۴۲۰۲

دو مدل صبحانه در کنار نان بربری

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: محمد مهدی عاشوری)

آشپزخانه برادران انتخابی عالی برای صبحانه‌های شگفت‌انگیز است؛ گرچه شهرت این رستوران تا حدی به پیتزاها و ساندویچ‌های خوشمزه آن نیز مربوط می‌شود. منوی رستوران شامل صبحانه (صبحانه مخصوص بیکن، صبحانه مخصوص سوسیس، املت گوجه اسپایسی)، چاشت، پاستا، پیش‌غذا (سوپ جو و قارچ، عدسی)، ساندویچ فوری و تنوری، پنینی، سالاد و نوشیدنی می‌شود. از غذاهای اصلی نیز می‌توانید کوکو سبزی، فیله مرغ و کره جعفری، ژامبون گوشت دودی و... را سفارش دهید. برای انواع رژیم‌های غذایی و همچنین گیاهخواری نیز خوراکی‌های خوشمزه‌ای موجود است. در صورت علاقه به پیتزا امکان صرف پیتزاهای آمریکایی از مرغ و قارچ تا مخلوط، پپرونی، مارگاریتا و... وجود دارد.

این رستوران فضای کوچکی دارد و میزها اغلب پر هستند؛ پس باید در انتظار بمانید که میزها خالی شوند. حجم غذاها مناسب است و سریع آماده می‌شود که می‌توانید در محلی دلنشین و گرم به‌سراغ طعم و مزه‌های تازه بروید و ترکیب متد آشپزی خانگی و مدرن را تجربه کنید.

بهترین هات داگ تهران

هات داگ مسعود

  • آدرس هات داگ مسعود نازی آباد: تهران، نازی آباد، خیابان اکبر مشهدی (بازارچه دوم)، پلاک ۱۱۳ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۵۵۰۵۳۱۹۷
  • آدرس هات داگ مسعود مجیدیه: تهران، مجيديه شمالی، خیابان برادران محمدی، بالاتر از ميدان بهشتی، نبش كوچه مسعود معتقد (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۷۵۴۴۹
  • آدرس هات داگ مسعود تهرانپارس: تهران، ضلع شمال شرقی، فلکه سوم تهرانپارس، پلاک ۳۵۷ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۷۷۷۱۶۲۷۸

دو عدد هات داگ با پس زمینه فست فود مسعود

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: پگاه خاموشی)

هات داگ مسعود یکی دیگر از فست فودهای معروف تهران است که شعبه‌های مختلفی در پایتخت دارد. هات داگ‌های خوشمزه‌ای در این رستوران سرو می‌شود که شهرت زیادی برای هات داگ مسعود رقم زده‌اند. نه‌تنها امکان صرف غذا به‌صورت حضوری در این محل وجود دارد؛ بلکه غذاهای سفارشی توسط پیک نیز ارسال می‌شود. ساندویچ بیکن پیج، ساندویچ پپرونی داگ، ساندویچ ویژه مسعود، ساندویچ هالوپینو هات، ساندویچ ماشروم کراکف، ساندویچ باربیکیو پیاز و... از جمله ساندویچ‌های خوشمزه‌ای هستند که در این مجموعه رستوران‌ها عرضه می‌شوند.

شعبه‌های مختلف هات داگ مسعود در نازی آباد، اندرزگو، سعادت‌آباد، مجیدیه، بلوار فردوس، تهرانپارس، پیروزی و یوسف آباد فعالیت دارند.

فست فود شیلا

  • آدرس فست فود شیلا در دولت: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بین کوچه نامدار و معتقد، پلاک ۴۵۷ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۲۲۵۵۸۴۷۷
  • آدرس فست فود شیلا در تهرانپارس: تهران، بالاتر از فلکه اول تهرانپارس، نبش خیابان ۱۵۲ شرقی (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۷۷۷۲۹۰۹۷

رستوران بزرگی با صندلی های چوبی و دیوارهای فلزی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: شقایق نیکو)

شیلا اولین فست فود زنجیره‌ای با ۲۹ شعبه در تهران است که به‌طور اختصاصی در زمینه هات داگ فعالیت می‌کند. در ابتدا منوی رستوران فقط به چند مدل ساندویچ خلاصه می‌شد؛ اما به‌تدریج انواع پیتزا، برگر و مرغ سوخاری نیز به آن ضافه شد.

کسانی که طعم خوش هات داگ‌های شیلا را چشیده باشند، می‌دانند که سوسیس‌های مخصوصی دارد. این هات داگ‌ها با فرمول ویژه‌ای تولید می‌شوند و با سوسیس‌های کارخانه‌ای تفاوت دارند و همین موضوع باعث شهرت رستوران شده است. علاوه بر تنوع سس‌ها، وجود افزودنی‌هایی همچون پنیر گودا، سس قارچ، گوشت چرخ‌کرده و... نیز طعم غذاها را لذیذتر کرده‌اند. چندین مدل هات داگ در منو شیلا به چشم می‌خورد که شامل هات داگ مرگز با قارچ و پنیر، هات داگ با پنیر گودا، هات داگ مکزیکن، بیف هات داگ، هات داگ رست بیف و هات داگ کلاسیک می‌شوند و هر یک قیمت متفاوتی دارند.

سایر بخش‌های منو از پیتزا (پیتزا کویین، پیتزا رست بیف)، برگر (چیکن برگر با پنیر گودا، فرش چیز برگر)، ساندویچ گرم، سوخاری، پوتین (هات داگ چیز فرایز، الفردو چیز فرایز) و پیش‌غذا (نان سیر، سالاد کلم) می‌شود.

از شعبه‌های مختلف شیلا می‌توان به شعبه پیروزی، مطهری، حجاب، تهرانپارس، میدان ولیعصر، پارک ملت، هروی، نیاوران، شهرک غرب و غیره اشاره کرد.

فست فود فرید

  • آدرس: تهران، سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش باغستان یکم (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۳۷۶۸۷۴

فست فود فرید

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: سامان پورفلاطون)

فست فود فرید در کنار ده‌ها مغازه فروش آب‌میوه، فست فود، جگرکی، رستوران و کافی شاپ در بلوار سعادت‌آباد قرار دارد که جزو پاتوق‌های تفریحات شبانه تهرانی‌ها است و محلی معرکه برای شکم‌گردی به حساب می‌آید. در این محل می‌توانید یکی از بهترین هات داگ‌های تهران را نوش جان کنید؛ به همین دلیل است که اغلب از فست فود فرید با نام هات داگ فرید یاد می‌شود. تنوع هات داگ‌ها زیاد است و می‌توانید مخلفات آن را طبق نظر خودتان انتخاب کنید.

علاوه بر هات داگ امکان سفارش سالاد و پیش‌غذا (سیب‌زمینی با سس مخصوص، سالاد فصل)، کباب ترکی پرسی (دونرکباب گوشت پرسی مخلفات ویژه)، دونر، پیتزا آمریکایی، ساندویچ (ساندویچ مغز، رست بیف)، برگر و نوشیدنی برایتان وجود دارد.

با توجه به شلوغی بیش از حد این خیابان قطعا پیداکردن جای پارک آسان نخواهد بود. این محل اکثرا شب‌ها بسیار شلوغ می‌شود و مشتری‌ها از صندلی‌های چیده شده در پیاده‌رو برای صرف غذا استفاده می‌کنند.

فست فود گامبی

  • آدرس: تهران، میدان آرژانتین، نبش الوند، پلاک یک (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۳۹۹۴۳۹۹

دو عدد همبرگر و نوشیدنی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Sir Dariush)

فست فود گامبی یکی دیگر از رستوران‌های معروف شهر در زمینه هات داگ است که علاوه بر شعبه آرژانتین، در مرکز خرید پالادیوم نیز شعبه دارد. منوی گامبی شامل سه نوع غذا می‌شود که انواع برگر، بال و هات داگ را در بر می‌گیرد. کلیه غذاهای این فست فود لذیذ هستند و در نتیجه بسیاری از مشتریان همه غذاهای منو را به‌صورت ترکیبی سفارش می‌دهند. اندازه ساندویچ‌ها و برگرها قدری کوچک است و می‌توانید از همه غذاها امتحان کنید. سالادهایی مانند سالاد آسیایی، سالاد سزار و سالاد گامبی در کنار غذا بسیار خوشمزه هستند.

طعم و عطر هات‌ داگ‌ها و سس‌هایی که برای آن‌ها استفاده می‌شود، در شهرت گامبی موثر بوده‌اند. ساندویچ هات داگ ویس بادن، هات داگ نیویورک، هات داگ تگزاس و هات داگ میلان از گزینه‌های پیش روی شما برای صرف یکی از بهترین هات داگ‌های عمرتان محسوب می‌شوند. سیب‌زمینی‌های مخصوص این محل نیز پرطرفدار هستند که نباید آن‌ را از دست بدهید.

بهترین همبرگرهای تهران

برگر لاویا

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، صراف‌های جنوبی، نبش خیابان ۳۱ غربی (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۹۱۹۰۱۹۱۹۶۱

رستوران شیکی با صندلی های رنگی و دیوارهای آجری

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: احسان خیراتی)

برگر لاویا سعادت‌آباد به‌صورت تخصصی روی برگر کار می‌کند و جزو بهترین‌های پایتخت به حساب می‌آید. از معروف‌ترین برگرهای لذیذ این رستوران می‌توان به لکسو لاویا و برگر تنوری اشاره کرد که لکسو لاویا همراه با برگر، دو لایه پنیر و فیله مرغ است. برگر تنوری، برگر تنوری مرغ دوبل، برگر تنوری گوشت و برگر میکس تنوری از برگرهای معرکه این محل هستند.

هات داگ تنوری، زینگر چیکن، چیز برگر لاویا، ساندویچ هات داگ تنوری، ساندویچ هات داگ سالادی، دوبل برگر لاویا و... نیز طرفداران خاص خود را دارند. علاوه بر صرف غذا به‌صورت حضوری امکان بیرون‌بر نیز وجود دارد.

دان تان برگر

  • آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان ایرج (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۰۱۲۹۴۹

رستوران بزرگی با دکوراسیون مدرن

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: مقداد حسینی)

دان تان برگر با دکوراسیون جذاب خود باعث شده است که مشتریان در فضایی متفاوت از غذایشان لذت ببرند. دیوارهای آجری مزین به گلدان یا نوشته و همین طور شیشه‌های بزرگی که خیلی شما را از خیابان جدا نمی‌کنند، از جمله ویژگی‌های دکوراسیون این رستوران محسوب می‌شوند.

برگرهای خوشمزه دان تان با دورچین‌ زیاد انتخاب بسیاری از مشتریان هستند که معروف‌ترین آن‌ها شامل مید تان برگر، چیکن برگر، آپ تان برگر، چیز تان برگر، دان تان برگر بدون ساید و... می‌شود. همچنین امکان سفارش سالاد (سالاد کیل سزار، سالاد یونانی، سالاد باربیکیو)، پیتزا، سوخاری (چیکن استریپس)، بیکری (چیز کیک نیویورک)، پیش‌غذا، نوشیدنی و شیک نیز وجود دارد.

دو بشقاب همبرگر و سیب زمینی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: تورویژن)

از آنجا که در این رستوران، فضایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است، به‌راحتی می‌توانید در بخش موردنظرتان میز انتخاب کنید. برای اینکه در صف به انتظار نایستید، ترجیحا میز خود را از قبل رزرو کنید. امکان رویت آشپزخانه وجود دارد که این موضوع به جذابیت فضای داخلی اضافه کرده است. وجود کارکنان مودب و حرفه‌ای و پخش موسیقی خارجی دست به دست هم داده‌اند تا این رستوران محلی ایدئال برای قرارهای دوستانه و خانوادگی باشد. دان تان برگر در دسته رستوران‌های گران‌قیمت قرار می‌گیرد که ارزش یک بار امتحان را دارد.

این رستوران در خیابان شلوغ جردن قرار دارد و در نتیجه اگر با وسیله شخصی راهی این محل می‌شوید، باید خودروی خود را چندین خیابان پایین‌تر پارک کنید.

برگر زغالی ظفر

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، شماره ۹۰ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۲۲۱۲۴۹
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۴

برگر بزرگی در کنار ظرف سس و چند عدد گوجه

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: مرتضی برزویی)

برگر زغالی ظفر جزو قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر است که بوی خوش ساندویچ‌هایش از بیرون رستوران به مشام می‌رسد. کیفیت عالی غذاها و برخورد خوب کارکنان باعث شده‌اند که این محل همیشه شلوغ باشد و به‌سختی بتوان میز خالی پیدا کرد. پس برای اینکه منتظر خالی‌شدن میز نشوید، وسط هفته را برای صرف غذا در این رستوران انتخاب کنید.

همان طور که از نام رستوران مشخص است، برگرها حرف اول را در این محل می‌زنند. از همبرگر تا مرغ برگر چیلی، اسموکی برگر، مرغ برگر با قارچ، چیلی برگر دوبل، بیکن برگر دوبل، چیز بیکن برگر دوبل و... انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. منوی رستوران همچنین شامل پیش‌غذا (وایت فرایز، چیلی فرایز)، سالاد، ساندویچ (ساندویچ فیله مرغ با قارچ و پنیر، ساندویچ اسموکی بیف) و نوشیدنی می‌شود.

برگر زغالی ظفر در خیابانی شلوغ قرار دارد و از همین رو پیداکردن جای پارک قدری دشوار است. ضمن اینکه امکان بیرون‌بر نیز برای مشتریان وجود دارد. برگ زغالی شعبه دیگری در قیطریه دارد.

بلک برگر

  • آدرس: تهران، پاسداران، بین گلستان ششم و هفتم، پلاک ۴۲۵ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۵۷۸۹۹۶

برگر بزرگی با پنیر چدار و ژامبون

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: امیر فرهادی)

بلک برگر محلی ایدئال برای صرف انواع برگر خوشمزه است؛ به‌خصوص در محیط دنجی با نیمکت‌های چوبی و موسیقی دلنشین که طعم غذاها را لذیذتر می‌کنند. در دکوراسیون این رستوران از قوطی‌های نوشابه و بطری استفاده شده است. ضمن اینکه وجود وسایل قدیمی همچون رادیو نفتی، پنکه و اسباب‌بازی، حس نوستالژی جذابی را در ذهنتان تداعی می‌کند. با توجه به اسم بلک برگر، سعی شده است که از رنگ مشکی در مجموعه استفاده شود. نان‌های رنگی برگرها نیز جذابیت خاصی برای برخی مشتریان دارد؛ هرچند عده‌ای متعقدند که این نان‌ها روی طعم برگرها اثر می‌گذارد و آن را نمی‌پسندند.

بلک برگر محلی عالی برای صرف برگر در نان‌های رنگی است

در صورتی که گذرتان به این رستوران افتاد، از پیش‌غذاها و سالادها می‌توانید نان سیر، بلک سالاد و سالاد سزار را سفارش دهید. برگرها شامل دابل برگر، کلاسیک برگر، چیلی برگر، چیز برگر، فیلت برگر و... می‌شود. پیتزا مخصوص بلک، پیتزا سیر و استیک، پیتزا پپرونی، پیتزا چیکن پستو و... نیز ارزش امتحان را دارند.

برگر فکتوری

  • آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم شمال (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۶۶۸۰۳۱

دو عدد همبرگر روی میز رستوران

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: ساماان شهامت جاوید)

برگر فکتوری یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران است که در مرکز خرید پالادیوم و بام‌لند شعبه دارد. در این شعبه‌ها می‌توانید خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین برگرها از دبل ماشروم برگر تا دبل چیکن چیز برگر و چیکن چیز فیله را نوش جان کنید و از طعم آن‌ها لذت ببرید. برگرهایی که با سس مخصوص و نان تازه سرو می‌شوند، مشتریان را برای سفارش مجدد آن‌ها ترغیب می‌کند.

در این فست فود می‌توانید سیب‌زمینی‌های خاصی همچون وایت فرایز، چیلی فرایز، نیویورک فرایز و… را با سس قارچ یا پنیر سفارش دهید که بخشی از شهرت برگر فکتوری به آن‌ها مربوط می‌شود. در این رستوران غذای شما سریع حاضر می‌شود و نیازی نیست که خیلی معطل شوید. سالادهای رستوران با سس‌های جدید مانند فکتوری چیکن سالاد با سس زرشک، سالاد میکس و غیره نیز گزینه دیگر پیش روی شما هستند که باید آن‌ها امتحان کنید. در صورت تمایل می‌توانید هات داگ نیز میل کنید که شامل کلاسیک هات داگ، فکتوری هات داگ و چیلی هات داگ می‌شود.

برگر هاکوپیان (هاکوپ برگر)

  • آدرس برگر هاکوپیان شعبه خواجه عبدالله: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری شمالی، پلاک ۴۹ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۸۴۹۳۷۵
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۱ تا ۲۳:۳۰

برگر هاکوپیان

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: پیمان خلیل‌زاده)

برگر هاکوپیان یا هاکوپ برگر به همبرگرهای خوب و باکیفیتش شهرت دارد. طعم گوشت و طرز پخت با توجه به ضخامت گوشت عالی است؛ به‌خصوص که با نان‌های سبک قدیمی حسابی لذیذ می‌شود. جالب اینکه طبق گفته آقای هاکوپیان، مالک و موسس ساندویچی هاکوپیان، گوشت همبرگرها از دام‌های دامداری خودشان تهیه می‌شود و این موضوع را رمز کیفیت خود می‌داند. در ساندویچ‌ها، پیاز و جعفری می‌ریزند که اگر دوست ندارید باید از قبل اطلاع دهید. حجم برگرها خوب و مناسب است؛ گرچه قیمت‌ها نسبتا بالا هستند.

دوبل برگر، همبرگر با قارچ، بیکن برگر با قارچ و پنیر، میکس برگر و دوبل چیزبرگر با قارچ از جمله برگرهای خوشمزه هاکوپیان محسوب می‌شوند. برای سالاد و پیش‌غذا می‌توانید به‌سراغ چیپس و پنیر دودی، سالاد کلم، چیپس و پنیر با فیله بوقلمون، سالاد فصل و سالاد پاستا بروید. ساندویچ‌های گرم نیز شامل رست بیف، ژامبون بوقلمون ویژه، کراکف با چیپس و پنیر، سوسیس بلغاری، کالباس دودی تنوری، زبان گوساله و... می‌شوند. در این میان چیز برگر با قارچ، چیز برگر و دوبل چیز برگر جزو پرطرفدارترین‌ها به حساب می‌آیند.

این فست فودی جای زیادی برای نشستن ندارد و به همین دلیل اکثر مشتریان ترجیح می‌دهند که غذای خود را در خودرو میل کنند یا آن را به‌صورت بیرون‌بر تهیه کنند. برگر هاکوپیان در سعادت‌آباد و بلوار اندرزگو نیز شعبه دارد.

آربی برگر

  • آدرس: تهران، خیابان بهشتی، بين سهروردی و صابونچی، پلاک ۲۰۵ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۷۴۰۱۸۹
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۴

برگر و سیب زمینی سرخ شده

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: رامان فدایی)

آربی برگر یکی دیگر از برگرهای متفاوت و خاص در تهران به حساب می‌آید که به‌دلیل استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی، طرفداران زیادی بین پایتخت‌نشینان پیدا کرده است. این فست فود مکانی دنج و صمیمی دارد و در نتیجه می‌توانید لحظات نابی را در کنار خانواده بگذرانید.

علاوه بر پیش‌غذا که شامل هات فرایز، سیب‌زمینی سرخ‌شده و سیب‌زمینی سرخ‌شده ویژه می‌شود؛ می‌توانید انواع برگرها نظیر برگر کلاسیک، سالسا برگر، ووستر برگر، هارت اتک برگر و... را سفارش دهید و حسابی لذت ببرید. پیتزاهای آمریکایی همچون گوشت و پیاز، بلونز، ژامبون استیک، پپرونی، چیکن آلفردو و رست بیف نیز در منوی آربی برگر دیده می‌شوند.

بهترین سوخاری تهران

مرغ سوخاری کابوکی

  • آدرس کابوکی تجریش: تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد (شهید ملکی) (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۷۰۹۸۰۸
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰

فضای بیرونی فست فود کابوکی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Soroush a a)

کابوکی یکی از قدیمی‌ترین فست فودهای تهران در محدوده تجریش است که به‌واسطه عرضه مرغ‌های سوخاری درجه یک شهرت زیادی بین پایتخت‌نشینان دارد. مرغ‌های این رستوران با روش‌های قدیمی سوخاری شده و هنگام صرف آن‌ها حس نوستالژی جذابی برایتان تداعی می‌شود. منوی رستوران شامل مرغ کابوکی دو تکه، سه تکه و ۹ تکه، بال و بازوکی، فیله کابوکی، ساندویچ (سوپریم، تویستر سوخاری، مینی فیله)، کمکی (سیب‌زمینی سرخ‌شده، قارچ سوخاری)، سبکی (سالاد مرغ سوخاری، سالاد سزار) و خنکی می‌شود.

با وجودی که فضای رستوران کمی قدیمی است؛ سفارشتان به‌سرعت آماده می‌شود و غذایی باکیفیت و خوشمزه مقابل‌تان قرار می‌گیرد. با توجه به قیمت‌ مناسب و حجم زیاد غذاها، اگر شیفته عطر و طعم مرغ سوخاری هستید، کابوکی را از دست ندهید!

این رستوران نیز با شعبه‌های دیگر خود در پاسداران و بهشتی میزبان تعداد زیادی از اهالی پایتخت است.

چیکن فکتوری بام لند

  • آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی کاشان جنوب، میدان موج، بلوار موج، بام لند، بلوک C، طبقه دوم (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۰۱۵

یک سینی سوخاری با سیب زمینی و سس

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: اشکان احمدی)

رستوران چیکن فکتوری یکی از بهترین رستوران‌ های بام‌ لند است که با ارائه غذاهای بر پایه مرغ توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد. علاوه بر فضای داخل رستوران امکان صرف غذا در بالکن آن نیز وجود دارد که منظره‌ای دیدنی از دریاچه چیتگر را پیش روی شما می‌گذارد. در این محل نه‌تنها کیفیت غذا قابل‌قبول است؛ بلکه قیمت غذاها نیز مناسب به نظر می‌رسد. طبقه پایین رستوران به سرو انواع برگر اختصاص دارد و در طبقه بالا می‌توانید پیتزا و سوخاری سفارش دهید. دکوراسیون چوبی رستوران فضای یک کارخانه را القا می‌کند و صرف غذا در آن می‌تواند تجربه متفاوتی برایتان باشد.

پیتزا چیکن فکتوری با سس و خامه و گوشت مرغ و مقدار زیادی خلال سیب‌زمینی، همچنین سالاد سزار و مرغ سوخاری از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند. سایر بخش‌های منو شامل سالاد و بشقاب (سالاد سزار)، پیش‌غذا (قارچ سوخاری)، انواع سوپ، سوخاری (جوجه سوخاری، سوخاری سه تکه)، پیتزا آمریکایی (پیتزا پیستو، پیتزا چیکن چیلی)، انواع ساندویچ (ساندویچ مرغ و بادمجان با سس مارینارا)، منو کودک، بال، انواع کباب (مرغ هالوپینو با سس چیلی) و نوشیدنی می‌شود. از آنجا که این رستوران مجهز به آسانسور است، افراد کم‌توان و توان‌یاب برای استفاده از رستوران هیچ مشکلی نخواهند داشت.

سوخاری چنیکا

  • آدرس: تهران، قیطریه، نرسیده به اندرزگو، خیابان سلیمانی شرقی، پلاک ۶۴ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۸۱۱۱۸۸۸
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۳:۳۰

ویترین بزرگی از انواع سوخاری

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: آرمان محسن‌زاده)

چنیکا یکی از بهترین سوخاری‌های منطقه یک تهران به حساب می‌آید که امکان غذای بیرون‌بر را نیز برای مشتریان فراهم کرده است. سوخاری‌های این رستوران (مرغ سوخاری، ترد فیله و گوفی باکس) در اندازه‌های مختلف و همراه با سیب‌زمینی سرخ‌شده و سالاد کلم سرو می‌شوند.

علاوه بر سوخاری، انواع فست فود، ساندویچ (ساندویچ سوخاریست، بوفالو فیرول)، سالاد (سالاد راش، سالاد کلم، سالاد سیب‌زمینی) و پیش‌غذا (چیکن وینگز، بوفالو وینگز) نیز در منوی غذای چنیکا به چشم می‌خورد. سس‌های خوش‌طعم چنیکا شامل سس اسموکی باربیکیو، سس داینامیت پلاس، سس ردراب و... می‌شود که طعم بسیار لذیذی به غذاها می‌دهند.

رستوران سوخاری لوکی

  • آدرس: تهران، بلوار شیخ بهایی جنوبی، خیابان ۶۴ (آینه وند)، مجتمع آ.اس.پ، پلاک ۵۲ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۲۱۳۱۶۳
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۳:۳۰

سوخاری و سیب زمینی سرخ شده با سه مدل سس

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: علی صادقی)

یکی از بهترین سوخاری‌های پایتخت را می‌توانید در رستوران لوکی امتحان کنید که با منوی متنوع سوخاری خود پاتوق عاشقان این نوع فست فود است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه روزانه، سرو و پذیرایی توسط کادری مجرب و خوش‌برخورد از جمله مزایای این فست فود هستند.

فیله سوخاری پرطرفدارترین غذای لوکی است و اگر یک بار آن را امتحان کنید، متوجه تفاوت چشمگیر آن با سایر سوخاری‌ها خواهید شد. در این محل ۲۷ نوع غذا و پیش‌غذا سرو می‌شود که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد؛ حتی کسانی که سوخاری دوست ندارند.

بهترین فست فودهای ساندویچی تهران

ساندویچی‌های نوستالژیک تهران

فست فود ارغنون

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، فخارمقدم، خیابان شهید حافظی، پلاک ۵۸ (روبه‌روی اريكه ايرانيان) (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۰۰۰۶

ساندویچی کوچکی با میز و صندلی چوبی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: اروند طباطبایی)

فست فود ارغنون از جمله ساندویچی‌ های معروف تهران به حساب می‌آید که صرف غذاهای لذیذ را در محیطی با حال‌وهوای دهه ۶۰ برای مشتریان فراهم کرده است. علاوه بر دکوراسیونی که شما را به دنیای کودکی می‌برد، نان‌های ساندویچ به همان سبک قدیمی با نان‌های بولکی هستند که در کنار ترشی‌های خانگی طعم متفاوتی پیدا می‌کنند.

سالاد (سالاد کارتوفل، سالاد پاستا و سالاد کلم)، ساندویچ سرد (الویه، ژامبون مرغ و قارچ، سینه بوقلمون و ژامبون مخصوص ارغنون) و ساندویچ گرم (جگر مرغ، فرانکفورتر، کوکو سبزی، کتلت، مغز و زبان، ساندویچ ماکارونی، ماکارونی بندری) را می‌توانید از منوی رستوران انتخاب کنید. قیمت ساندویچ‌ها در مقایسه با کیفیت و حجم غذا معقول و مناسب به نظر می‌رسد. جالب اینکه در کنار سفارشتان، ترشی به‌صورت رایگان سرو می‌شود که در کنار نوشیدنی و چیپس دهه ۶۰ حسابی دلچسب است.

ساندویچ ترخون

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، ابتدای خیابان سپهر، جنب پارک نیما (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۵۸۰۵۲۳
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۱ تا ۲۴

ساندویچی قدیمی با دوغ آبعلی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Mahdi Luis)

ترخون نیز از رستوران‌های نوستالژی تهران است که علاوه بر شهرک غرب، یک شعبه در اشرفی اصفهانی دارد. این رستوران نه‌تنها با کیفیت خوب غذاها رضایت مشتریان را به دست آورده است؛ بلکه غذاهای خوش‌طعم خود را در نان بولکی سرو می‌کند و دهه شصتی‌ها را به آن دوران می‌برد. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را به‌صورت پرسی سفارش دهید و از طعم کاملا خانگی غذاها لذت ببرید. در این رستوران علاوه بر فضای داخل می‌توانید از فضای بیرون استفاده کنید؛ حتی در زمستان که به‌واسطه وجود سیستم گرمایشی امکان نشستن در فضای باز وجود دارد.

منوی رستوران ترخون شامل پیش‌غذا (سالاد کلم، سالاد ذرت مخلوط و سالاد فصل)، غذاهای سرد (ژامبون مرغ، کالباس خشک، الویه) و انواع ساندویچ‌ها (مغز، کوکو سبزی، همبرگر، هات داگ آندره، ویژه ترخون، کباب لقمه، ماکارونی، کوکتل بولکی، کوکو سیب‌زمینی) می‌شود.

ساندویچ محمود

  • آدرس ساندویچ محمود شعبه شیرودی: تهران، خیابان مفتح جنوبی، پایین‌تر از ورزشگاه شیرودی، پلاک ۱۲۷ (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۸۸۸۳۹۳۹۸
  • آدرس ساندویچ محمود شعبه تجریش: تهران، میدان تجریش، بازار تجریش، پلاک هفت| تلفن: ۰۲۱۲۶۸۵۸۴۶۳

مشتریان مشغول صرف غذا در جلوی ساندویچ محمود

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: مهدی آزاد)

ساندویچ محمود که در حوالی ورزشگاه شیرودی قرار دارد، یکی از ساندویچی‌های نوستالژی‌ و قدیمی‌ تهران است که در سال ۱۳۴۵ هجری شمسی توسط حاج محمود تاسیس شد. ساندویچی محمود در بیش از نیم قرن فعالیت خود، اسم، نوع ساندویچ و دکور مغازه را تغییری نداده است. همان مغازه قدیمی با دیوارهای کاشی، یخچال مملو از سینی‌های فلزی بندری و الویه، صندلی‌های پلاستیکی بیرون مغازه و جعبه‌های نوشابه که حس ساندویچی‌های قدیمی را برایتان تداعی می‌کند. تعداد زیادی از ورزشکاران و هنرمندان معروف نظیر امیر قلعه‌نویی، نوید محمدزاده و... به این محل آمده‌اند و عکس آن‌ها به یادگار روی دیوار ساندویچی به چشم می‌خورد.

ساندویچ مغز و زبان با لیموی تازه، ساندویچ لقمه و کوکتل، ساندویچ مرغ و مغز، ساندویچ فیله و لقمه، ساندویچ زبان و لقمه، ساندویچ کوکتل و برگر و... از جمله ساندویچ‌های ترکیبی هستند که به‌صورت گرم سرو می‌شوند. ساندویچ بندری برای افراد عاشق غذای تند، ساندویچ کوکتل، ساندویچ مرغ، ساندویچ مغز، ساندویچ لقمه گوسفندی و غیره را نیز می‌توانید امتحان کنید.

در اینجا همچنان اعتقادی به استفاده از پنیر و قارچ در ساندویچ‌ها نیست و نوع سرو به همان شکل سنتی و قدیمی در فضای بیرون صورت می‌گیرد. از آنجا که فضای داخل ساندویچی کوچک است، اکثر مشتری‌ها ساندویچشان را در خودروی خود میل می‌کنند. حجم ساندویچ‌ها نسبتا بزرگ است و کامل سیر می‌شوید؛ ولی با توجه به کیفیت غذا می‌توان گفت که قیمت‌ها کمی بالا است. ساندویچ محمود علاوه بر شعبه شیرودی،‌ در بازار تجریش و صادقیه نیز شعبه دارد.

ساندویچی آرزو

  • آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، تقاطع غفاری، پلاک ۳۸ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۸۲۶۷۱۷

برش هایی از دو مدل ساندویچ

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Mary Shah)

ساندویچی آرزو از فست فودهای قدیمی شهر است که در عین سادگی، با مواد اولیه مرغوب، ساندویچ‌های سرد و گرم خوب و خوشمزه‌ای تهیه می‌کند. طعم غذاهای این محل به‌حدی قابل‌قبول است که نیازی نیست با سس آن را طعم‌دار کنید؛ گرچه سس خردل دست‌ساز این ساندویچی را نباید از دست بدهید. این ساندویچی توسط هموطنان ارمنی اداره می‌شود و سوسیس و کالباس‌های آن در تهران بی‌نظیر است؛ چراکه مخصوص خودشان است و بالاترین کیفیت را دارد.

سوسیس مراکشی، هات داگ رویال و رولت شتر مرغ از پرطرفدارترین غذاهای ساندویچی آرزو هستند. انواع ساندویچ ویژه (ژامبون بره با چیپس و پنیر، کباب چوبی، همبرگر دستی با بیکن)، ساندویچ گرم (همبرگر، چیزبرگر، کوکتل با پنیر) و ساندویچ سرد (بیکن بوقلمون، ژامبون ۹۰ درصد، سینه بوقلمون، سالامی) نیز در رستوران تهیه و عرضه می‌شود. قیمت غذاها نسبت به حجم آن‌ها قدری بالا است.

ساندویچ کریم

  • آدرس: تهران، آیت‌الله کاشانی، بلوار ابوذر، کنار نانوایی سنگکی (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۰۸۸۲۹۹

ساندویچ گوشت در نان ساندویچی بولکی

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: مجید مددی)

ساندویچ قدیمی کریم در غرب تهران قرار گرفته است و به‌واسطه نزدیکی آن به بیمارستان پیامبران و پردیس زندگی، مشتریان زیادی دارد. بسیاری از افراد با کشیدن صف در مقابل آن برای چشیدن طعم خوش غذاهای فست فودی لحظه‌شماری می‌کنند.

غذاهای معروف این ساندویچی، بندری‌،‌ استیک، فیله مرغ زعفرانی، ژامبون گوشت سرد، دبل برگر دست‌ساز زغالی و همین طور مرغ با قارچ و پنیر است. در اینجا ساندویچ‌ها را در کاغذ می‌پیچند و در کنار سس‌های موشکی مخصوص سرو می‌کنند.

از دیگر بخش‌های خوشمزه منوی کریم می‌توان به جگر پرسی، کوکتل ویژه، سوسیس فرانکفورتر، سوسیس چوریتسو، کوکو سبزی خانگی، کباب لقمه‌ای، مغز و زبان ویژه، سوسیس و سیب‌زمینی، ژامبون گوشت سرد و... اشاره کرد. در صورت تمایل حتی می‌توانید پیتزاهای آمریکایی نظیر پیتزا مخلوط، پیتزا فیله مرغ، پیتزا زبان، پیتزا پپرونی و پیتزا بیف را سفارش دهید و نوش جان کنید. علاوه بر سرعت عمل بالا در تهیه غذاها، قیمت‌ غذاها نیز منصفانه است و درمجموع حس خوبی از صرف ساندویچ‌ها خواهید داشت.

ساندویچ فریدون

  • آدرس: تهران، سهروردی شمالی، خرمشهر (آپادانا)، نرسیده به صابونچی (مهناز)، عشقیار (نرسیده به میدان نیلوفر) (نمایش روی نقشه)

حضور مشتریان در جلوی ساندویچ فریدون

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Ali Ghalambor)

ساندویچ فریدون یا فری کثیف،‌ از ساندویچی‌های نوستالژی تهران است که در دهه ۱۳۵۰ با نام صاحب آن فریدون مهربانی آغاز به کار کرد. با وجودی که این ساندویچی به فری کثیف معروف شده است؛ غذاهای آن غیربهداشتی و کثیف نیستند! جالب اینکه طبق روایتی که قدیمی‌ترها مطرح کرده‌اند، فری در مغازه‌ای قدیمی و کوچک به شغل پول‌شماری مشغول بود و کارگرهایش با لباس کثیف کار می‌کردند و به همین خاطر به این نام شناخته شد.

ساندویچ ویژه فریدون، کوکتل پنیر، فیله استیک، قارچ سوخاری و سیب‌زمینی سرخ‌کرده از بهترین غذاهای منوی فریدون محسوب می‌شوند. کباب یونانی، رویال هات داگ، رویال استیک، همبرگر، ژامبون تنوری مرغ، کوکتل چیز برگر، ژامبون تنوری گوشت و فیله مرغ نیز در اینجا سرو می‌شود. این محل دارای دکوراسیون قدیمی است و جایی برای نشستن ندارد. ضمن اینکه در بیشتر مواقع مردم در صف منتظر آماده‌شدن ساندویچ‌های خود هستند؛ در حالی که نحوه تهیه غذاها را مشاهده می‌کنند.

جای پارک در مقابل ساندویچی فریدون وجود دارد و از این نظر جای نگرانی نیست. همچنین در صورت نبود جای پارک در خیابان اصلی می‌توانید از کوچه‌پس‌کوچه‌های اطراف ساندویچی استفاده کنید.

ساندویچی های بمبی تهران

بمب مهران

  • آدرس بمب مهران شعبه شهرآرا: تهران، ستارخان، شهرآرا، پايين‌تر از اداره گذرنامه (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۶۶۵۷۷۷۱۲| ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا یک بامداد
  • آدرس بمب مهران شعبه توحید: تهران، خیابان ستارخان، نبش میدان توحید، نبش کفش ملی (نمایش روی نقشه)| ساعت کاری: شبانه‌روزی

ساندویچی مهران

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: آرش کتابی)

فست فودهای بمبی و ساندویچ‌های بزرگ به‌تازگی جای خود را در هر محله‌ای پیدا کرده‌اند و بمب مهران به‌عنوان اولین‌ها در این زمینه توانسته است با تبلیغات و کیفیت خوب غذاهای خود، مشتریان زیادی از نقاط مختلف تهران را جذب کند.

برای پیش‌غذا می‌توانید سیب و پنیر و مزرعه سیب‌زمینی مهران را سفارش دهید. ساندویچ‌ها نیز شامل تانک ویچ مهران، بندری توپولوف، مین برگر، بمب ژامبون تنوری، خمپاره غول هات داگ، پیتزا دیو مخصوص، پیتزا هیولای ترکیبی و پیتزا اژدهای پپرونی می‌شود.

این رستوران به‌حدی شلوغ می‌شود که همیشه جلوی آن صف طولانی مشتریان به چشم می‌خورد. حجم ساندویچ‌ها به‌اندازه‌ای است که دو تا سه نفر با آن سیر می‌شوند.

بمب تهران

  • آدرس: تهران، ستارخان، بین پاتریس و بهبودی، زیر پل عابر، روبه‌روی پمپ بنزین، پلاک ۲۱۱ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۱۲۶۰۰۷
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۴

ساندویچ بمبی با سس

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: مرتضی برزویی)

اگر به‌دنبال فست فودی با حجم زیاد و طعم خوب هستید، بمب تهران می‌تواند رضایت شما را جلب کند. پیتزاها و ساندویچ‌های این رستوران جوابگوی سه تا چهار نفر هستند و از این نظر جزو فست فودهای اقتصادی محسوب می‌شود. با وجودی که بمب تهران در اغلب مواقع شلوغ است؛ کارکنان آن خیلی سریع به مشتریان خدمات‌ می‌دهند.

برای پیش‌غذا به‌سراغ مینی بمب خوشه‌ای سیب‌زمینی، آپاچی، پنیر دیپ میکس چدار و گودا و سیب تنوری حرفه‌ای بروید. در کنار غذایتان می‌توانید سالاد مال و ابر سالاد را میل کنید. سوخاری‌های بمب تهران شامل قارچ سوخاری، بمب سوخاری، شات گان سوخاری، تی‌ان‌تی و پیاز سوخاری می‌شوند. در صورتی که عاشق پیتزاهای آمریکایی هستید، از بین هیروشیما، هیولا استیک، غول پرملات، دراکولا رست بیف، سبزیجات و بمب افکن دست به انتخاب بزنید. برای ساندویچ‌های معرکه نیز گزینه‌های متعددی همچون دینامیت، توپخونه بندری، آرپی جی هات داگ، بمب هسته‌ای ژامبون تنوری، موشک گوشت مرغ، کوکتل مولوتوف و کلاشینکف در انتظارتان است.

بمب سعید

  • آدرس: تهران، تهرانپارس، قنات کوثر، بین ۱۰ و ۱۱ شرقی (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۷۷۳۷۰۹۹۵
  • ساعت کاری: ۱۲ تا ۲۴

پیتزای ژامبون

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: علی منصوری)

بمب سعید که یک شعبه در تهرانپارس دارد، انتخاب اهالی شرق تهران برای غذاهای فست فودی در حجم زیاد است. سیب‌زمینی ویژه و سیب‌زمینی ساده جزو پیش‌غذاهای این رستوران هستند که باید امتحان کنید.

در بخش‌ ساندویچ‌ها گزینه‌های خوشمزه‌ای نظیر ویژه چگوارا، بمب ژامبون تنوری، خمپاره غول هات داگ، مین برگر، بمب هسته‌ای، غول کراکف، بالستیک گوشت و مرغ و... شما را وسوسه خواهند کرد. در صورت علاقه می‌توانید از پیتزاهای آمریکایی به‌سراغ دیو مخصوص، هیولای ترکیبی، غول ژامبون، لاتی نفربر، سفینه بمبی و اژدهای پپرونی بروید.

ساندویچ های سرد تهران

فست فود پاندا

  • آدرس: تهران، میدان توحید، ابتدای ستارخان ، پلاک ۸۷ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۲۸۲۵۴۹
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۲۴

برگر با سس و مخلفات

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Farin Group)

پاندا که به ساندویچ‌های سردش معروف است، انواع و اقسام فست فود را با طعمی باورنکردنی پیشکش مشتریان خود می‌کند. اگر گذرتان به این رستوران بیفتد، از منوی آن می‌توانید انواع پیش‌غذا نظیر سالاد سزار گریل، قارچ سوخاری و نان سیر را سفارش دهید.

در بخش پیتزاهای آمریکایی امکان انتخاب مخلوط پاندا، گاردن اند چیز، استیک رولت گوشت، ژامبون پنیری، کراکف و... برایتان وجود دارد. هات رویال، هات داگ ویژه دوبل، ژامبون تنوری و هات داگ پنیر جزو بهترین ساندویچ‌های گرم این فست فود هستند. خوشمزه‌ترین بخش منو نیز به ساندویچ‌های سرد همچون ساندویچ مخصوص پاندا، بیکن، مرغ مخصوص، ساندویچ نصف نیم کیلویی، ژامبون نیم کیلویی، رولت گوشت و چیکن مکزیکی تعلق دارد. در صورت تمایل حتی می‌توانید انواع برگر و چیز برگر را در وعده غذایی خود بگنجانید.

فست فود ژیوا

  • آدرس: تهران، شريعتی، نرسيده به ميدان قدس، جنب خيابان رفعت، پلاک ١٩٩١ (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۷۲۱۱۱۳
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۴

پیتزای سبزیجات بزرگ

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: علی مردی)

مجموعه ژیوا از سال ۱۳۹۳ هجری شمسی آغاز به کار کرد و به‌لطف طعم‌دار کردن مواد اولیه به روشی منحصربه‌فرد، کیفیت و حجم مناسب غذاها و استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه توانسته است، مشتریان زیادی به دست آورد.

این فست فود سالن کوچکی با طراحی زیبا و لامپ‌های سقفی جالب دارد که در کنار برخورد خوب کارکنان و سرعت عمل مناسب، به انتخاب بسیاری از پایتخت‌نشینان تبدیل شده است. حجم و کیفیت ساندویچ‌های ژیوا زیاد است که در مقایسه با سایر فست فودها، با قیمت نسبتا بالاتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

پیش‌غذاهای ژیوا از سیب‌زمینی با سس دیپ چدار، چیپس و پنیر، قارچ سوخاری و نان سیر ویژه تشکیل شده است. اگر هوس پیتزا کرده‌اید، پیتزا گوشت و قارچ، استیک، بیکن، فیلادلفیا، مرغ و قارچ، پپرونی و... را انتخاب کنید. انواع ساندویچ‌ها از هات داگ رویال ویژه گرفته تا کوکتل، زبان ویژه ژیوا، کراکف کلزونه، کباب ترکی ویژه، کوکتل قارچ و پنیر، ژامبون تنوری دوبل و غیره در منوی رستوران لحاظ شده است.

چیز برگر ژیوا، فیله همبرگر ویژه، چوریتسو برگر، همبرگر زغالی دوبل و چیز برگر زغالی نیز از دیگر انتخاب‌های خوشمزه‌ای هستند که باید امتحان کنید.

هایدا

  • آدرس هایدا شعبه شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دو راهی قلهک، روبه‌روی خیابان یخچال (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۲۲۲۶۳۴۴۱
  • آدرس هایدا شعبه پونک: تهران، پونک، خیابان میرزابابائی، روبه‌روی شهروند (نمایش روی نقشه)| تلفن: ۰۲۱۴۶۰۴۹۹۲۷

فضای بیرونی رستوران هایدا

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: امیرحسین مشکات)

هایدا یکی دیگر از فست‌ فودهای زنجیره‌ای پایتخت است که فعالیت خود را از دهه ۱۳۷۰ هجری شمسی در میدان ولیعصر آغاز کرد و با عرضه ساندویچ‌های سرد خوش‌طعم، طرفداران زیادی پیدا کرد. استقبال مردم باعث گسترش این فست فودی در تهران و ایران شد. در حال حاضر، هایدا در تجریش، کاج، میرداماد، شهرک غرب، شهران، پونک، المپیک، آریاشهر، اکباتان، ستارخان، امیرآباد شمالی، مطهری، نواب، انقلاب، جمهوری و... شعبه دارد.

استفاده از مواد اولیه ارگانیک، بدون اسانس و مواد نگهدانده از ویژگی‌های متمایز هایدا هستند. در این مجموعه رستوران‌ها علاوه بر ساندویچ سرد می‌توانید پیتزا و ساندویچ‌های گرم را با سس‌های خوشمزه سفارش دهید.

از میان پیتزاهای آمریکایی به‌سراغ برتولی، مرغ هروئیکا، سبزیجات و پپرونی بروید. ساندویچ ژامبون گوشت تنوری، سوپریم، هات داگ ویژه و ژامبون مرغ تنوری از دیگر گزینه‌های پیش روی شما هستند. ساندویچ‌های سرد هایدا شامل ژامبون مخصوص هایدا، ژامبون بوقلمون، ژامبون گوشت دودی، ژامبون مخصوص بره و ژامبون گوشت ژیگو می‌شوند. ضمن اینکه برگرها نیز در منوی هایدا لحاظ شده‌اند.

کافه رستوران مکسان

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خيابان بهارستان، پشت مركز خريد سپهر (نمایش روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۵۸۵۰۰۰

ساندویچ سرد با پنیر و مخلفات

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Mahdi Luis)

در کافه رستوران مکسان می‌توانید از طعم خوب ساندویچ‌ها با دستور اصلی‌شان لذت ببرید؛ به‌خصوص که نان‌های مورداستفاده همگی برای برند مکسان تهیه می‌شوند. علاوه بر اینکه امکان سفارش غذا به‌صورت حضوری وجود دارد، می‌توانید غذاهای لذیذ مکسان را به‌شکل بیرون‌بر نیز تهیه کنید. در واقع، مکسان جای بزرگی برای نشستن ندارد و به همین دلیل روی تحویل بیرون‌بر تمرکز دارد.

منوی این رستوران شامل ساندویچ بی بی کیو بیف، ساندویچ سالسا (مکزیکی)، ساندویچ پستو چوریتسو (ایتالیایی)، ساندویچ هوم مید (ایتالیایی)، ساندویچ دیجون (فرانسوی)، ساندویچ کوبا (کوبایی)، ساندویچ کپنهاگن داگ (دانمارکی) و... می‌شود. ساندویچ پرطرفدار مکسان که ترکیبی از بیکن گوشت، سینه مرغ دودی، ژامبون مرغ تنوری، پنیر موزارلا و سس اسپشیال برند مکسان است، جزو ساندویچ‌های معرکه رستوران قرار دارد. برای پیش‌غذا نیز می‌توانید فرنج فرایز با ادویه مخصوص، چیز پوتیتو، مک پوتیتو، کینوا سالاد و سالاد سزار سفاررش دهید.

منبع عکس کاور: سایت unsplash (عکاس: toa heftiba)

پرسش‌های متداول

بهترین پیتزای تهران کجاست؟

رستوران پرپروک، رستوران میخوش، کافه رستوران ایتالیایی جنارو و آشپزخانه برادران.

بهترین هات داگ تهران کجاست؟

هات داگ مسعود، فست فود شیلا، فست فود فرید وفست فود گامبی.

بهترین برگر تهران کجاست؟

برگر لاویا، دان تان برگر، برگر زغالی ظفر، بلک برگر و برگر فکتوری.

بهترین سوخاری تهران کجاست؟

مرغ سوخاری کابوکی، چیکن فکتوری بام لند و سوخاری چنیکا.

مطالب مرتبط:

دیدگاه