۱۰ رستوران برتر تهران برای افرادی که عاشق سیب زمینی سرخ‌شده هستند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
۱۰ رستوران برتر تهران برای افرادی که عاشق سیب زمینی سرخ‌شده هستند

یکی از مخلفاتی که مشتریان معمولا در کنار فست‌فودها سفارش می‌دهند، سیب‌زمینی‌ سرخ‌شده است که در برخی رستوران‌ها با پنیرها و سس‌های متفاوتی سرو می‌شود و طعمی به‌یادماندنی برایشان به‌وجود می‌آورد.

سیب‌زمینی سرخ‌شده یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌هایی است که تقریبا بین همه مردم جهان طرفداران بسیاری دارد و امروزه جزء لاینفک فست‌ فودها است. با اینکه سیب‌زمینی سرخ‌شده، پیش‌غذا محسوب می‌شود و اغلب به‌خاطر پیتزا و پاستا و استیک‌ به رستوران می‌رویم؛ اما تقریبا آن را در کنار اکثر غذاهای اصلی سفارش می‌دهیم و از خوردنش لذت می‌بریم. از سیب‌زمینی سرخ شده و تنوری گرفته تا ادویه‌دار و پنیری، گزینه‌های متعددی پیش روی ما قرار دارد. اگر شما هم از طرفداران سیب‌زمینی هستید، با ما همراه باشید تا از بهترین رستوران های تهران در زمینه‌ی سرو سیب‌زمینی‌های خوشمزه به شما بگوییم.

برگر فکتوری

رستوران های تهران

برگر فکتوری، یکی از بهترین رستوران‌های فست فود در تهران است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در مرکز خرید پالادیوم آغاز کرد و خوشمزه‌ترین برگرها را با طعم‌ها مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. البته سیب‌زمینی‌های خلالی سرخ‌شده این مجموعه نیز بسیار خوشمزه است که در چندین مدل و همراه با پنیر و انواع سس‌ عرضه می‌شود. هش براون،‌ نیویورک فرایز، نیویورک فرایز با سس پنیر، چیلی فرایز، وایت فرایز را می‌توانید از منوی سیب‌زمینی‌ها سفارش دهید. این رستوران دو طبقه دارد که طبقه اول با نام برگر فکتوری و طبقه دوم با نام چیکن فکتوری فعالیت می‌کنند و در هر دو بخش می‌توانید سیب‌زمینی سرخ‌شده سفارش دهید. همچنین برگر فکتوری یک شعبه هم در بام لند دارد که می‌توان آن را جزو بهترین رستوران های بام لند دانست.

ساعت کاری: از ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۶۶۸۰۵۱
  • آدرس: زعفرانيه، مقدس اردبيلی، مركزخريد پالاديوم، فودكورت طبقه ۳، برگر فکتوری
  • اینستاگرام: burgerfactory.ir

فست فود خاتون

رستوران های تهران

خاتون یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین فست فودی‌های تهران در خیابان شریعتی است که از سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده است و همیشه آخر هفته‌ها به‌دلیل استقبال مردم، صف‌های طولانی مقابل آن کشیده می‌شود. سبک متفاوت سرو سیب‌زمینی تنوری همراه با پوست که روی آن را با سس فراوان و ژامبون‌های خردشده تزیین و درکنار سالاد سرو می‌کنند، باعث شده است که مشتریان بیشتر از هر غذای دیگری سیب‌زمینی‌های مخصوص این رستوران را سفارش دهند. بسیاری از مشتریان این سیب‌زمینی تنوری را معادل یک غذای کامل می‌دانند و از خوردن آن لذت زیادی می‌برند؛ هرچند مشتریان نمی‌توانند ساعت‌ها اینجا باشند و با دوستان خود گپ بزنند، زیرا به‌خاطر تجمع زیاد مشتری‌ها محدودیت زمانی وجود دارد. علاوه بر این، خاتون شعبه‌های دیگری در پالادیوم و پاسداران نیز دارد.

  • ساعت کاری: ۱۲:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹ تا ۲۳:۳۰
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۲۲۲۲۱۰
  • آدرس: خیابان شریعتی، روبه‌روی حسینیه ارشاد ، پلاک ۱۱۱۶

رستوران گریل ۴۵۸

رستوران های تهران

رستوران گریل ۴۵۸ درست روبه‌روی سینما آزادی قرار داد و بسیاری از افراد بعد از دیدن فیلم موردعلاقه‌ی خود سری به این رستوران کوچک ایتالیایی می‌زنند. این رستوران با پیتزاها و پاستاهای ایتالیایی و منو گریل از مشتری‌ها پذیرایی می‌کند. یک مدل سیب‌زمینی هم دارد که با سس آلفردو سرو می‌شود و بسیار پرطرفدار است.

  • تلفن: ۰۲۱۸۸۷۱۶۰۳۳
  • آدرس: تهران، خیابان بهشتی، روبه‌روی سینما آزادی، شماره ۴۵۸

گامبی

رستوران های تهران

رستوران گامبی از سبک‌های متنوع و خاصی برای سرو غذاها استفاده می‌کند و در واقع گامبی جزو اولین برگرفروشی‌های تهران است که برگرها را در اندازه‌ی اسلاید سرو می‌کند و علاوه بر برگرهای سبک خاص، هات داگ و بال کبابی معروفی هم دارد و به‌دلیل محبوبیت زیادش بود که اقدام به راه‌اندازی دو شعبه‌ی دیگر کرد. اگر به این رستوران رفتید، سیب‌زمینی‌های آن را حتما امتحان کنید که در اندازه‌های بزرگ برش‌خورده، پخته‌شده و سپس سرخ‌شده است و در سه نوع ساده، پنیری و چیلی سرو می‌شود که نوع پنیری آن بسیار پرطرفدار است.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۳۹۹۷۰۰
  • آدرس: گامبی. انتهای بلوار کاوه، نرسیده به اندرزگو، خیابان قیطریه

فست فود دی

رستوران های تهران

دی را می‌توان یکی دیگر از خاطره‌انگیزترین و قدیمی‌ترین فست فودهای تهران دانست که از نظر بسیاری از مشتریانش، بهترین مرغ سوخاری را آماده می‌کند. به همین دلیل بسیاری از مشتریان، این فست فودی را با عنوان مرغ سوخاری دی می‌شناسند. در این رستوران کنار مرغ سوخاری، مقدار زیادی سیب‌زمینی سرخ‌شده نیز سرو می‌شود که از کیفیت بالا و طعم لذیذی برخوردار است. فست فود دی شعبه جدید دیگری نیز در مرکز خرید پالادیوم افتتاح کرده است.

  • ساعت کاری: از ۱۱:۳۰ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳:۳۰
  • تلفن: ۰۲۱۴۱۶۰۱۰۰۰
  • تهران، خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، نرسیده به خیابان ترکمنستان پلاک ۱۶

منهتن گریل

رستوران های تهران

رستوران منهتن گریل در سال ۱۳۹۰، به‌عنوان یکی از ساندویچی های تهران، شروع به فعالیت کرد و ابتدا با انواع ساندویچ‌هایی که با نان جو ارائه می‌کرد، معروف شد. منهتن گریل، رستورانی با غذاهای خوشمزه در منطقه‌ی نیاوران تهران است که علاوه بر پیتزاها به‌خصوص پیتزاهای آمریکایی و برگرها که طرفداران زیادی دارد، بهترین سیب‌زمینی‌های تهران را نیز سرو می‌کند. سیب‌زمینی‌های منهتن گریل با سس‌های متنوع و همراه با پنیر فراوان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۷۱۰۵۵۸
  • آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان دربند، خیابان جعفری، پلاک ۸۵
  • وب‌سایت: manhattan-grill.com

برگرلند

رستوران های تهران

برگرلند از جمله فست‌فودهایی است که خیلی زود توانسته جای خود را در بین برگر دوستان تهرانی باز کند. این فست فودی که البته جدا از طعم معروف برگرهایش، صاحبان مشهوری هم دارد، بچه‌های بروبکس که اکنون و بعد از شهرت در دنیای موسیقی آمده‌اند تا دنیای فست‌فودهای ایرانی را هم تکان دهند و خیلی زود توانستند برند خود را با تاسیس ۸ شعبه در تهران گسترش دهند. سیب‌زمینی‌های برگرلند با ادویه، پودر پنیر و سس مخصوص سرو می‌شود و نوع طبخش تردی خاصی به آن داده که باعث محبوبیتش شده و تمرکز اصلی برگرلند در ارائه‌ی برگر، سیب‌زمینی و سالاد است.

ساعات کاری: در شش ماه اول سال ۸ صبح تا ۱ بامداد و شش ماه دوم سال از ۸ صبح تا ۱۲ شب

  • تلفن شعبه سعادت‌آباد: ۰۲۱۸۸۵۸۱۱۱۹
  • آدرس: سعادت‌آباد، بالاتر از پل مدیریت، نبش خیابان سی‌ام، پلاک ۷
  • وب‌سایت: fa.burgerlandchain.com

شیک شک

رستوران های تهران

شیک شک در خیابان میرداماد قرار دارد و گرچه قیمت‌ غذاها اخیراً خیلی گران شده؛ اما هنوز هم جزو فست فودهای باکیفیت تهران به شمار می‌رود. این رستوران سیب‌زمینی‌های بسیار خوشمزه‌ای نیز دارد که با پنیر و انواع سس سرو می‌شود و در این میان سیب‌زمینی اسپایسی و کرانچ حرف اول را می‌زنند.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۲۶۶۳۱۰
  • آدرس: بزرگراه مدرس به‌سمت شمال، ابتدای بلوار میرداماد، شماره ۳۶۶

فریکادل

رستوران های تهران

فریکادل چندین شعبه دارد که شعبه‌ی اصلی آن ساختمان ASP واقع شده است و از سایر شعبه‌ها می‌توان به شعبه‌ی فرشته، جم، مرکز خرید گالریا، لواسان، ‌اقدسیه و جردن اشاره کرد. این فست فود با طراحی خاص خود که ترکیبی از دو رنگ زرد و سیاه است، توجه افراد زیادی را در این محدوده به خود جلب کرده است. دلیل جذابیت فریکادل به نحوه‌ی سفارش غذا در آن نیز مربوط می‌شود. شما باید پس از ورود با استفاده از دستگاه‌هایی که شبیه دستگاه‌های نوبت‌دهی در بانک‌ها است، از روی منوی هوشمند آن محتویات برگر خود را انتخاب کنید. علاوه بر برگر‌های لذیذ این رستوران می‌توانید سیب‌زمینی‌های خوشمزه‌ای با انواع سس را سفارش دهید و از حضورتان در اینجا نهایت لذت را ببرید.

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ۱۱ صبح تا ۲۳:۳۰ شب
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۶۰۸۷۳۸
  • آدرس شعبه ASP: خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ۶۴، برج‌های ASP
  • وب‌سایت:  frikadell.ir

گاراژ گریل

رستوران های تهران

مهم‌ترین تمایز گاراژ گریل با سایر رستوران‌های زنجیره‌ای، استفاده از مواد اولیه‌ی تازه و مرغوب به‌صورت روزانه و عمل‌آوری آن‌ها در مکان شعبه‌ها و نمایندگی‌ها است. گاراژ گریل با اعمال سیستمی کاملا علمی و تخصصی در طول بیش از یک دهه، همواره این افتخار را داشته که نوع متفاوتی از فست فود را در تهران اجرا کند. سیب‌زمینی سرخ‌کرده با طعم مخصوص گاراژ نیز همین ویژگی را دارد و مشتریان می‌توانند تجربه‌ی متفاوتی را برای خود رقم بزنند.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۸۰۶۰۷۰
  • آدرس: تهران، خیابان نیاوران،‌ بعد از سه راه یاسر،‌ پلاک ۲۱۳

مطالب مرتبط:

دیدگاه