فدک، برترین قطار 5 ستاره ایرانی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵
فدک، برترین قطار 5 ستاره ایرانی

زمانی که شما به سفر با قطار فکر می‌کنید احتمالا تصاویری از قطارهای قدیمی و پرسروصدا به ذهن شما می‌رسد که گرم و کسالت بار است؛ اما واقعا سفر با قطار هنوز هم به همین شکل است؟ پاسخ منفی است. امروزه سفر با قطار چیزی بیشتر از تمام این‌ها است.

در میان قطارهای متنوعی که در مسیرهای مختلف ارائه سرویس می‌کنند، قطار 5 ستاره فدک، به‌عنوان اولین قطار ۵ ستاره ایرانی، با ارائه خدماتی در سطح خطوط هوایی روز دنیا، کاملا متمایز است.

شما در سفر با این قطار 5 ستاره علاوه بر استفاده از تجهیزات رفاهی داخل کوپه‌های قطار فدک، از خدمات ارائه شده توسط مهمانداران آموزش دیده و حرفه ای نیز بهره‌مند می‌شوید:

  • در ابتدای سفر مهمانداران آموزش دیده فدک روی فرش قرمز از شما پذیرایی کرده و شما را تا کوپه‌ی خود راهنمایی می‌کنند.
  • حوله یا دستمال مرطوب به شما ارائه خواهد شد.
  • در ابتدای سفر از شما با نوشیدنی خوشامدگویی پذیرایی می‌شود.
  • در طول سفر، در صورت تمایل شما به‌صورت نامحدود نوشیدنی گرم سرو می‌شود.
  • پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر در داخل کوپه و توسط مهمانداران قطارهای 5 ستاره سرو خواهد شد.
  • با بهره‌گیری از سیستم پیشرفته صوتی و تصویری داخل کوپه‌ها (IPTV)، در طول سفر می‌توانید از فیلم‌های سینمایی متنوع و موزیک‌های روز لذت ببرید.
  • در صورت درخواست مهمانان، خدماتی مانند ویلچیر یا گهواره به مهمان داده خواهد شد.

فدک-متن

علاوه بر ارائه بلیط‌های قطار 5 ستاره فدک، این سازمان در جهت مهیا ساختن تمامی ملزومات یک سفر راحت برای مهمانان خود محصول تور مشهد قطار با هتل را نیز ایجاد کرده است که در این راستا با هتل متنوع 2، 3، 4 و 5 ستاره در سطح شهر مشهد مقدس همکاری می‌کند. قطارهای 5 ستاره فدک به مهمانانش توصیه می‌کند که اگر قصد سفر به‌صورت تور را به مشهد مقدس دارید، می‌توانید با شماره تماس 54824-021 تماس بگیرید. پرسنل واحد فروش تلفنی این قطار حتی در ساعات غیراداری نیز آماده هستند تا اطلاعات کامل را در اختیار مسافران گذاشته بلیط را برای ایشان تهیه کنند.

در سال‌های اخیر با بیشتر شدن استفاده از اینترنت، افراد بیشتری به‌سمت خریدهای آنلاین متمایل شده‌اند و به‌جای صرف وقت و انرژی خود در ترافیک شهرهای بزرگ، ترجیح می‌دهند با چند کلیک بلیط خود را تهیه کنند. در این بین قطارهای 5 ستاره فدک نیز با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود به فروش بلیط و تورهای قطار با هتل خود به‌صورت آنلاین اقدام کرده است. مهمانان قطارهای 5 ستاره فدک با خرید آنلاین بلیط قطار از سایت فدک می‌توانند از تخفیف‌های ارائه‌شده در این سایت نیز بهره‌مند شده و همچنین با عضویت در باشگاه مشتریان فدک با عنوان هم سفر، بتوانند از مزایای این باشگاه نیز برخوردار شوند.

بلیط-قطار-فدک

پس از خرید بلیط قطارهای 5 ستاره فدک به روش‌های گوناگون (مانند سایت فدک، آژانس‌های مسافرتی، اپلیکیشن، واحد فروش تلفنی و...)، واحد ارتباط با مشتریان در قطارهای 5 ستاره فدک پیگیری تمامی تماس‌های مسافران را از قبل از سفر تا انتهای سفر انجام داده و از طریق کانال‌های مختلف مانند تلفن، پیامک، سایت، شبکه‌های اجتماعی، چت آنلاین با مهمانان قطارهای فدک در ارتباط خواهد بود.

نکات فوق و موارد دیگری مانند امکانات داخل کوپه قطار فدک، تهویه مطبوع موجود در قطار، رفتار کاکنان با مهمانان، نوع پذیرایی در قطار و... باعث شده است که قطارهای 5 ستاره فدک در سه سال متوالی (1395، 1396 و 1397) به‌عنوان برترین قطار مسافربری ریلی از طرف راه آهن جمهوری اسلامی برگزیده شود.

در پایان، قطارهای مسافرتی پنج ستاره فدک افتخار دارد که این میزان از رضایتمندی را از طرف مهمانان خود کسب کرده است. قطعا این امر باعث افزایش انگیزه برای تلاش بیشتر در جهت ساخت یک سفر راحت و ایمن برای مهمانان فدک خواهد بود.

یادتان باشد دورترین سفرها از نخستین گام‌ها آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع فدک

دیدگاه