۱۰ رستوران برای امتحان کردن غذای دریایی در بالی؛ اندونزی

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
۱۰ رستوران برای امتحان کردن غذای دریایی در بالی؛ اندونزی

بالی جزیره‌ای کوچک و زیبا است که با دریا احاطه شده است. تعجبی ندارد که چرا در بالی این همه رستوران غذای دریایی وجود دارد.

بالی جزیره‌ای است که از نظر غذاهای دریایی تازه، دارای منابع بسیار غنی است. در سرتاسر بالی می‌توانید از خوردن غذاهای دریایی تازه و لذیذ لذت ببرید. هم در رستوران‌های کوچک و محلی که خانوادگی اداره می‌شوند و هم در لوکس‌ترین رستوران‌ها می‌توانید این غذاهای دریایی لذیذ را امتحان کنید.

بالی یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در آسیا است. این محبوبیت به خاطر تنوع جاذبه‌ها است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. اگر تصمیم دارید به بالی سفر کنید، با کمک کجارو می‌توانید بهترین تورهای بالی را جست‌وجو و ارزان‌ترین تور را برای سفرتان تهیه کنید.

در ادامه، چند رستوران غذای دریایی را معرفی می‌کنیم که در سفر به بالی حتما باید امتحان کنید.

رستوران Meads in Bali

رستوران Meads in Bali در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین رستوران بین‌المللی بالی توسط دولت اندونزی انتخاب شد. در این رستوران در محیطی چشم‌نواز و عالی می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید. مالک رستوران، شخصا از بازارچه ماهی، چندین بار در هفته، مواد غذایی را تهیه می‌کند. منوی رستوران دائما تغییر می‌کند. تمرکز آن بر غذای دریایی است؛ ولی غذاهای دیگری هم مثل انواع پیتزا و برگر دارد.

رستوران Rock Bar

رستوران غذای دریایی در بالی

رستوران Rock Bar به خاطر موقعیت عالی، جزو محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های بالی است. بالای یک صخره طبیعی، ۱۴ متر بالاتر از خلیج قرار دارد و چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از اقیانوس را به نمایش می‌گذارد. بیشتر مهمانان سعی می‌کنند خودشان را برای غروب آفتاب به این رستوران برسانند تا از مناظر زیبای آن لذت ببرند. این رستوران فقط از طریق تله‌کابین مخصوص قابل دسترسی است. موسیقی زنده از دیگر ویژگی‌های آن است. منوی رستوران شامل انواع غذاهای دریایی و محلی است.

رستوران Sardine

رستوران Sardine دکوراسیون سنتی و رمانتیک دارد. بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی جزیره را می‌توانید آنجا نوش جان کنید. این رستوران مشرف به مزارع سرسبز برنج قرار گرفته است. تمرکز منوی رستوران بر غذاهای دریایی تهیه شده از محصولات ارگانیک است که از مزارع اطراف تهیه می‌شود. غذاهای منو، روزانه و با توجه به مواد غذایی موجود، تغییر می‌کند.

رستوران Sarong

رستوران Sarong را به خاطر غذاهای لذیذ و مبتکرانه خیابانی می‌شناسند. سرآشپز این رستوران، یک سرآشپز استرالیایی است. غذاها با مواد غذایی محلی و با طعم غذاهایی از سراسر آسیا تهیه می‌شوند. منوی رستوران شامل انواع غذا، پیش‌غذا و سالاد دریایی است. فضای رستوران دو قسمت دارد یکی روباز و دیگری سرپوشیده با دکوراسیون جالب و میزهای چوبی.

رستوران Menega Café

رستوران غذای دریایی در بالی

این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های منطقه Jimbaran در بالی شناخته می‌شود. مجموعه‌ای متنوع از غذاهای دریایی در منوی رستوران Menega Café وجود دارد. مهمانان می‌توانند از ماهی تازه مخازن یا سینی یخ، ماهی مورد نظرشان را انتخاب کنند. ماهی انتخاب شده به شیوه سنتی در پوسته نارگیل گریل می‌شود. غذاها با ۴ سس مخصوص سرو می‌شوند که طعم آن‌ها از تند تا شیرین، متنوع است.

رستوران Kori

رستوران Kori در میان باغی آرام قرار دارد و انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند از شلوغی و ازدحام بالی فرار کنند و در محیطی آرام، از خوردن غذای تازه دریایی لذت ببرند. فضای رستوران بسیار رمانتیک و سنتی است. منوی رستوران شامل مجموعه‌ای از غذاهای دریایی و غربی است. در برخی شب‌های هفته، موسیقی زنده اجرا می‌شود.

رستوران Urchin Bali

رستوران غذای دریایی در بالی

رستوران Urchin Bali غذاهای دریایی خود را با تازه‌ترین محصولات محلی خریداری شده از بومیان منطقه آماده می‌کند. غذاهای دریایی به سبک مدرن استرالیایی تهیه می‌شوند. سرآشپز رستوران استیون اسکلی نام دارد و یک رستوران موفق دیگر در سیدنی دارد. منوی رستوران بسیار متنوع است و سوشی و ساشیمی هم دارد. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا است و میزهای چوبی دارد.

رستوران Komang John’s Café

رستوران Komang John’s Café یکی دیگر از رستوران های بالی است که بالای تپه‌ای صخره‌ای قرار گرفته و چشم‌اندازی بسیار زیبا دارد. محیط رستوران بسیار آرام و دنج است و انواع غذاهای غربی، اندونزیایی و غذاهای محلی بالی را سرو می‌کند. مواد غذایی مورد نیاز از صیادان محلی و تازه‌ی تازه تهیه می‌شود.

رستوران Taksu Terrace

این رستوران منویی متنوع دارد که تمرکز آن بر تهیه غذاهای لذیذ با مواد غذایی ارگانیک است. محیطی بسیار زیبا دارد و مشرف به جنگلی سرسبز واقع شده است. باغ آرام این مجموعه فضایی آرام‌بخش را ایجاد کرده است. تمرکز رستوران بر ارائه غذاهای سالم است. این رستوران، طعم‌های آسیایی و غربی را تلفیق می‌کند و منوی آن دائما تغییر می‌کند تا با توجه به محصولات فصل، تازه‌ترین و لذیذترین غذاها را ارائه کند.

رستوران Sambal Shrimp

رستوران غذای دریایی در بالی

همانطور که از اسم این رستوران مشخص است، تمرکز اصلی رستوران بر ارائه غذاهای دریایی است. این رستوران در بنایی سنتی قرار دارد و فضای داخلی آن طبق اصول اصیل و سنتی تزیین شده است. هم در فضای داخلی و هم در فضای روباز می‌توانید از غذا خوردن در این رستوران لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه