سوالاتی که در رابطه با هواپیما در ذهن خود داریم

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
سوالاتی که در رابطه با هواپیما در ذهن خود داریم

تهیه بلیط هواپیما به‌منظور تجربه سفری مطمئن و ایمن یکی از مهم‌ترین مواردی است که ذهن هر مسافری را به خود مشغول می‌کند. اگر ابهاماتی که در زمینه پرواز در ذهن خود دارید به بهترین شکل ممکن رفع شوند، نگرانی‌های سفر نیز به‌خودی‌خود حل خواهند شد.

???? ???? ??????? امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف و اهمیت صرفه‌جویی در وقت برای سفر به شهرها و کشورهای مختلف یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای اقدام جهت گردش و سفر است. نگرانی‌ها و سوالاتی که در رابطه با هواپیما و تهیه بلیط هواپیما در ذهن هر فردی وجود دارد می‌تواند از مهمترین مسائل برای تردید در خرید بلیط هواپیما باشد. به همین دلیل با پاسخ‌دهی به سوالات و تردید‌هایی که به هر شکل در رابطه با هواپیما در ذهن خود دارید می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از تمامی لحظات سفر خود لذت ببرید و سفری شیرین و آرامش بخش را تجربه کنید. برای تهیه بلیط ارزان هواپیما نیز می‌توانید به‌جای مراجعه حضوری و صرف هزینه و وقت، از طریق سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی معتبر اقدام کنید.

اگر صاعقه به هواپیما برخورد کند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

ممکن است این تجربه را داشته باشید که پس از خرید ???? ??????? و در زمان پرواز، صاعقه به هواپیما برخورد کرده باشد و احساس نگرانی و ترسی که در آن لحظه تجربه کرده‌اید را برای مدت طولانی فراموش نکنید. داشتن اطلاعات مفید در این زمینه می‌تواند به از بین بردن نگرانی‌های شما کمک بزرگی کند. در ارتباط با برخورد صاعقه با هواپیما می‌توان گفت که این اتفاق برای دو بار در سال ممکن است رخ دهد و برای این مورد گفته می‌شود که بدنه هواپیما به صورتی طراحی شده است که به هنگام برخورد با صاعقه، بار الکتریکی رعدوبرق را از خود عبور می‌دهد و از بروز هرگونه مشکلی خودداری می‌کند.

بلیط هواپیما

آیا روشن بودن موبایل در هواپیما خطرناک است؟

پس از خرید بلیط هواپیما از طریق شرکت‌های هواپیمایی معتبر و به هنگام سوار شدن، مهماندار هواپیما از مسافران می‌خواهد که تلفن‌های همراه خود را خاموش کنند. در واقع این درخواست برای رفاه حال مسافران و حفظ ایمنی آن‌ها به بهترین شکل ممکن در طول سفر است. یکی از روش‌های متداول این است که مسافران و خدمه موبایل خود را در حالت airplane mode قرار دهند. روشن بودن موبایل در هواپیما تا به امروز موجب سقوط هواپیما نشده است و به‌طور کلی می‌توان گفت مسئله تداخل امواج به هواپیما هنگام لحظات بحرانی رخ می‌دهد. امروزه با پیشرفت صنعت هوانوردی خاموش کردن موبایل در هواپیما اهمیت زیادی ندارد و اداره ایمنی پرواز استفاده از وسایل الکترونیکی را به هنگام پرواز بلامانع می‌داند و مسئولیت آن را به شرکت‌های هواپیمایی واگذار کرده است. به این ترتیب هنوز اجازه روشن بودن موبایل در هواپیما توسط بسیاری از شرکت‌های گردشگری به مسافران داده نمی‌شود.

بلیط هواپیما

هواپیما چند موتور دارد و با چند موتور قادر به پرواز است؟

از مهم‌ترین دلایل تهیه بلیط هواپیما و سفر هوایی این است که هواپیماها با داشتن چهار موتور پیشرفته مسیر سفر را برای مسافران کوتاه می‌کنند و سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای آن‌ها رقم می‌زنند. بر اساس تحقیقات انجام شده  و مشکلاتی که برای موتورهای هواپیما در طول سفرهای گوناگون رخ داده است بیانگر این موضوع است که طراحی و ساخت هواپیماها به‌گونه‌ای است که اگر در طول پرواز مشکلاتی برای سه موتور هواپیما ایجاد شود، یک موتور می‌تواند هواپیما را با ریسک پایین به زمین برساند.

بلیط هواپیما

اگر پرنده به هواپیما برخورد کند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

یکی از  مسائلی که ممکن است مسافران را از خرید ???? ????? ??????? و سفر هوایی منصرف کند ترس و اضطراب ناشی از تجربه پرواز است. طراحی و ساختار کلی بدنه انواع مختلف هواپیما به‌گونه‌ای است که قسمت‌های مختلف آن در برابر برخورد پرنده مقاومت بالایی دارند. اجزای مختلف قسمت‌های بیرونی هواپیما به‌نوعی ساخته شده است که تحمل ضربه‌هایی که ممکن است در طول پرواز رخ دهد را داشته باشد. اگر پرنده کوچک باشد به هنگام برخورد با هواپیما این امکان وجود دارد که به‌سمت موتور هواپیما کشیده شود و متلاشی گردد اما زمانی که اندازه پرنده بزرگ‌تر باشد احتمال صدمه زدن به موتور هواپیما وجود دارد. هواپیماها این قابلیت را دارند که حتی با از دست دادن یک موتور هم به پرواز خود ادامه دهند و جالب است بدانید که از بین رفتن یک موتور هواپیما موجب سقوط آن نمی‌شود.

بلیط هواپیما

کدام ردیف هواپیما امن‌تر است؟

مسافران به هنگام تهیه بلیط هواپیما تمایل دارند در طول پرواز در امن‌ترین ردیف هواپیما بنشینند. بر اساس تحقیقات انجام شده که در ارتباط با سوانح هوایی انجام شده است نشان می‌دهد که صندلی‌هایی که در یک سوم عقب هواپیما قرار گرفته‌اند امن‌تر هستند و کمترین مرگ و میر را در اتفاقات مختلف داشته‌اند. به‌طور کلی می‌توان گفت شرایط مختلف در سوانح هواپیمایی می‌تواند نقش مهمی در تعیین ردیف امن هواپیما داشته باشند اما در یک نتیجه کلی به‌دست آمده امن‌ترین صندلی‌های هواپیما، صندلی‌های عقب هستند. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه