۱۰ دلیل که شما را برای سفر به بالی قانع می‌کند

حمیده کریمی
حمیده کریمی جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
۱۰ دلیل که شما را برای سفر به بالی قانع می‌کند

بالی یکی از هزاران جزیره اندونزی است. این جزیره در سراسر دنیا مشهور است و گردشگران برای دیدن زیبایی‌های بالی به اندونزی سفر می‌کنند.

در بین بیش از ۱۷ هزار جزیره اندونزی، بالی یکی از محبوب‌ترین‌ها و درخشان‌ترین مقصد گردشگری در اندونزی است. مقصدهای استوایی زیادی در اندونزی و اطراف آن وجود دارد ولی بالی متمایز از دیگر مقصدها است. سالانه میلیون‌ها توریست به بالی سفر می‌کنند و از زیبایی این جزیره دیدنی لذت می‌برند.

??? ???? جزو تورهای پرطرفدار برای سفر به اندونزی است. اگر دنبال بهترین تورهای بالی و اندونزی می‌گردید، با کمک کجارو می‌توانید تورهای معتبرترین آژانس‌های گردشگری را جست‌وجو کنید و با توجه به قیمت مورد نظر، بهترین تور را انتخاب کنید.

در ادامه، چند دلیل برای سفر به بالی را عنوان می کنیم.

سواحل دیدنی

۱۰ دلیل برای سفر به بالی

یکی از دلایلی که باعث می‌شود گردشگران زیادی این بهشت استوایی را برای سفر انتخاب کنند، وجود تعداد زیادی ساحل دیدنی و جذاب است. هر کدام از این سواحل، جذابیت خاص خود را دارد. شن‌های سفید، صخره‌های سنگ آهکی و امکانات غواصی و انواع ورزش‌های آبی در این سواحل برای گردشگران وجود دارد. هم سواحل شلوغ و پرزرق و برق دارد و هم سواحل خلوت و دنج. برای هر کسی با هر سلیقه و حال و هوا، یک ساحل دیدنی در بالی وجود دارد.

تنوع جاذبه‌های فرهنگی

زیبایی بالی فقط به زیبایی طبیعت آن خلاصه نمی‌شود. این جزیره از نظر سنت‌های فرهنگی نیز بسیار زیبا و دیدنی و متنوع است. اهالی بالی مراسم سنتی مختلفی در طول سال برگزار می‌کنند. اگر جزو توریست‌های کنجکاو و علاقه‌مند به رویدادهای فرهنگی هستید، می‌توانید در این آیین‌های سنتی شرکت کنید و از دیدن آن لذت ببرید. فرهنگ بالی را می‌توانید در موسیقی، رقص محلی و معماری متفاوت آن ببینید.

جاذبه‌های مذهبی

۱۰ دلیل برای سفر به بالی

اهالی بالی به مذاهب گوناگونی به ویژه آیین هندو اعتقاد دارند. هر روز عبادت می‌کنند و به معبدهای خود سر می‌زنند. تورهای بازدید از معبدها جزو تورهای محبوب در بالی است که گردشگران از آنها استقبال می کنند. این تورها نه تنها از نظر مذهبی بلکه از نظر زیبایی شناسی و فرهنگی هم دارای اهمیت هستند و مورد توجه مردم قرار می‌گیرند. معبدهای بالی جزو جاذبه‌هایی هستند که هرگز بازدید از آنها را نباید از دست بدهید.

ماجراجویی تمام نشدنی

حتی اگر ماجراجو و اهل هیجان باشید، دست خالی از بالی برنمی‌گردید. در مشهورترین سایت‌های موج‌سواری بالی می‌توانید این ورزش هیجان‌انگیز را دنبال کنید. تفریح در سرسره‌های آبی طبیعی در آبشار Aling-Aling و انواع ورزش‌های آبی در سواحل متعدد، تنها گوشه‌ای از فرصت‌های ماجراجویی در بالی است. در بالی می‌توانید غواصی کنید، با زیردریایی، دنیای زیر آب را تماشا کنید یا فقط در سواحل شنی قدم بزنید و از دیدن زیباترین مناظر طبیعی دنیا لذت ببرید.

جاذبه‌های طبیعی متنوع

۱۰ دلیل برای سفر به بالی

در بالی از هر نوع جاذبه طبیعی که فکر کنید، جود دارد. کوه‌های بلند و باشکوه، جنگل‌های سرسبز، دریاچه‌های زیبا و آبشارهای دیدنی و مزارع پلکانی برنج، تنها گوشه کوچکی از تنوع منظره‌های طبیعی در بالی است.

اقامتگاه‌های بی‌نظیر

۱۰ دلیل برای سفر به بالی

زیبایی طبیعی و شگفتی‌های دیدنی بالی را در کنار امکانات عالی برای اقامت بگذارید و خواهید دید که بالی، یک مقصد گردشگری ایده‌آل است. از ریزورت‌های تفریحی لوکس گرفته تا هتل‌های ارزان، اقامتگاه‌ها در بالی تنوع زیادی دارند و با هر بودجه و امکاناتی که مد نظر شما است، می‌توانید جایی مناسب برای اقامت پیدا کنید.

حتی ویلاهای خصوصی را می‌توانید با قیمت‌های باورنکردنی و بسیار مقرون به‌صرفه کرایه کنید. بسیاری از هتل‌ها و ریزورت‌ها، استخرهای بی‌نهایت دارند و بعضی از آنها خودشان به تنهایی پر از جاذبه گردشگری هستند.

غذاهای لذیذ

خاک غنی و حاصلخیز بالی در کنار دستورهای غذایی سنتی و شگفت‌انگیز، باعث شده که بالی مقصدی عالی برای دوستداران غذا باشد. در بالی می‌توانید غذاهای سنتی خاص منطقه را نوش جان کنید و لذت ببرید. می‌توانید غذای خیابانی بخورید یا در رستوران‌های لوکس بنشینید و از خوردن لذیذترین و باکیفیت‌تریت غذاها لذت برید.

بسیاری از سرآشپزان بین‌المللی به بالی سفر می‌کنند تا دستورهای اصیل را از بومیان منطقه یاد بگیرند. علاوه بر غذاهای محلی، در بالی می‌توانید غذاهایی از سراسر دنیا را در رستوران‌های متعدد آن نوش جان کنید.

حال و هوای هنری

اهالی بالی به هنر علاقه دارند و در گوشه و کنار بالی می‌توانید گالری‌های هنری را ببینید که آثار هنرمندان محلی را به نمایش و فروش گذاشته‌اند. در گوشه و کنار بالی می‌توانید دیوارنگاره‌های جذابی بینید. به غیر از نقاشی می‌توانید از هنر مموسیقی‌دان‌های بومی و رقاصان محلی لذت برید. صنایع دستی اهالی در بازارها و فروشگاه‌های سوغات عرضه می‌شود.

فرصت‌های بی‌شمار برای خرید

از سوغاتی‌های سنتی و صنایع دستی گرفته تا لباس‌هایی از برترین برندهای دنیا، خرید در بالی تجربه جذابی است که نباید از دست بدهید. در بازارهای سنتی یا بوتیک‌های شیک و مجلل می‌توانید محصولات مورد نظرتان را بخرید. فرصت‌های خرید در بالی بسیار زیاد و بی‌نهایت است. یکی از مهم‌ترین تفریحات گردشگران در بالی، سر زدن به این مراکز خرید و خرید کردن است.

اهالی گرم و مهمان‌نواز

کسانی که به بالی سفر کرده‌اند تایید می‌کنند که این منطقه، اهالی بسیار مهمان‌نوازی دارد. در بالی پیدا کردن دوست از هر جای دیگر دنیا راحت‌تر است. اهالی بالی معمولا علاقه دارند که با خارجی‌ها گرم بگیرند و دوست شوند. در بالی هرگز احساس غربت نمی‌کنید و از مهمان‌نوازی و دوستی بی‌دریغ اهالی، لذت خواهید برد.

عکس کاور: timeout

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه