راهنمای تور کیش ؛ هتل احتشام

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
راهنمای تور کیش ؛ هتل احتشام

کیش مقصدی جذاب در جنوب ایران است که سفر به آن در بین مردم هم بسیار رایج است.

جزیره‌ی کیش یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران است. آب‌وهوای این جزیره گرم است و رطوبت هوا بسیار بالاست به همین خاطر بهترین زمان سفر به این جزیره‌ فصل پاییز تا اواسط زمستان است. اما در بیشتر مواقع به‌دلیل طوفانی بودن دریا امکان استفاده از دریا و تفریحات آبی در این فصول کم هست به همین منظور بهار و تابستان نیز شنا در آب‌های خلیج فارس و حمام آفتاب در سواحل و تفریحات آبی هیجان‌انگیز یکی از فصل‌های موردعلاقه عموم است. جزیره کیش با جاذبه‌های گردشگری و ساحل منحصربه‌فردی که دارد در همه فصول یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگرهای داخلی است.

یکی از گزینه‌های سفر به کیش که بسیار هم در بین مردم رایج بوده و به نظر بسیاری مقرون به‌صرفه بوده انتخاب یک پکیج کامل کیش یا همان تور کیش است از انتخاب‌های دیگر اجاره سوئیت در کیش یا اجاره ویلا در کیش است و چون اطلاعات جمعی در این رابطه وجود ندارد بسیاری دودل در انتخاب می‌شوند در اینجا به‌منظور اطلاع‌رسانی بهتر یک مقایسه ای میان تور کیش یا اجاره روزانه آپارتمان در کیش می‌پردازیم:

با گشتی در اینترنت نمونه تور‌های موجود در تاریخ ۶ یا ۷ یا ۸ اردیبهشت سال ۹۸ به‌مدت ۳ شب و ۴ روز و برگشت در تاریخ ۸ و ۹ و ۱۰ اردیبهشت ۹۸ به شرح زیر است:

سفر به کیش

تمامی این تورها با ایرلاین‌های تابان و ایران ایر تور و سپهران و آسمان هستند که پکیج شده‌اند با گشتی در اینترنت قیمت بلیط هواپیما در این تاریخ را در نمونه تصویر زیر می‌بینید:

سفر به کیش

در مسیر تهران به کیش در ۶ اردیبهشت ۹۸ و بلیط برگشت به تهران در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۸

هزینه بلیط هواپیما برای هر نفر در تاریخ ذکر شده با هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر یا هواپیمایی ایرباس معراج که یکی از بهترین ایرلاین‌های موجود است هزینه رفت ۱۶۰ و هزینه برگشت ۲۵۰ مجموعا ۴۱۰ هزار تومان است.

هتل ققنوس با کمترین قیمت مبلغ ۶۴۰ هزار تومان برای هر نفر برای یک اتاق دو تخته در نظر گرفته با یک حساب و کتاب ساده مبلغ بلیط هواپیما ۴۱۰ از ۶۴۰ تومان کم کنیم ۲۳۰ هزار تومان برای هر نفر می‌ماند. برای یک اتاق ۲ تخته و برای دو نفر ۴۶۰ هزار تومان می‌ماند که هزینه هتل در ازای ۳ شب و صبحانه است در صورتی که اگر یک سوئیت برای دو نفر اجاره کنند که شامل آشپزخانه با وسایل پخت و پز و ال سی دی و یک تکه مبل و سرویس بهداشتی است و در بهترین منطقه کیش در فاز ۲ شهرک صدف هستند. برای ۳ شب مبلغ ۲۷۰ هزار تومان برای دو نفرباید پرداخت کنند یعنی اگر میهمان خود اقدام به رزرو آنلاین بلیط هواپیما کند و یک سوئیت دونفره اجاره کند مجموعا ۱۹۰ هزار تومان نسبت به رزرو تور جلوتر است و می‌تواند این مبلغ باقی‌مانده را برای تفریحات در کیش یا اجاره خودرو در کیش استفاده کند.

این مقایسه بین کمترین قیمت تور کیش با اجاره سوئیت در کیش است. عزیزان می‌توانند خود مقایسه‌ای با هتل‌های داریوش یا مارینا با سوئیت‌های دو خواب VIP یا سوپر VIP انجام دهند و قطعا به این نتیجه خوهند رسید که اقتصادی‌ترین و بهترین گزینه اجاره روزانه آپارتمان در کیش است؛ چراکه واحدها چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت بی‌نظیر هستند؛ کمانیکه حتی از هتل‌های ۵ ستاره نیز برتر و بهتر بوده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه