تعطيلی چهار و نيم ساعته فرودگاه های تهران در روز ارتش

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا چهار شنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
تعطيلی چهار و نيم ساعته فرودگاه های تهران در روز ارتش

طبق اعلام راهبر عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران همزمان با روز ارتش پروازهای هر سه فرودگاه پایتخت برای چهار و نیم ساعت متوقف خواهند شد.

ابراهیم مرادی، راهبر عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، اعلام کرد که همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و اجرای مانور هوايی نيروهای مسلح در روز ۲۹ فروردين، پروازهای باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمينی (ره)، مهرآباد و پيام از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۱:۳۰ صبح انجام نخواهند شد.

به گفته این مقام مسئول این تصمیم در راستای حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها اتخاذ شده است.

مرادی افزود:

پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی طی یک ماه گذشته به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد:

کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

پیش‌تر نیز سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی امام خمینی از توقف پروازهای فرودگاه امام خمینی همزمان با رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین خبر داده بود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما از ایرلاین‌های داخلی یا خارجی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز کجارو می‌توانید قیمت بلیط‌های فروشنده‌های معتبر را مقایسه کرده و بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظرتان را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه