۴۰ درصد تخفیف هتل‌ ها و مراکز اقامتی استان مرکزی در نوروز ۹۸

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان چهار شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
۴۰ درصد تخفیف هتل‌ ها و مراکز اقامتی استان مرکزی در نوروز ۹۸

مسئولان استان مرکزی از تخفیف‌های ویژه موزه‌ها و تخفیف ۴۰ درصدی در هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان برای مسافران نوروزی خبر دادند.

در دومین ستاد اجرایی خدمات سفر به استان مرکزی که روز گذشته ۱۴ اسفند ۹۷، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد، مسئولان مربوطه از برنامه‌ها و تخفیفات ویژه این استان برای ایام نوروز ۹۸ خبر دادند. علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی در این باره گفت:

 مسافران نوروزی به استان مرکزی می‌توانند از تخفیف بلیت موزه‌ها و همچنین تخفیف ۴۰ درصدی در هتل‌ها و مراکز اقامتی بهره‌مند شوند. همچنین،‌برای ارائه خدمات بهتر، نوروزگاهی در محل قزل پارک برای مسافران برپا خواهد شد.

مسئولان استان مرکزی در نظر دارند تا با معرفی هر چه بهتر جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی این استان به گردشگران، مدت زمان ماندگاری مسافران نوروزی را افزایش دهند. همچنین، در یک جلسه مشترک برگزاری تورهای ۱۲ شهرستان، مقرر شده است تا در ایام تعطیلات، تور نوروز ۹۸ به صورت رایگان به نقاط گردشگری ۱۲ شهر استان صورت گیرد. ایزدی در ادامه افزود:

کمیته حمل و نقل و راهداری با مسئولیت اداره کل راهداری، امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال احمر، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی، با مسئولیت ستاد فرماندهی انتظامی، کمیته برنامه ریزی و آمار و کمیته خدمات اسکان و رفاه با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت، ارزیابی عملکرد اداره کل بازرسی استانداری، بهداشتی و پزشکی با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و اطلاعات، تبلیغات و فضای مجازی با مسئولیت اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی در نوروز به مسافران خدمت رسانی خواهند کرد.

با توجه به پیش بینی شرایط جوی استان، مسئولان اراک همچنین از امکان اسکان موقت مسافران در نمایشگاه بین‌المللی اراک خبر دادند.

شما نیز اگر علاقه مند هستید تا تعطیلات نوروزی خود را در استان مرکزی یا نقاط دیگر ایران و جهان سپری کنید، همواره می‌توانید با جستجوی تور مورد نظر خود در کجارو، با مشاهده و مقایسه تورهای ده‌ها آژآنس معتبر، تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع عکس: خبرگزاری میراث آریا

مطالب مرتبط:

دیدگاه