جذاب ترین ریزورت های لوکس پوکت

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
جذاب ترین ریزورت های لوکس پوکت

اگر برای تعطیلات، دنبال یک مقصد ساحلی استوایی می‌گردید، پوکت، بهترین انتخاب است. پوکت، ریزورت‌ها و اقامتگاه‌های لوکسی دارد که سفری به‌یادماندنی و آرام و راحت برایتان رقم می‌زنند.

بسیاری از گردشگران، مقصدهای ساحلی و استوایی را برای سفر ترجیح می‌دهند. این دسته از گردشگران، معمولا عاشق طبیعت، به خصوص طبیعت ساحلی هستند. علاوه بر این، مقصدهای ساحلی، معمولا ریزورت‌ها و اقامتگاه‌های بسیار لوکس و مجللی دارند که امکانات متعددی برای تفریح و لذت بردن از انواع ورزش‌های آبی و ساحلی دارد.

چه برای سفر خانوادگی، چه سفر انفرادی، ??? ????، فرصت خوبی برای سفر به تایلند است. با کمک کجارو می‌توانید بهترین تورهای پوکت را جست‌وجو کنید و با توجه به قیمت و خدمات، بهترین تور پوکت ارزان را از آژانس‌های همکار کجارو انتخاب و خریداری کنید.

اگر دنبال بهترین تور نوروز 98 می‌گردید، با خیال راحت می‌توانید پوکت را انتخاب کنید. پوکت، اقامتگاه‌های متعددی دارد و اگر دنبال اقامتگاه لوکس می‌گردید در پوکت ناامید نمی‌شوید.

ویلا و اقامتگاه‌های Trisara

ریزورت های لوکس پوکت

در این مجموعه‌ اقامتی لوکس، چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از دریا در مقابل چشمان شما خودنمایی می‌کند. بیشتر دکوراسیون این مجموعه الهام‌ گرفته از معماری تایلندی سنتی است. ویلاها و سوئیت‌ها با چوب ساج ساخته شده‌اند و سقف طاقدار دارند. از همه‌ ۳۹ ویلای این مجموعه، چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از دریا قابل مشاهده است. استراحت در سواحل خصوصی، غذا خوردن در دو رستوران لوکس و لذت بردن از امکانات اسپا، از جمله ویژگی‌های این مجموعه برای مهمانان است.

امکانات هتل

وای‌فای رایگان، رستوران، استخر شنا، اسپا، باشگاه ورزشی، وان و حمام در اتاق، ترنسفر فرودگاه، امکانات برگزاری قرارهای کاری

ریزورت و اسپای Renaissance, Tambon Mai Khao

این ریزورت لوکس، بهترین مقصد برای یک سفر رمانتیک است. این مجموعه در کنار سواحل بکر، آب‌های نقره‌ای و چشم‌اندازهای نفس‌گیر طبیعی ساخته شده است. در این اقامتگاه، مجموعه‌ای از امکانات رفاهی و زیبایی‌های طبیعی دست به دست هم داده‌اند تا سفری دلپذیر و فراموش‌نشدنی داشته باشید.

در این ریزورت، مهمانان دسترسی مستقیم به ساحل دارند. یک اسپای لوکس دارد که در آن از ماساژ های تایلندی و ماساژهای صورت می‌توانید استفاده کنید. طراحی دکور این مجموعه بسیار لوکس و زیبا است و حس راحتی و آرامش را منتقل می‌کند.

امکانات هتل

وای فای رایگان، رستوران، استخر شنا، اسپا، ترنسفر فرودگاه، امکانات برگزاری قرارهای کاری، فعالیت‌های تفریحی مخصوص بچه‌ها و...

ریزورت Paresa

ریزورت های لوکس پوکت

این ریزورت در ساحل کامالا قرار دارد و در صخره‌های ساحلی زیبایی مشرف به دریا قرار گرفته است. این مجموعه اقامتی لوکس، چشم‌اندازهای نفس‌گیری از دریا و استخرهای خصوصی بی‌نهایت دارد. در سوئیت‌ها و ویلاهای لوکس این مجموعه می‌توانید استراحت کنید، در رستوران‌های آن بهترین و لذیذترین غذاها را نوش جان کنید و از خدمات اسپا و چشم‌اندازهای بی‌نظیر طبیعی لذت ببرید.

امکانات هتل

رستوران، استخر شنا، باشگاه ورزشی، وان و حمام در اتاق، خدمات مراقبت از کودک و...

ریزورت Anantara Layan

این مجموعه‌ اقامتی، یک بهشت استوایی است که به حقیقت پیوسته است. یکی از لوکس‌ترین و بهترین اقامتگاه‌های پوکت است و در ساحل لایان قرار دارد. در این ویلاها، از چشم‌اندازهای بی‌نظیری رو به دریا، لذت می‌برید. از بیش از ۳۰ سوئیت و اتاق این ریزورت می‌توانید انتخاب کنید. علاوه بر این، ۴۷ ویلای استخردار دارد. این مجموعه سه رستوران هم دارد که بهترین و لذیذترین غذاها را سرو می‌کنند.

امکانات هتل

وای فای رایگان، رستوران، استخر شنا، اسپا، باشگاه ورزشی، ترنسفر فرودگاه، امکانات برگزاری جلسات کاری و...

شما همچنین می‌توانید فهرست کامل جاهای دیدنی پوکت را در کجارو مشاهده کرده و برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. اطلاعات کامل هر جاذبه، آدرس و موقعیت جغرافیایی دقیق روی نقشه، جاذبه‌های رایگان، تصاویر و نظرات سایر کاربران در مورد هر مکان دیدنی، اطلاعاتی است که می‌توانید در این بخش بیابید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه