نگفته هایی در مورد شرکت هواپیمایی لوفتهانزا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
نگفته هایی در مورد شرکت هواپیمایی لوفتهانزا

همان طور که می‌دانید شرکت هواپیمایی لوفتهانزا یکی از بهترین ایرلاین‌های اروپایی است که در سال ۱۹۵۳ در کشور آلمان پایه‌های تاسیس یکی از عظیم‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان گذاشته شد.

بعد از دوسال از تاسیس این شرکت، در سال ۱۹۵۵ شرکت هواپیمایی لوفت هانزا شروع به کار کرد. دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی در شهر کلن واقع شده است. فرودگاه اصلی این ایرلاین، فرودگاه فرانکفورت است اما، از فرودگاه مونیخ نیز برای پرواز برلین استفاده می‌کند. این ایرلاین از نظر امکانات یکی از عظیم‌ترین شرکت‌های هواپیمایی اروپایی است و از نظر رفاه و امکانات در مناسب‌ترین شرایط موجود قرار دارد.

موردی دیگری که باید ذکر شود این است که در حال حاضر این ایرلاین با در اختیار داشتن ۲۶۸ فروند هواپیمای بوئینگ و ایر باس و پرواز به 200 مقصد دنیا، هر سال مسافران بسیار زیادی را در سراسر دنیا منتقل می‌کند. اگر بلیط هواپیما به مقصد فرانکفورت داشته باشید قطعا سروکارتان به این شرکت هواپیمائی خواهد افتاد. این ایرلاین یکی از اعضای هیئت تاسیس کننده بزرگ‌ترین اتحادیه ی شرکت‌های هواپیمایی دنیا، Star Alliance است و این اتحادیه را در سال ۱۹۹۷ با شریک شدن بعضی از شرکت‌های هواپیمای بزرگ دیگر تاسیس کردند.

لوفتهانزا

جالب است که در مورد این ایرلاین بدانید که به‌عنوان چهارمین شرکت هواپیمای بزرگ دنیا از نظر درآمد زایی نیز است. این ایرلاین شرکت‌های وابسته ی زیادی مانند آستریا ایر و دیگر شرکت‌های هواپیمایی اروپایی دارد. اگر بخواهیم در مورد مقصدهای این ایرلاین صحبت کنیم باید بگوییم که از جمله مقصدهایی که این شرکت هواپیمایی به آن به‌عنوان مقصد به آن‌ها پرواز می‌کند، ایران است.

موردی دیگری که باید بیان شود این است که در چند سال گذشته لوفت هانزا در رقیب شدن با شرکت‌های هواپیمایی بین آسیایی و شرق آسیا، کمی از جایگاه‌های شماره اول خود در رقیب شدن ها دور شده است.

لوفتهانزا

اگر بخواهیم در مورد معنای این ایرلاین صحبت می‌کنیم باید بگوییم که کلمه ی لوفت به معنی آسمان است و هانزا، نام یک شرکت تجاری بسیار پر قدرت در زمان قرون‌وسطا است.

کلاس‌های پروازی

کلاس پروازی اکونومی: این کلاس پروازی شرکت هواپیمایی لوفتهانزا این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که  که تا ۸ کیلوگرم در داخل کابین هواپیما و تا وزنی برابر با  ۲۳ کیلوگرم داخل قسمت بار هواپیما، بار همراه خود داشته باشید. دراین کلاس پروازی ای توانایی را دارید که از امکاناتی مانند غذا و نوشیدنی در طی سفر به‌صورت رایگان استفاده کنید. در صورتی که سفرتان طولانی شود می‌توانید از یک وعده ی دیگر کاملا رایگان در بین سفر خود در اختیار داشته باشید. صندلی‌های این کلاس پروازی دارای صفحه نمایش کاملا خصوصی است در طی سفر در اختیار شما است.

لوفتهانزا

کلاس پروازی پرمیوم اکونومی: مساحت صندلی مسافر در این کلاس پروازی بیش از ۷۷ سانتی‌متر است و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، بیشتر از کلاس قبلی خود است. از جمله این امکانات این است که در قسمت بار همراه در کابین، مسافر می‌تواند دو کیف دستی ۸ کیلویی و دو چمدان ۲۳ کیلوگرمی را در قسمت بار هواپیما حمل کند. لوفت هانزا از سال ۲۰۱۴، این کلاس پروازی را به پرواز‌های خود اضافه کرد.

لوفتهانزا

کلاس پروازی بیزینس: در این کلاس پروازی این توانایی را دارید که ۲ چمدان ۳۲ کیلوگرمی در بخش بارگیری هواپیما و ۲ کیف دستی ۸ کیلویی در بخش بار هواپیما همراه خود داشته باشید. اگر با این کلاس پروازی می‌کنید، باید به این موضوع نظر داشته باشید که گیت این کلاس پروازی با دیگر گیت‌های کاملا متفاوت است. صندلی تختخواب شو، شارژر تنها بخش کوچکی از امکانات این کلاس پروازی است. غذا و نوشیدنی و میان‌وعده ی مناسب به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

فرست کلاس: در مورد بهترین رده‌بندی کلاس پروازی این ایرلاین بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم که اگر علاقه مندید که در یک هتل لوکس پرنده پرواز کنید، حتما با پروازهای فرست کلاس لوفت هانزا سفر کنید! منوی غذایی بسیار جذاب، حمل ۳ چمدان ۳۲ کیلوگرمی در بخش حمل بار هواپیما، وای فایی  که در تمامی طول سفر برای شما در دسترخواهد بود و بسیاری از خدمات وامکانات رفاهی دیگر که تنها به این کلاس پروازی اختصاص دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه