با تورهای تهرانگردی نوروز ۹۸ همراه شوید

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
با تورهای تهرانگردی نوروز ۹۸ همراه شوید

برنامه‌ها، جشنواره‌ها و تورهای تهرانگردی نوروز ۹۸، با حضور ریاست فرماندار تهران و مدیران دستگاه‌های عضو ستاد مشخص شد.

جلسات ستاد اجرایی  خدمات سفر سال ۹۸ که در تمام شهرستان‌های استان تهران حداقل یک نوبت با حضور ریاست فرمانداران برگزار شده است، از هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد، جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی خبر می‌دهد. دلاور بزرگ‌نیا، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در این‌باره گفته است:

 پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در سطح شهر تهران توسط ستاد گردشگری شهرداری در بیش از ۱۰۰ نقطه، کار اطلاع رسانی و خدمات دهی به گردشگران را انجام می‌دهند.

علاوه بر آن، در ایام نوروز ۹۸، مجوز برگزاری ۶ جشنواره با هدف افزایش نشاط اجتماعی و معرفی آيین‌های کهن عید باستانی نوروز صادر شده است. مقدمات این جشنواره‌ها توسط معاونت گردشگری استان در حال پیگیری است.

همچنین، مسافران و ساکنان تهرانی نیز می‌توانند از تورهای تهرانگردی شهر تهران در ایام نوروز بهره‌مند شوند. این تورها که در ۳۰ مسیر نیمروزه و یکروزه برای تمامی سلایق و گروه‌های سنی تدارک دیده شده است، توسط دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت، برنامه‌ ریزی و اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان و شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره‌های نوروزگاه و تور نوروز ۹۸ تهرانگردی می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نشانی www.tehran.ichto.ir مراجعه کنند.

شما نیز همواره می‌توانید تور مورد نظر خود به تهران یا اقصی نقاط ایران و جهان را در کجارو جستجو کنید. برای این منظور، با مشاهده و مقایسه تورهای ارائه شده از ده‌ها آژانس معتبر، ارزان‌ترین تور را به مقصد مورد نظر خود انتخاب کنید.

منبع عکس: خبرگزاری میراث آریا

مطالب مرتبط:

دیدگاه