تفریحات رایگان در کوالالامپور که نباید از دست بدهید

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
تفریحات رایگان در کوالالامپور که نباید از دست بدهید

کوالالامپور، شهری پر از جاذبه‌های متنوع است؛ از آسمان‌خراش‌های بلند و مراکز خرید لوکس گرفته تا معابد هزاران ساله.

گاهی اوقات سخت‌ترین بخش هر سفر یا تفریح، هزینه‌های بالای آن است. به خصوص در شهری مثل کوالالامپور که یک شهر توریستی و پرزرق و برق است. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این شهر هیچ جاذبه و تفریح رایگانی ندارد. اگر محدودیت مالی داشته باشید شاید فکر کنید که در کوالالامپور فرصتی برای لذت بردن از جاذبه‌های توریستی وجود ندارد.

تور کوالالامپور جزو تورهای پرطرفدار خارجی در ایران است. این تور، فرصت مناسبی برای سفر به مالزی و لذت بردن از جاذبه‌های متنوع آن است. برای اینکه بهترین تورهای خارجی را جست و جو کنید و تور مالزی یا کولالامپور مناسب را با توجه به قیمت انتخاب کنید، می‌توانید از کجارو کمک بگیرید. با فهرست متنوع تورها در کجارو می‌توانید سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

در ادامه، چند مورد از تفریحات رایگان کوالالامپور را معرفی می‌کنیم که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آن لذت ببرید.

قدم زدن در پارک کوالالامپور

کوالالامپور

در قلب ساختمان‌های بلند و بتنی، در کوالالامپور، فضاهای سبز و پارک‌های متعددی وجود دارد. در پایین برج‌های مشهور پتروناس، پارک زیبای KLCC قرار دارد که قدم زدن در آن، یکی از تفریحات جذاب و رایگان این شهر شلوغ است.

بازدید از اماکن مذهبی

کوالالامپور

کوالالامپور اماکن مذهبی زیادی دارد که بازدید از آنها رایگان است. بیشتر آنها در محله چینی‌ها قرار دارند. مجموعه معبدهای غاری باتو، یکی دیگر از اماکن مذهبی رایگان در مالزی است.

پیاده‌گردی در طبیعت

کوالالامپور

اگر دنبال یک تفریح پرهیجان‌تر از قدم زدن در پارک هستید، به مسیرهای پیاده‌گردی Bukit Gasing یا Bukit Nanas سر بزنید.

این مسیرهای جنگلی طبیعی، شما را از نزدیک با جنگل‌های بارانی مالزی آشنا می‌کند.

این مسیر در اواسط روز بسیار گرم می‌شود پس برای این تفریح، صبح زود را در نظر بگیرید. برای گشت و گذار در این مسیرهای جنگلی، اسپری‌های ضد حشرات را فراموش نکنید.

بازدید از موزه‌های رایگان

در موزه‌های کوچک و کمتر شناخته شده می‌توانید تاریخ مالزی را مشاهده کنید. موزه پلیس شما را با تاریخ نیروی پلیس از سال ۱۸۰۷ آشنا می‌کند. گالری هنری و موزه‌ی بانکا نگارا، از دیگر موزه‌های جذاب و البته رایگانی است که بدون شک از دیدن آن لذت می‌برید.

تورهای پیاده‌روی

در کوالالامپور تورهای پیاده‌روی رایگان برگزار می‌شود. در این تورها می‌توانید با مناطق قدیمی شهر آشنا شوید و در مورد مهم‌ترین جاذبه‌های شهر اطلاعات کسب کنید.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

اگر برای دسترسی به جاذبه‌های مختلف از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، هزینه بازدید از این جاذبه‌ها بسیار کمتر می‌شود. البته وسایل حمل و نقل عمومی در ساعات پیک، بسیار شلوغ می‌شوند.

گشت و گذار در اطراف میدان Merdeka

کوالالامپور

این میدان از نظر تاریخی بسیار اهمیت دارد. این میدان همان‌جایی است که استقلال مالزی رسما اعلام شد. این میدان با ساختمان‌های زیبایی احاطه شده است که به تاریخ غنی مالزی اختصاص یافته‌اند. می‌توانید در تورهای رایگان این منطقه شرکت کنید تا با فرهنگ‌های متنوعی که مالزی مدرن را تشکیل داده‌اند آشنا شوید.

بازدید از گالری کوالالامپور سیتی

کوالالامپور

این گالری فرصتی عالی برای آشنایی بیشتر با این شهر است. البته هزینه ورودی اندکی دارد ولی این هزینه اندک ارزش پرداخت کردن دارد و هزینه بسیار کمی برای آشنایی با کوالالامپور، مالزی و فرهنگ و تاریخ این منطقه است.

تماشای فیلم در میدان Publika

در ان میدان می‌توانید یک فیلم رایگان زیر نور ستاره‌ها تماشا کنید. رویداد مووی نایتس  رویداد جذابی است که در آن می‌توانید بهترین فیلم‌های داخلی، هندی و قدیمی را ببینید. هر دوشنبه عصر این رویداد برگزار می‌شود.

شما می‌توانید علاوه‌بر مکان هایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی کوالالامپور را در کجارو مشاهده کنید و درمورد جاذبه‌های آن اطلاعات کاملی به‌دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن‌ها و جاهای دیدنی رایگان در کوالالامپور را در کجارو مشاهده کنید و سفرتان را برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه