از تخفیفات ۵۰ درصدی هتل های تهران در نوروز ۹۸ بهره‌مند شوید

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
از تخفیفات ۵۰ درصدی هتل های تهران در نوروز ۹۸ بهره‌مند شوید

مراکز اقامتی شهر تهران به‌منظور جذب مسافران و گردشگران در نوروز ۱۳۹۸، ۵۰ درصد تخفیف خواهند داشت.

کلان‌شهر تهران که به‌عنوان پایتخت کشور ایران شناخته می‌شود، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور و جهان است. با توجه به افزایش تعداد این گردشگران در نوروز ۹۸، ۵۰ درصد تخفیف به مراکز اقامتی و هتل های تهران اختصاص داده شده است. شهرام علیمحمدی، معاون گردشگری تهران دراین‌باره گفته است:

تخفیف اعمال شده به‌منزله کاهش کمی و کیفی خدمات در مراکز اقامتی نیست، و گردشگران با استانداردهای تعریف شده خدمات اقامتی خود را دریافت خواهند کرد.

مراکز اقامتی تهران که از هتل‌های ۵ ستاره تا مهمانسراهای کوچک‌تر را در بر‌میگیرند، خدمات متنوع و متفاوتی را به مسافران خود عرضه می‌کنند، که این امر، انتخاب را برای گردشگران با سلیقه‌های مختلف تسهیل کرده است. علاوه بر آن، مسافران تهران و ساکنان پایتخت که نوروز خود را در پایتخت سپری خواهند کرد، می‌توانند از خدمات تورهای تهرانگردی نیز بهره‌مند شوند. علیمحمدی دراین‌باره افزوده است:

با برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده، مسافران  و ساکنان تهران می‌توانند با شرکت در تورهای نیمروزه و یک روزه و جشنواره های نوروزگاه، لحظه‌های خوشی را تجربه کنند.

معاون گردشگری استان تهران در انتها تاکید کرد که هموطنان می‌توانند پیشنهادها، انتقادات و نظرات خود را از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ به مسئولان منتقل کنند.

شما نیز اگر علاقه‌مند هستید تا از تورهای اقصی نقاط ایران و جهان مطلع شوید، کجارو به شما کمک می‌کند. برای سفر به تهران و بازدید از جاهای دیدنی تهران شما می‌توانید تور تهرانگردی را در کجارو جستجو کرده، قیمت‌ تورهای ده‌ها آژانس معتبر را مقایسه کرده و در نهایت، تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع عکس: گوگل مپ

مطالب مرتبط:

دیدگاه