عیدیِ امسالِ کی سفر، سفر ارزان به گرجستان | نوروز داغ کی سفر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
عیدیِ امسالِ کی سفر، سفر ارزان به گرجستان | نوروز داغ کی سفر

کشور گرجستان در شمال منطقه‌ی قفقاز واقع شده و آب و هوایی کوهستانی دارد. این کشور در سال‌های اخیر یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگریِ خارج از کشور برای گردشگران ایرانی بوده و هرساله تعداد علاقه‌مندان سفر به این کشور بیشتر می‌شود.

گرجستان به خاطر موقعیت جغرافیایی‌اش کشوری سردسیر است و ایام خاصی برای سفر دارد. بهار و تابستان بهترین فصل سفر به گرجستان است، آب‌وهوا و طبیعت گرجستان در این دو فصل بسیار مطلوب می‌شود و سفر را برای گردشگران لذت‌بخش می‌کند.

طبیعتاً در ایام نوروز هم گرجستان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری است و تقاضای زیادی برای سفر به این کشور وجود دارد. همین تقاضای زیاد باعث می‌شود که قیمت تور مسافرتی گرجستان افزایش یابد و سفر به گرجستان در نوروز قیمت زیادی پیدا کند.

کی سفر

در این ایام معمولا مشتریان به‌دنبال تور لحظه آخری می‌گردند تا کمی در قیمت‌هایشان صرفه‌جویی کنند؛ اما نگران نباشید! کی سفر برای نوروز 98 برنامه دارد! سامانه‌ی فروش آنلاینِ بلیط و تورِ کی سفر، محصول جدید آژانس خوش‌سابقه‌ی تک ستاره‌ی پاسداران است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده و در مدتی کوتاه تبدیل به یکی از معتبرترین سامانه‌های فروش آنلاین خدمات گردشگری کشور شده است. کی سفر برای نوروز 98 کمپینی راه انداخته به نام کمپین «نوروز داغ کی سفر». در این کمپین تمامی بلیط‌ها ۱۵ هزار تومان، تورهای داخلی ۵۰ هزار تومان و تورهای خارجی ۸۰ هزار تومان ارزان‌تر از سایر تمام ارائه‌کنندگان خدمات گردشگری عرضه می‌شوند.

در کمپین نوروز داغ کی سفر، مثلا تور باتومی را انتخاب کنید و از قیمتش شگفت‌زده شوید! این قیمت‌ها تنها برای ایام نوروز است و تا آخر تعطیلات نوروز اعتبار دارد. فرصت را از دست ندهید!

کی سفر

در سامانه‌ی فروش آنلاین بلیط و تور کی سفر می‌توانید پکیج تورتان را همان طور که می‌خواهید ببندید. کی سفر به شما اختیار می‌دهد تا تورتان را از رده‌ی مناسب‌ترین تورها تا لوکس‌ترین تورها انتخاب کنید و بنا بر سلیقه‌ی خودتان ببندید.

علاوه بر این کی سفر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عرضه‌کنندگان بلیط چارتری، تمام بلیط‌های چارتری موجود را در اختیار دارد و برخلاف سایر ارائه‌کنندگان، بلیط چارتری‌اش را بنا بر سن افراد (نوزاد، کودک و بزرگسال) می‌فروشد.

در کمپین نوروز داغ کی سفر به گرجستان سفر کنید و از سفری استثنایی در تعطیلات نوروز لذت ببرید! این سفر یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین سفرهای شما می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه