از تهرانگردی نوروزی تا روستاگردی بهاری

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
از تهرانگردی نوروزی تا روستاگردی بهاری

طرح روستاگردی بهاری با هدف معرفی مقاصد کمتر شناخته شده‌ در اطراف تهران، در نوروز ۹۸ اجرا خواهد شد.

شهر تهران که به‌عنوان پایتخت ایران شناخته می‌شود، دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که طیف آن‌ها از پاساژهای مدرن تا آثار فرهنگی و تاریخی را در برمی‌گیرد. اما اکنون، بازدید از روستاهای اطراف تهران به‌منظور معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. دلاور بزرگ‌نیا،‌ مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران دراین‌باره گفته است:

گردشگران و پایتخت‌ نشینان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی استان تهران می‌توانند بهار زیبا و چشم‌نواز را در روستاهای هدف گردشگری به‌ویژه در شهرستان‌های شمیرانات، دماوند، فیروزکوه و شهریار تجربه کنند.

علاوه بر آن، با اولین سال شروع فعالیت اقامتگاه‌های بومگردی در روستاهای هدف گردشگری اطراف تهران، مسافران و علاقه‌مندان می‌توانند سفرهای یک یا چندروزه را به روستاهای معرفی شده تجربه کنند.

مسافران و ساکنان تهران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره‌کل میراث فرهنگی استان تهران به نشانی www.tehran.ichto.ir مراجعه کرده و با مقاصد گردشگری روستایی و اقامتگاه‌های بومگردی استان تهران آشنا شوند.

شما نیز اگر علاقه‌مند هستید تا نوروز خود را در مقاصد ناشناخته و بکر سپری کنید، همواره می‌توانید با جست‌و‌جوی تور نوروز 98 کجارو، تورهای معرفی شده از ده‌ها آژانس معتبر را مشاهده و مقایسه کرده و در انتها، تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع عکس: خبرگزاری میراث آریا

مطالب مرتبط:

دیدگاه