هتل W Dubai – The Palm، اولین هتل گروه W Escape در خاورمیانه، افتتاح می‌شود

مینا رهبری
مینا رهبری چهار شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
هتل W Dubai – The Palm، اولین هتل گروه W Escape در خاورمیانه، افتتاح می‌شود

هتل  W Dubai – The Palm، اولین هتل گروه هتل‌سازی W Escape در خاورمیانه، قرار است با طراحی و امکاناتی منحصربه‌فرد، در دبی افتتاح شود.

هتل‌های بین‌المللی W، بخشی از شرکت بین‌المللی ماریوت (part of Marriott International Inc) اعلام کرد که هتل W دبی، واقع در جزیره نخل جمیرا (پالم جمیرا) که بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی جهان و یکی از برجسته‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی است، افتتاح می‌شود. هتل W Dubai - The Palm جدیدترین هتل گروه W Escape است که این بار روی تفرجگاهی سنتی کار کرده و همچون ضربانی برای این شهر پویا و پرتپش است. هتل دبلیو قرار است اقامتگاهی لوکس در میان سایر هتل های دبی باشد که با سبک فوق‌العاده، طراحی جذاب و برترین رستوران‌هایی که سرآشپزان مطرح جهانی مثل Massimo Bottura و Akira Back را به خدمت گرفته است، همچون چراغی فروزان در شهر مشهور به طلا، خواهد درخشید.

Anthony Ingham، مدیر W Hotels Worldwide می‌گوید:

دبی مثل W شهری است که روایت خود را بدون ترس و با به آغوش کشیدن آینده از طریق طرح‌، تکنولوژی و فرهنگ جهانی می‌نویسد. انرژی و شگفتی این شهر باورنکردنی، آن را به مقصدی عالی برای W Escape تبدیل کرده است؛ جایی که قرار است سبک برجسته، خدمات فوق‌العاده و امضای W خودنمایی کند.

شکوه منظره و صدا

W Dubai – The Palm

طراحی نفس‌گیر W Dubai – The Palm به‌منزله بزرگداشت تحول و تکامل یکی از پرتکاپوترین شهرهای جهان است که با کنار هم قرار دادن یک‌پارچه منحنی‌های ارگانیک و طبیعی تپه‌های شنی و خط ساحلی در کنار خطوط هندسی از آسمان‌خراش‌های شهر شکل گرفته است. در طراحی هتل از کاشی‌های Orsoni استفاده شده و ترکیب رنگ آن، منعکس‌کننده نور طلایی خورشید در خط افق است. 

لابی هتل جایی برای دیدن و دیده شدن است و عشق این شهر به توانگری و وفور اشکال هندسی که تقلیدی از طلای خام و طبیعی است، کاملا مشهود است. 

تمامی ۳۵۰ اتاق و سوئیت این هتل چشم‌اندازی بسیار زیبا و رویایی و امکانات فوق‌العاده‌ای دارند. دیوارهای منحنی‌دار آن به‌طرز پیچیده‌ای شبیه نور و رنگ دریا در ساعات مختلف روز تزیین شده‌اند. 

مسافرانی که این هتل را رزرو می‌کنند، می‌توانند از امکاناتی نظیر استخرهای متعدد با چشم‌اندازی از آسمان‌خراش‌های هتل استفاده کنند. در این استخرها میهمانان می‌توانند شنا کنند، آفتاب بگیرند و از موسیقی زنده که در کنار استخر اجرا می‌شود، لذت ببرند. به‌علاوه در اسپای هتل می‌توانید از اتاق بخار، سونا، دوش، حمام و ... استفاده کنید. علاوه بر این، باشگاه هتل با امکاناتی کامل، چشم‌اندازی رو به ساحل و آسمان‌خراش‌های دبی و همچنین استفاده از هنر انتزاعی در طراحی آن، به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کند.

تمام این‌ها هر کسی را وسوسه می‌کند تا به دبی سفر کند و در این هتل اقامت کند؛ هرچند هرگز نمی‌توان انتظار سفر و اقامتی ارزان در این هتل را داشت. شما می‌توانید هنگام رزرو تور، هتلی در همین نزدیکی را انتخاب کنید تا هزینه سفرتان کمتر شود؛ در عوض از سایر تفریحات موجود در این مجموعه یا رستوران‌های آن استفاده کنید.

پیش از سفر به دبی می‌توانید با مشاهده فهرست ??? ??? در کجارو، تمامی تورهای دبی را که آژانس‌های معتبر ارائه می‌کنند، ببینید و با مقایسه قیمت‌ها و امکانات آن‌ها، تور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در کنار امکانات متنوعی که در این هتل ارائه می‌شود، رستوران‌های بی‌نظیری نیز در این فضا در نظر گرفته شده است. رستوران‌های این هتل با به‌کار گرفتن بهترین سرآشپزان جهان، منویی منحصربه‌فرد دارند و میهمانان بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را می‌توانند در این رستوران‌ها نوش جان کنند. فضای رستوران‌ها نیز بسیار زیبا و رویایی است. محیط هر رستوران با دیگری متفاوت است و میهمانان گزینه‌های زیادی برای انتخاب غذا و فضای رستوران دارند. 

این هتل از دسامبر سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و طبق پیشنهادی که این هتل برای افتتاحیه در نظر گرفته، مسافران می‌توانند با پرداخت حدود ۴۷۷ دلار برای هر شب (حداقل مدت زمان اقامت در این هتل ۲ شب است) در اتاق‌های رویایی هتل W Dubai – The Palm دبی اقامت کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه