با انواع محصولات کمپانی خودروسازی MG آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
با انواع محصولات کمپانی خودروسازی MG آشنا شوید

در حال حاضر دیگر با ۲۰۰ میلیون تومان نمی‌توانیم خودروهایی مانند بی ام دبلیو BMW یا مرسدس بنز بخریم.

خودروهای اروپایی این روزها جایگاه خود را به خودروهای شرقی (ساخت چین و ژاپن) داده‌اند؛ اما باز می‌توان گفت این خودروها می‌توانند انتخاب عاقلانه‌ای در بین سایر خودروها باشند. شما با خرید این‌گونه خودوها می‌توانید به‌راحتی و بدون دغدغه هزاران کیلومتر طی کنید، سر و صدای خاصی از خودرو متوجه نشوید و نیازی به تعمیر و نمایندگی نداشته باشید.

از جمله خودروهای خارجی تقریبا ارزان که در بازار وجود دارد، می‌توان به خودروهای ام جی MG اشاره کرد که می‌شود گفت محصول مشترک چین و انگلیس هستند. در واقع این خودرو در چین ساخته می‌شود و تحت لیسانس انگلیس به مشتری‌ها در سراسر دنیا عرضه می‌شود؛ به این معنی که این خودروها با کیفیتی برابر با خودروهای اروپایی تولید می‌شود؛ اما با قیمت شرقی که بسیار ارزان‌تر است به بازار عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب می‌خواهیم تعدادی از محصولات و مدل‌های مختلف خودروی‌ام جی را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

انواع خودروهای ام جی MG

ام جی 3 (MG3)

MG3

شما می‌توانید با خرید ام جی صفر مدل سه، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای چین در انگلیس را سوار شوید. پس از اتمام بحران اقتصادی شرکت ام‌جی در کشور انگلیس، یک شرکت چینی دیگر به اسم سایک اقدام به خریداری امتیاز آن کرد و برای شروع کار خود خودروی‌ام جی 3 را به بازار عرضه کرد. دقت داشته باشید که خودروهایی که امروزه ما در خیابان‌ها می‌بینیم و با ام جی 3 می‌شناسیم احتمالاً سال ۲۰۱۶ تولید شده‌اند و تقاوت‌های زیادی با ام جی‌های قبل دارند.

خصوصیات مهم ام جی 3 عبارت‌اند از:

  • حجم موتور: ۱۴۹۸ سی‌سی
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۱۱.۵ ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

ام جی۶ (MG6)

MG6

خودروی ام جی 6، آخرین خودرویی بود که از کشور چین به انگلیس فروخته شد. خودروی MG6 در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد. شرکت ام جی در سال ۲۰۱۵ تلاش کرد با اعمال تغییراتی رد پای شایعه بی‌کیفیت بودن خودروهای چینی را از این مدل دور کند. مثلا صندوق‌عقب ام‌جی 6 را به یک صندوق فست بک تغییر داد و طراحی چراغ‌های آن را نیز به حالت هجومی‌تری تغییر دادند.

زمانی که ساخت خودروی MG6 متوقف شد، پس از مدت کوتاهی چینی‌ها GT را وارد بازار کردند که این خودرو در واقع کوششی جهت پیاده کردن طراحی آمریکایی‌ها در شورلت بود.

برخی از ویژگی‌های مهم MG6

  • حجم موتور: ۱۷۹۶ سی‌سی
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۸.۴ ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

ام جی Gs

ام جی Gs

از سال ۲۰۱۵، شرکت ام جی سعی کرد محصولات جدیدتری را با سرعت بیشتر به بازار عرضه کند. به‌عنوان مثال عرضه یکی از شاسی بلندها که با همکاری جنرال‌موتورز در چین ساخته شد که دارای موتور توربوشارژ بود. در حال حاضر برای خرید ام جی GS صفر باید چیزی در حدود ۳۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان هزینه پرداخت کنید. البته شما می‌توانید برای خرید مدل کارکرده این ماشین‌ها به سایت دیوار رجوع کنید.

برخی از ویژگی‌های ام ‌جی صفر GS

  • حجم موتور: ۱۹۵۵ سی‌سی
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۸.۶۹ ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۸.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

ام جی 550 یا شوالیه (MG550)

MG550

یکی دیگر از ورژن های شرکت ام جی در سال ۲۰۱۰ با نام شوالیه یا همان ام جی ۵۵۰ به بازار عرضه شد. شوالیه که توسط مهندسان انگلیسی تولید شد در کشور انگلیس نیز نسخه هاچ‌بک داشته است هم‌اکنون فرایند تولید این مدل از ام جی متوقف شده است و در ایران نیز شاهد خریدوفروش MG550 به‌صورت دست دوم هستیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های ام جی 550 یا شوالیه

  • موتور: ۱۸۰۰ سی‌سی
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۱۱ ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

ام‌جی ۳۶۰ (MG360)

MG360

این مدل که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد جایگزین مدل 350 شده است. طراحی‌ ام جی 360 به‌نحوی است که در عین زیبایی و سادگی، پاسخگوی نیازهای روحی جوانان و همچنین مناسب برای خانواده است.

ویژگی‌های اصلی ام جی 360

  • حجم موتور: ۱۴۹۸ سی‌سی
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۹.۷ ثانیه (مدل توربو) و ۱۲ ثانیه ( مدل غیر توربو)
  • مصرف سوخت ترکیبی: ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

البته این فقط بخشی از خودروهای تولیدی توسط کمپانی ام جی بود. از سایر تولیدی‌های ام جی می‌توان به MG ZS - MG ZR - MG 5 - MG TF اشاره کرد که از محبوبیت بالایی در بازار جهانی برخوردار است.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه