با بهترین هتل‌های سه ستاره شهرهای پرمسافر آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
با بهترین هتل‌های سه ستاره شهرهای پرمسافر آشنا شوید

بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در هتل‌های سه ستاره اقامت داشته باشند؛ زیرا این هتل‌ها هم امکانات معقول و مناسبی دارند و هم قیمت مناسب.

در شهرهای توریستی تعداد هتل‌های سه ستاره کم نیست. میان این همه هتل‌های مختلف چطور بهترین‌ها را انتخاب کنیم؟ اسنپ‌ تریپ به این سوال شما پاسخ می‌دهد. در این مطلب بهترین‌ هتل‌های سه ستاره در چند شهر توریستی را معرفی کرده‌ایم. اسنپ تریپ رزرو هتل را برای شما آسان‌تر و ارزان‌تر می‌کند.

تهران

تهران

پایتخت ایران هتل‌های سه ستاره بسیاری دارد. از آنجایی که شمال شهر تهران معمولا آب‌وهوای بهتری دارد و آلودگی کمتر است، بعضی از مسافران دوست دارند در هتلی اقامت کنند که در شمال شهر باشد. هتل بلوط یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره تهران است که در منطقه خوش آب‌وهوای ولنجک واقع شده. اتاق‌های هتل بلوط امکانات خوبی دارند. همچنین این هتل از امکاناتی مثل استخر روباز هم برخوردار است. هتل بلوط به جاهای دیدنی تهران مثل نمایشگاه بین‌المللی تهران، بازار تجریش، آثار تاریخی مثل مجموعه سعدآباد و نیاوران و مراکز خریدی مثل پالادیوم و ارگ نزدیک است. هزینه اقامت در هتل بلوط از ۳۲۰ هزار تومان تا ۵۹۰ هزار تومان است.

یکی دیگر از مشکلات پایتخت ترافیک و شلوغی بیش از حد است. به همین دلیل برخی مسافران مناطق مرکزی شهر و جاهایی که دسترسی بهتری به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارند، را ترجیح می‌دهند. اگر از این دسته افراد هستید هتل‌هایی مثل هتل البرز در خیابان وصال برای شما گزینه مناسبی است. هتل البرز یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره در تهران است که هم به خیابان انقلاب نزدیک است و هم خیابان ولیعصر که از مهم‌ترین خیابان‌های تهرانند. اگر اهل تفریحات فرهنگی هستید، این هتل هم به دانشگاه تهران و کتاب‌فروشی‌ها نزدیک است و هم به کافه‌ها و تئاتر شهر. علاوه بر این امکانات هتل هم در سطح مناسب و مطلوبی است. هزینه رزورو اتاق‌های این هتل از ۲۷۶ هزار تومان تا ۴۹۵ هزار تومان است.

هتل پامچال، هتل بهار و هتل ساینا نیز از بهترین هتل‌های سه ستاره تهران هستند.

اگر قصد سفر به تهران را دارید به صفحه رزرو هتل های تهران بروید.

یزد

یزد

آنچه یزد را به یکی از زیباترین شهرهای ایران تبدیل کرده، بافت سنتی و تاریخی‌اش است. در این شهر بسیاری از هتل‌ها نیز به سبک معماری سنتی یزد ساخته شده‌اند که اقامت در آن‌ها تجربه شیرین سفر به یک شهر تاریخی را کامل می‌کند. در میان این هتل‌های سنتی، هتل لاله یکی از زیباترین‌هاست. هتل لاله که یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره یزد است در قدیم به خانه گلشن معروف بوده و قدمت ساختمانش به دوره قاجار باز می‌گردد. بازسازی این بنای تاریخی در سال ۷۹ آغاز می‌شود و در سال ۸۲ فعالیت خود را به‌عنوان هتل آغاز می‌کند. با وجود سنتی بودن هتل امکانات و تجهیزاتش در سطح خوب و مناسبی است و هزینه اقامت در آن از ۱۵۱ هزار تومان تا ۴۶۰ هزار تومان است.

هتل والی یزد هم یکی دیگر از هتل‌های سنتی یزد و از بهترین‌ هتل‌های سه ستاره شهر است که قدمتش از بقیه هتل‌ها بیشتراست. بنای هتل والی مربوط به دوران صفویه است و معماری زیبا و جذابی دارد. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۱۷۴ هزار تومان تا ۳۸۵ تومان است. اگر دنبال هتل‌های ارزان‌تر هم باشید، هتل سنتی فیروزه یکی دیگر از بهترین‌ هتل‌های سه ستاره یزد است که هم معماری و دکوراسیون جذابی دارد که شما را به گذشته‌ها می‌برد و هم امکاناتش نسبت به قیمتش خوب است و به‌صرفه. در این هتل با ۹۲ هزار تومان هم می‌توانید اتاق رزرو کنید. 

قشم

قشم

هتل رویال یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره قشم است که در سال ۱۳۹۵ فعالیتش را آغاز کرده است. هتل رویال امکانات خوبی در حد یک هتل سه ستاره دارد و به بازار ستاره قشم هم خیلی نزدیک است. هزینه رزرو اتاق‌های هتل رویال از ۳۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۶۱۰ هزار تومان هم می‌رسد.

یکی دیگر از بهترین‌ هتل‌های سه ستاره قشم هتل مارینا ۱ است که برای کسانی که دنبال هتل‌های ارزان‌تر هستند مناسب است. امکانات هتل هم نسبت به قیمتش مناسب هستند. هتل مارینا ۱ به بازار سنتی قشم هم نزدیک است. هزینه رزرو اتاق‌های هتل مارینا ۱ از ۱۵۴ هزار تومان تا ۳۴۵ هزار تومان است.

هتل کیمیا ۲ و هتل مارینا ۲ از دیگر هتل‌های سه ستاره خوب در قشم هستند.

برای کاهش هزینه‌های سفرتان به قشم به صفحه رزرو هتل های قشم بروید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه