سفر به جزیره قشم، بهترین مسیر را برای این سفر انتخاب کنید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
سفر به جزیره قشم، بهترین مسیر را برای این سفر انتخاب کنید

یکی دیگر از نقاط توریست پذیر کشورمان، جزیره قشم است که بر اساس آمار سالانه گردشگران بسیاری برای گشت‌وگذار و تفریح به آن سفر می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 این جزیره بهترین امکانات را از لحاظ تفریحی و رفاهی دارد و دارای بهترین مراکز خرید و بازارها است، به طوریکه شما می‌توانید در قشم بهترین کالاها را با بهترین قیمت خریداری کنید. ازاین‌رو برای دسترسی به مسیرهای قشم و رفتن به این جزیره زیبا، راه های مختلفی وجود دارد و رسیدن به قشم با هر وسیله نقلیه‌ای بستگی به خود شما و شرایط و میزان بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید دارد. برخی از گردشگران حوصله و وقت کافی برای طی کردن مسیر قشم با اتوبوس را ندارند و در واقع سفر با وسایل نقلیه زمینی و خرید بلیط اتوبوس را کاری کسل کننده می دانند. به همین دلیل سفرهای هوایی را ترجیح می‌دهند.

با تهیه بلیط هواپیما این امکان برای شما فراهم می‌شود که در کمترین زمان ممکن به قشم برسید یعنی در حدود نیم ساعت الی یک ساعت به قشم می‌رسید. اما در این میان هستند گردشگرانی که علاقه بسیار زیادی به طی کردن مسیر های طولانی و لذت بردن از مناظر طبیعی بین جاده ها دارند، به همین دلیل سفر زمینی را ترجیح می‌دهند. برخی از آن‌ها قطار را انتخاب می‌کنند و برخی دیگر ماشین شخصی یا سفر با اتوبوس که هرکدام در نوع خود بسیار لذت‌بخش هستند. اما اینکه از چه مسیری برای رسیدن به قشم عبور کنید بسیار مهم است، به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم که در این مطلب به معرفی بهترین مسیرها برای رفتن به قشم بپردازیم.

بلیط به قشم

مسیرهای زمینی برای رسیدن به قشم با ماشین شخصی

درست است که با تهیه ???? ???? و هواپیما می‌توانید سفری آسوده تر به قشم داشته باشید، اما به جرعت می‌توان گفت که هیچ چیز جای سفر با ماشین شخصی به سوی قشم را نمی گیرد. قشم جاذبه‌های بسیار زیادی دارد، پس شما می‌توانید پیش از اینکه با ماشین شخصی خود به سوی این جزیره زیبا حرکت کنید، فهرستی از بهترین مسیرهای دسترسی به قشم تهیه کنید تا سفری لذت‌بخش تر را تجربه کنید. برای رفتن به قم با خودروی شخصی دو مسیر وجود دارد که در ادامه به معرفی این مسیر ها خواهیم پرداخت.

مسیر یزد و سیرجان

اولین راه برای رسیدن به قشم این مسیر است. شما می‌توانید در این مسیر از شهرهای یزد و سیرجان عبور کنید و از طریق این شهرها خودتان را به بند عباس برسانید. حال وقتی که به بندرعباس می‌رسید، دو راه پیش روی تان قرار دارد. اولین راه این است که اگر تمایل دارید ماشین خود را تا جزیره به‌همراه داشته باشید، به بندر پل بروید. این بندر فقط ۳۰ دقیقه تا بندر عباس فاصله داشته و از این طریق می‌توانید ماشین خود را تا جزیره ببرید. البته این موضوع را در نظیر داشته باشید که حمل خودروی شما به‌وسیله لندینگ کرافت بسیار پر هزینه است و باید هزینه رفت و برگشت خودروی خود را یک‌جا بپردازید. هنگامی که به بندر پل رسیدید خودروی خود را تحویل داده و تا لافت رفته و سپس به جزیره برسید. اما یک راه دیگر هم وجود دارد، اگر قصد ندارید خودروی خود را به جزیره ببرید، پس می‌توانید آن را در پارکینگ های بندرعباس پارک کنید. سپس برای رسیدن به جزیره باید به سوی اسکله حقانی بروید. از آنجا می‌توانید سوار بر اتوبوس های دریایی شده و به سوی جزیره حرکت کنید. این نکته را یادتان باید که اتوبوس های دریایی زمانی که طوفان باشد، به‌هیچ‌وجه مسافر جابه‌جا نمی کنند، پس حتما پیش از حرکت به سوی اسکله با آن‌ها تماس بگیرید.

ساحل قشم

مسیر اصفهان، جهرم و لار

برای رفتن به قشم از مسیر دوم باید از شهر اصفهان عبور کنید که این مسیر از جهرم و لار می‌گذرد. از این طریق می‌توانید خودتان را به بندرعباس برسانید و ماشین خود را به لندینگ کرافت ها تحویل دهید تا آن را برای شما تا جزیره حمل کنند. یا اینکه بدون ماشین به اسکله شهید حقانی رفته و به سوار بر اتوبوس های دریایی به سوی جزیره بروید. البته برای رفتن به قشم راه های دیگری هم وجود دارد، فرقی ندارد که شما چه راهی را انتخاب کنید. چیزی که اهمیت دارد این است که شما سفری لذت‌بخش را تجربه کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. اگر در دورترین نقاط کشور قرار دارید، پیشنهاد می‌کنیم سفر با خودروی شخصی را فراموش کنید، چراکه رانندگی در مسیرهای طولانی نه‌تنها شما را خسته می‌کند بلکه هیچ لذتی هم از سفر نخواهید برد. بهتر است که ماشین خود را با قطار به قشم فرستاده و خودتان هم از طریق هواپیما یا اتوبوس به سوی قشم حرکت کنید. هنگامی که به جزیره رسیدید می‌توانید ماشین خود را تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه