اخذ ویزای مولتی کانادا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
اخذ ویزای مولتی کانادا

برای مهاجرت به کانادا و انجام کارهای مهاجرتی آن، نیاز به ویزای کانادا دارید. انواع ویزای آن را از آنا مهر پرواز می‌توانید تهیه کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کشور کانادا

کانادا کشوری زیبا و بزرگ در شمال قاره آمریکا است که در امتداد اقیانوس های اطلس، آرام و منجمد شمالی واقع شده است. از آنجایی که این کشور دارای منابع طبیعی فراوان است و همچنین یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارد همواره یکی از مقاصد توریستی پرطرفدار میان ایرانی ها بوده است.

امروزه دریافت ویزای کانادا برای ایرانیان دارای شرایط و قوانین سرسختانه ای است که پروسه دریافت ویزای کانادا را بسیار دشوار کرده است. بنابراین بهتر است پیش از هرگونه اقدامی با مشاوران ما در "آنا مهر پرواز" مشاوره کنید.

راههای اخذ ویزای کانادا بسته به شرایط متقاضیان متفاوت است. به‌عنوان مثال اخذ ویزا به روش نیروی متخصص و کار، اخذ پذیرش دانشگاهی، ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد فرزند و... از جمله راههایی است که میتوان از طریق آن برای دریافت ویزای کانادا اقدام کرد.

با انتخاب مشاوری معتبر و مجرب میتوان راههای اخذ ویزای کانادا را به‌خوبی بررسی و انتخاب کرد. مشاوران ما در "آنا مهر پرواز" با توجه به امکانات و شرایط شما بهترین گزینه را در اختیار شما قرار خواهند داد.

سفارت کانادا

ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا (ویزای مولتیپل کانادا) یا ویزای ۵ ساله کانادا یکی از پرطرفدارترین انواع ویزای کانادا است و در واقع همان ویزای توریستی کانادا است. در حال حاضر اداره مهاجرت کانادا تمامی ویزاهای توریستی این کشور را به‌شکل ویزای مولتیپل یا ویزای چند بار ورود صادر می‌کند.

کانادا

در صورت دریافت ویزای مولتی کانادا، گردشگران می‌توانند چندین بار از کانادا خارج شده و دوباره به این کشور بازگردند. ویزای توریستی کانادا به افراد این امتیاز را می‌دهد تا قبل از پایان اعتبار پاسپورت خود، بدون هیچ‌گونه محدودیتی و حتی بدون نیاز به تمدید ویزا به کشور کانادا سفر کنند. با اخذ ویزای توریستی کانادا امکان کار کردن در این کشور وجود نخواهد داشت اما امکان ادامه تحصیل در دوره هایی که کمتر از ۶ ماه باشند امکان‌پذیر است.

مزیت های ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا  به دارندگان ویزا این اجازه را می‌دهد تا در مدت اعتبار پاسپورت  به این کشور رفت و آمد داشته باشند. در این مدت هم میتوانند به بررسی راههای سرمایه‌گذاری در کانادا، تفریح یا بررسی موقعیت‌های شغلی در این کشور بپردازند .

دارندگان این نوع ویزا امکان اقامت 6 ماهه برای هر بار ورود به خاک کانادا را خواهند داشت و میتوانند از طریق کلیه مرزها وارد خاک کانادا شوند. پس از گذشت ۶ ماه اقامت در کشور کانادا تنها کافی است شما یک خروج چند ساعته از خاک این کشور داشته باشید و در بازگشت مجدد، اقامتتان به‌مدت ۶ ماه دیگر تمدید خواهد شد.

توجه: لازم به ذکر است ویزای مولتی کانادا تا یک ماه قبل از تاریخ ابطال گذرنامه متقاضی دارای اعتبار است.

نکات مهمی که در رابطه با اخذ ویزای کانادا باید بدانید.

سابقه سفر به کشورهای اروپا و عضو شینگن یکی از مهمترین پارامترهایی است که دولت کانادا طبق آن امتیازاتی را برای شما قائل خواهد شد. همین امر تقریبا 50% شانس شما را برای دریافت ویزای کانادا افزایش خواهد داد. علاوه بر اینها داشتن تمکن مناسب مالی و کاری و همچنین مدارک کاری معتبر تاثیر مثبتی در ویزا شدن شما نیز دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه