جدید ترین جاهای تفریحی در بهترین فصل سفر به کیش

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
جدید ترین جاهای تفریحی در بهترین فصل سفر به کیش

بهترین تفریحات کیش در فصل زمستان را با اجاره سوئیتی در کیش برنامه‌ریزی کنید. وب‌سایت هومسا شما در اینباره راهنمایی می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از جذاب‌ترین جزیره هایی که در ایران وجود دارد و هر ساله میزبان مسافران زیادی است، جزیره کیش است که در چند سال اخیر به‌دلیل جاهای تفریحی بسیاری که در آن ساخته شده است، به یک مقصد تفریحی معروف تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم تا جدیدترین جاهای تفریحی کیش را معرفی می‌کنیم. مکان های تفریحی زیادی که در این جزیره وجود دارد باعث می‌شوند تا شما به فرصت بیشتری برای اقامت نیاز داشته باشید و بالطبع یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت از نظر قیمت، اجاره سوئیت در کیش است که به‌دلیل دسترسی خوب و قیمت‌های مناسب سوئیت های این جزیره، همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند.

غواصی

یکی از جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش که طرفداران زیادی دارد، غواصی است. اگر به دنیای زیر آب علاقه دارید می‌توانید به سراغ غواصی در جزیره کیش بروید. نیازی نیست غواصی بلد باشید چون مربی های مختلفی در آن جا حضور دارند که به شما کمک کنند چطور وارد آب شوید و از تجهیزاتی که در اختیارتان است، استفاده کنید.

شاتل و بنانا

اگر دوست دارید دسته‌جمعی به قایق‌سواری در اطراف جزیره کیش بروید، بنانا سواری یکی از بهترین گزینه هاست. بنانا قایق های بادی شبیه موز هستند که بین چهار تا 6 نفر ظرفیت دارند و اگر می‌خواهید هیجان را به قایق‌سواری تان اضافه کنید، از شاتل استفاده کنید. شاتل ها قایق های بادی ای شبیه بنانا هستند که ابعاد آن‌ها کوچکتر است ولی سرعت بیشتری دارد. ظرفیت هر شاتل دو تا سه نفر است.

اسکله تفریحی

یکی از بهترین مکان های تفریحی که در کیش ساخته شده است، اسکله تفریحی است که به خاطر چشم‌انداز زیبایی که به خلیج فارس دارد، همیشه مورد استقبال گردشگران بوده است. در اسکله تفریحی کیش می‌توانید از امکاناتی مثل قایق ماهیگیری، قایق پارویی، جت اسکی و... بهره‌مند شوید. این اسکله ۴۳۷ متر طول دارد و در نزدیکی آن تفریحاتی مثل بولینگ، سینما چهار بعدی و کلوپ تفریحات دریایی تاسیس شده است که جذابیت آن را برای گردشگران بیشتر می‌کند. بازدید از اسکله تفریحی کیش رایگان است اما برای استفاده از امکانات تفریحی آن باید به‌صورت جداگانه هزینه بپردازید. در نزدیکی اسکله محل های زیادی برای اقامت وجود دارند که بیشتر ویلایی هستند و شما می‌توانید با اجاره ویلا در کیش از تفریحاتی که در این اسکله وجود دارد، استفاده کنید.

اسکی روی آب

یکی از جذاب‌ترین تفریحات در جزیره، اسکی روی آب است. اسکی روی آب برعکس غواصی نیازمند مهارت است و اگر قبلا آن را تجربه نکرده اید، بهتر است از خیر آن بگذرید. در این ورزش آبی، ورزشکار در حالی که اسکی مخصوصی به پا دارد، به کمک وسایل آبی موتوری با سرعتی در حدود سی کیلومتر در ساعت روی آب کشیده می‌شود و در واقع کسی که از آن استفاده می‌کند، بهتر است اول به آب تسلط داشته باشد تا به اسکی روی آن.

اسکی روی آب کیش

پارک آبی اوشن

یکی از بهترین تفریحات کیش بدون اغراق پارک آبی اوشن است که به‌دلیل داشتن فضای جدید، به یکی از پرطرفدارترین جاهای تفریحی کیش تبدیل شده است. این پارک روباز است و بلندترین سرسره های منطقه را دارد که ارتفاع برخی از آن‌ها در حدود ۲۴ متر است. این پارک یکی از پیشرفته ترین و به روزترین وسایل دنیا را دارد و به‌صورت روزانه ظرفیت ۳۳۰۰ نفر را دارد.

 پارک آبی اوشن کیش

پارک بادی مارینا

یکی از جدیدترین تفریحات آبی جزیره، پارک بادی مارینا است. در این مجموعه وسایل بادی زیادی قرار گرفته است که هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده کنند و با تهیه بلیط می‌توانید برای یک ساعت از وسایل این مجموعه استفاده کنید.

جایروکوپتر

یکی از جدیدترین تفریحاتی که در جزیره کیش راه‌اندازی شده است، جایروکوپتر است که چیزی بین هواپیما و هلیکوپتر است. این وسیله به گردشگران امکان می‌دهد تا در فضایی امن و آرام بتوانند پرواز کنند و از بالا به خلیج فارس نگاه کنند تا زیبایی‌های جزیره را ببینند. برای استفاده از جایروکوپتر باید از باند گلایدر فرودگاه بین‌المللی کیش استفاده کنید که در نزدیکی آن، اقامتگاه های زیادی وجود دارد که بهترین گزینه برای اقامت در این محل، اجاره آپارتمان در کیش است.

اسکوتر زیردریایی

یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی که در کیش می‌توانید داشته باشید، اسکوتر زیردریایی است. این وسیله برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است و اگر تابه‌حال تجربه غواصی یا شنا زیر دریا نداشته اید، با این وسیله به‌راحتی می‌توانید به زیر آب های خلیج فارس بروید و به گشت‌وگذار بپردازید. لوازمی که برای این تفریح نیاز دارید، مایو، حوله و دمپایی است.

برای اینکه بتوانید از تمام تفریحات کیش استفاده کنید، باید چند روزی را در این جزیره اقامت کنید. راحت ترین و سریع‌ترین راه اجاره ویلا و اقامتگاه، روش‌های آنلاین است. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما کمک می‌کند تا از راهی ایمن بتوانید ویلا یا اقامتگاه اجاره کنید. در هومسا تمام ویلاها و اقامتگاه ها با جزئیات، تعداد نفرات، قیمت و مکان دسترسی مشخص شده است و حتی از همین الان می‌توانید برای هر زمانی که می‌خواهید، اقامتگاه دلخواه خود را اجاره کنید.

مطالب مرتبط:

منبع هومسا

دیدگاه