چند راهکار ساده برای خرید ارزان بلیط هواپیما

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
چند راهکار ساده برای خرید ارزان بلیط هواپیما

با وجود اینکه ۸۰ درصد مردم دنیا فوبیای ارتفاع دارند و از پرواز کردن می‌ترسند، اکثر قریب به اتفاق دوست دارند حتی برای یکبار هم که شده پرواز با هواپیما را تجربه کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مسافرت با هواپیما جذابیت‌های خاص خودش را دارد اما بهتر است بدانید در کشور ما به‌دلیل قیمت‌های بالای بلیط هواپیما تنها ۵/۲-۲ درصد از مردم با هواپیما مسافرت می‌کنند و بسیاری از افراد به میل به پرواز خود نمی توانند پاسخ دهند. چراکه هزینه مسافرت با هواپیما گران بوده و از عهده بسیاری از افراد خارج است. اما جالب است بدانید که با کمی تأمل و تحقیق می‌توانید از میان نرخ های متفاوت آژانس‌های هواپیمایی بلیط‌های ارزانی تهیه کنید. در این مقاله همراه بلیط جت باشید تا با ترفندهای خرید بلیط هواپیما آگاه شوید و پروازی مقرون به‌صرفه ای داشته باشید.

از پروازهای توقف دار بلیط بخرید

همه ما هنگام سفر بیش از آنکه به‌دنبال لذت از سفر باشیم به‌دنبال سریع‌ترین راه ممکن برای رسیدن به مقصد هستیم غافل ازینکه می‌توانیم بخشی از لذت سفرمان را در مسیر مقصد مورد نظرمان تجربه کنیم. پروازهای توقف دار این فرصت را به شما می‌دهند تا ضمن خرید بلیط هواپیما ارزان در شهری که توقف کردید نیز گشت کوتاهی بزنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

آنلاین خرید کنید

با جست‌و‌جوی بلیط هواپیما روی موتور جست‌و‌جوی بلیط سایت‌های فروش آنلاین و استفاده از فیلترهای جست‌وجو می‌توانید بلیط‌ها را از ارزان‌ترین قیمت مرتب کرده و نرخ بلیط‌ها را باهم مقایسه کنید و بلیط ارزان‌تری را بخرید.

به چارتر و سیستمی بودن بلیط توجه کنید

 لزوما چارتر بودن بلیط به‌معنای ارزان بودن آن نیست و در بعضی از روزهای سال و معمولا هنگام پیک سفر بلیط‌های چارتر قیمت‌های بالاتری نسبت به بلیط‌های سیستمی دارند. بنابراین بسته به زمان سفر خود می‌توانید بلیط چارتر یا سیستمی مناسبی را بخرید. لازم است بدانید برای خرید بلیط سیستمی بهتر است زودتر اقدام کنید. چون بلیط سیستمی دارای کلاس های پروازی متفاوتی هست و اگر زودتر اقدام کنید بلیط ارزان‌تری گیر می‌آورید.

با بلیط چارتر ارزان سفری خاطره‌انگیز تجربه کنید

اگر بتوانید در زمان‌هایی که طرفداران سفر کم است مسافرت بروید می‌توانید با بلیط چارتر ارزان و قیمت‌های بسیار پایین به نقاط پرطرفدار جهانی سفر کنید و به میل به پرواز خود، با پایین ترین قیمت پاسخ دهید.

در روزهای پیک سفر، بلیط نخرید

اگر برای سفر کردن محدودیت زمانی ندارید بهتر است بدانید فرصت خوبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما در اختیار شما است. چراکه بلیط هواپیما در روزهای پیک سفر قیمت بالاتری دارد. بنابراین توصیه ما به شما انتخاب روزهای وسط هفته و روزهایی هست که تعطیلات نبوده و افراد کمتری تمایل به سفر دارند. برای مثال معمولا نرخ بلیط هواپیما در روزهای پاییز و قبل از سال نو میلادی پایین‌تر از روزهای عادی است.

بلیط سیستمی

برای سفر در روزهای تعطیل، برنامه زمانی مناسبی را تنظیم کنید

سفر در تعطیلات اجتناب ناپذیر است و اکثر افراد به واسطه شرایط کاری در روزهای تعطیل سفر می‌روند. برای سفر در این روزها بهتر است زمان رفت و برگشت خود را یک یا چند روز قبل و بعد از تعطیلات در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید بلیط مناسب‌تری را بخرید.

عضو باشگاه مشتریان سایت‌ها شوید

در سایت‌های فروش آنلاین بلیط ثبت‌نام کنید و شماره یا ایمیل خود را وارد کنید تا بلیط‌های لحظه آخری و چارتر به‌صورت اتوماتیک برایتان ارسال شود. در این صورت از ارزان‌ترین بلیط‌ها در هر زمان مطلع می شوید و می‌توانید بلیط ارزان بخرید.

همراه ما در بلیط جت باشید تا ارزان پرواز کنید.

بلیط جت

مطالب مرتبط:

منبع bilitjet

دیدگاه