شروع زندگی جدید با تحصیل در کانادا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
شروع زندگی جدید با تحصیل در کانادا

مهاجرت به کشورهای خارجی امروزه به حد زیادی از تقاضا رسیده است. برای مهاجرت تحصیلی و غیر تحصیلی به کانادا همراه پارسی کانادا باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر به‌دنبال یک تجربه فراموش‌نشدنی در طول زندگی خود هستید، به مهاجرت تحصیلی به کانادا فکر کنید. تحصیل در کانادا می‌تواند یک فرصت هیجان‌انگیز برای شما در زمینه درس و حتی تجربه زندگی باشد. یادگیری از معلمان و اساتید برجسته در کلاس های مدرن در سطح جهانی که الهام‌بخش پیشرفت، نوآوری و تفکر هستند، مواردی نیست که بشود از آن روی برگرداند. همه ما به‌دنبال ساخت زندگی بهتر در جایی هستیم که به آینده آن ایمان داشته باشیم. کانادا همان جاییست که آینده ای موفق را می‌توان در آن ساخت.

عوامل بسیاری وجود داره که کانادا را به یکی از محبوب ترین کشورها برای تحصیل تبدیل کرده. اما شاید اولین چیزی که افراد را مجذوب خودش کرده و باعث شده بسیاری رویای تحصیل در کانادا را در ذهن بپروردند این باشه که؛ کانادا دومین کشور پهناور جهان محسوب می‌شود و مرز آن با کشور آمریکا، طولانی ترین مرز مشترک زمینی است. کاملا واضح است که نباید از کنار این ویژگی ها ساده بگذریم، چراکه همین نزدیکی به آمریکا تا حد زیادی به روی اقتصاد کانادا تاثیر می گذارد. چطور می‌شود کسی دلش نخواهد در کشور بزرگی همچون کانادا و در همسایگی آمریکا تحصیل کند. اگر شما هم یکی از کسانی هستید رویای تحصیل در این کشور را در سر دارید، درنگ نکنید. با ما در همراه باشید. ما به شما می گوییم که چگونه به رویای خود دست پیدا کنید.

چرا کانادا برای تحصیل در میان مهاجران محبوب است؟

مهاجرت به کانادا

محبوبیت یک کشور، اتفاقی نیست. در کانادا، تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی، طرفداران بسیاری دارد. امکان تحصیل در یکی از ۹۶ دانشگاه معتبر دنیا، یکی از برترین سیستم‌های آموزشی دنیا، هزینه‌های تحصیلی کمتر نسبت به کشورهای دیگر، شرایط اخذ بورسیه تحصیلی و نیز کمک هزینه‌های تحصیلی متفاوت (فاند تحصیلی و …)، امکان کار هم‌زمان در دوران تحصیلی، امکان اخذ ویزای تحصیلی برای همراهان و اخذ اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های کانادا فقط چند ویژگی از شرایط بسیار خوب تحصیل در کاناداست که که موجب می‌شوند سالانه به تعداد متقاضیان تحصیل در این کشور افزوده شود.

مهاجرت به کانادا یکی از جذاب ‌ترین گزینه ‌ها در میان کشورهای دنیا برای مهاجرت است که البته با در نظر گرفتن شرایط مطلوب زندگی کاملا منطقی است. کانادا نه‌تنها یک کشور فوق‌ پیشرفته دارای اقتصاد رو به‌ رشد است، بلکه رتبه اول کیفیت آموزشی را در سیستم تحصیلات خود دارد؛ اصلا جای تعجب نیست که ۹۹ درصد افراد این کشور با سواد هستند. حال سوال مهم این است که چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن برای تحصیل به کانادا مهاجرت کرد؟

شروع زندگی جدید با تحصیل در کانادا

سفر به کانادا

مزایا و ویژگی‌های بی‌شمار تحصیل در کانادا، عاملیست که تمام افراد حتی کسانی که تاکنون به مهاجرت فکر هم نکردند را ترغیب می‌کند. مهاجرت به‌تنهایی تصمیم پرچالش و سختی محسوب می‌شود، اگر در این مسیر نیز با مشکل مواجه شوید، خیلی سخت می‌توانید به زندگی قبلی خود بازگردید. مسلما شما یکی از افرادی هستید که نمی خواهید با این سختی ها روبه‌رو شوید؛ به‌دنبال این هستید که در کوتاه‌ترین زمان و به‌راحتی، برای ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت کنید. وکلا و مشاوران مهاجرتی موسسه حقوقی بین‌المللی دادگران حق و عدالت می‌توانند این مسیر را برایتان هموار کنند. شما باید پیش از انجام هر کاری، اطلاعات کافی درباره کشور کانادا، دانشگاه ها و کالج ها، شرایط و هزینه تحصیل در هریک از آن ها را کسب کرده و به بررسی آن‌ها بپردازید. اما اگر این روند کمی خسته تان می‌کند و شما را از انجام سایر امور عقب می‌اندازد، این کار را به یکی از وکلای مهاجرتی ما بسپارید. اطلاعاتی که وکلای ما در این زمینه در اختیارتان می‌گذارند، تصمیم تان برای تحصیل در یکی از مراکز آموزشی کانادا را آسان تر می‌کند.

کانادا رویای تمام نشدنی

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که امیدی به ادامه تحصیل در کشور خودتان را ندارید و طرفدار تحصیل در کشوری دیگر هستید، این را آویزه گوشتان کنید که همه چیز محدود به تکنولوژی ‌های به‌ روز و امکانات داخلی دانشگاه نمی‌ شود، بلکه امکانات و سطح رفاه شهر و کشوری که در آن زندگی می‌کنید بسیار حائز اهمیت است.

کانادا از نظر استاندارد زندگی سازمان ملل، یکی از بهترین کشور ها برای زندگی است و طی آمار اخیر مهاجر پذیر ترین کشور دنیاست و از تمام کشورها مهاجر می پذیرد و با توجه به پایین بودن نرخ رشد جمعیت، دولت فدرال کانادا قصد دارد سالانه بیش از ۲۰۰ هزار مهاجر جذب کند. اگر کانادا را برای تحصیل انتخاب می‌کنید بهتر است بدانید که می‌توانید پس از پایان این دوران، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید؛ آن هم از طریق کار.

شما برای اخذ اقامت دائم و زندگی در کانادا به کار نیاز دارید. کار در طول دوران تحصیل، رزومه ای عالی برایتان می سازد. جالب است لدانید که کارفرمایان کانادایی، تجربه کاری کانادا را به تجربه کاری در کشور های دیگر ترجیح می‌دهند؛ بنابراین اگر چنین قصدی دارید، بهتر است در طول دوران تحصیل به ‌دنبال کار باشید یا برنامه ‌ای برای دریافت ویزای کار کانادا پس از فارغ ‌التحصیل شدن در نظر داشته باشید.

از هزینه‌ها تحصیل در کانادا نهراسید

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که اکثر افراد به هنگام انتخاب کشور مقصد برای تحصیل به آن توجه ویژه دارند، هزینه‌های تحصیل در آن کشور است. کشور کانادا جزو کشور هایی است که هزینه ی زندگی در آن به نسبت کشور هایی مانند ایالات متحده و انگلستان بسیار پایین‌تر است. هزینه‌های زندگی دانشجویی و تحصیل در کانادا به نسبت کیفیت آموزش‌وپرورش و استانداردهای زندگی در این کشور مناسب است. در نتیجه کانادا عمدتا انتخاب اول دانشجویان بین‌المللی جهت ادامه تحصیل در کالج ها یا دانشگاه ها است.

شاید هزینه‌های تحصیل در کانادا از کشورهای اروپایی مانند آلمان، ایتالیا، کشورهای اسکاندیناوی، هلند و… بسیار باشد اما نکته بسیار امیدوار کننده ای در مورد کانادا وجود دارد که در مورد بسیاری از کشورهای اروپایی صدق نمی کند و آن هم این است که دانشجویی که در کانادا درس می خواند می‌تواند هم‌زمان با تحصیل به‌مدت ۲۰ ساعت در هفته خارج از دانشگاه نیز کار کند و همچنین وی می‌تواند در تعطیلات تابستان و بین ترم ها نیز تمام وقت کار کند. به همین علت هرگز اجازه ندهید که دغدغه های مالی در این زمینه، سد راه شما شوند.

مطالب مرتبط:

منبع parsicanada

دیدگاه