هواپیمایی هما سه فروند ایرباس A319 خرید

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان چهار شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
هواپیمایی هما سه فروند ایرباس A319 خرید

اوخر سال گذشته قرار بود سه فروند هواپیمای ایرباس A319 دست دوم با ناوگان هما اضافه شود. این هواپیماها فردا با چند ماه تاخیر به تهران خواهند آمد.

سه فروند هواپیمای ایرباس A319، فردا یا تاخیری چندماهه به ناوگان ایران ایر ملحق می‌شود.

فرزانه شرفبافی، مدیرعامل قبلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، روزهای پایانی سال ۹۷ به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس ایران ایر، از اضافه شدن سه فروند هواپیمای دست دوم ایرباس به این ایرلاین خبر داد.

او در مورد زمان احتمالی تحویل این هواپیماها گفته بود «احتمالا تا پایان امسال این تعداد هواپیما وارد ناوگان هما خواهد شد».

اکنون بعد از گذشت حدود ۹ ماه از اعلام آن خبر، طبق اخبار جدید، دو فروند از این سه فروند هواپیما در فرودگاه یزد و یک فروند آن در فرودگاه مشهد است که فردا صبح راهی تهران می‌شوند و به ناوگان این شرکت می‌پیوندند.

سه فروند هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت تهران ایر از کشور مجارستان خریداری شده و اکنون به هما واگذار شده است. با این حساب تعداد هواپیماهای ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به ۳۲ فروند افزایش پیدا می‌کند.

این هواپیماها ساخت ۲۰۰۲ هستند و نحوه تامین مالی آن‌ها به‌صورت فاینانس انجام شده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی را دارید، به منم موتور جستجوی پرواز کجارو ارزان‌ترین بلیط برای سفر خود را پیدا و از فروشنده‌های معتبر بخرید.

مطالب مرتبط:

منبع tinn

دیدگاه