مسابقه خوردن بزرگ‌ترین برگر بانکوک فقط در ۹ دقیقه

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی سه شنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
مسابقه خوردن بزرگ‌ترین برگر بانکوک فقط در ۹ دقیقه

رستورانی در بانکوک تایلند، چالش خوردن بزرگ‌ترین برگر این کشور را به راه انداخته است و به هر کسی که موفق به خوردن این برگر ۶ کیلوگرمی شود، ۳۳۰ دلار جایزه می‌دهد.

یکی از رستوران‌های بانکوک پس از آنکه کاربران یوتیوب یکدیگر را برای خوردن بزرگ‌ترین برگر این رستوران به چالش کشیدند، به‌سرعت بر سر زبان‌ها افتاد. این ساندویچ برگر که مملو از حلقه‌های پیاز سرخ‌شده، بیکن و مایونز است، حدود ۶ کیلوگرم وزن و ۱۰ هزار کیلو کالری دارد.

مسابقه برگر

رستوران کریس استیک و برگر (Chris Steaks and Burgers)، به هرکسی که بتواند این ساندویچ بسیار بزرگ را در عرض ۹ دقیقه تمام کند، ۱۰ هزار بات (۳۳۰ دلار) جایزه می‌دهد، به عبارتی به‌ازای هر کالری، یک بات می‌پردازد.

مالک رستوران می‌گوید که این برگر، بزرگ‌ترین برگر در کشور تایلند است و پس از آنکه دید، سه مشتری موفق به خوردن چنین برگر بزرگی شدند، این برنامه را به راه انداخت. هر روز افراد جدیدی که می‌خواهند خود را به چالش بکشند، به این رستوران می‌آیند.

در میان مشتریان رستوران کریس استیک و برگر که مهارت خود را در خوردن بزرگ‌ترین برگر بانکوک محک زده‌اند، پارکون پرنچیوانگکون (Pakorn Porncheewangkoon) نیز قرار دارد که نتوانست در زمان تعیین‌شده، کل برگر را بخورد. او می‌گوید:

در آینده باز هم برگر خواهم خورد، اما نه به این زودی.

بزرگ ترین برگر بانکوک

برگر گوشت گاو ۶ کیلوگرمی حدود ۸۳ دلار و قیمت بالاتر برای برگر با سایر گوشت‌ها نیز موجود است.

اگر شما هم مشتاق سفر به تایلند و شرکت در این مسابقه هستید، می‌توانید تور تایلند را در کجارو جست‌وجو کرده و بهترین آفر تور را از میان آژانس‌های معتبر مسافرتی با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر خود، کجارو فهرست کاملی از جاهای دیدنی تایلند را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌ها، سفر راحت‌تر و بهتری داشته باشید.

مطالب مرتبط:

منبع reuters

دیدگاه