تپه‌ای در تایلند که موجودات فضایی در آنجا دیده شده‌اند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی سه شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
تپه‌ای در تایلند که موجودات فضایی در آنجا دیده شده‌اند

جویندگان یوفو (بشقاب پرنده) در جستجوی موجودات فضایی بودایی، به تپه‌ی خائو کالا در تایلند می‌روند؛ چراکه معتقدند از طریق مراقبه می‌توانند با این موجودات رابطه برقرار کنند.

جویندگان یوفو به تپه‌ای در تایلند مرکزی علاقه‌مند شده‌اند و معتقدند که فرازمینی‌ها به بالای یک مجسمه‌ی بزرگ بودا می‌آیند،‌ پیام‌های تله‌پاتی ارسال می‌کنند، در مزارع نیشکر همان حوالی قدم می‌زنند و از دریاچه‌ی دارای تمساح آنجا به‌عنوان دروازه‌ای برای سفر از سیارات خود، پلوتون و لوکو، استفاده می‌کنند.

با اینکه حضور موجودات فرازمینی شاید علمی تخیلی به نظر برسد؛ اما یک گروه کوچک ادعا می‌کنند که این موجودات، پیام‌های خود از جمله مقدار زیادی آموزه‌های دینی سنتی را از طریق سفینه‌های فضایی به زمین ارسال می‌کنند و به همین دلیل معتقدند که آن‌ها واقعاً بودایی هستند. همه‌ی این ماجراها در فاصله‌ی سه ساعتی از شمال بانکوک، در ناکون ساوان اتفاق می‌افتد که ترجمه‌ی آن «شهر بهشت» می‌شود. اگر حرفی از تبلیغات یوفو نباشد، اینجا شهری کوچک و معمولی است؛ هرچند طرفداران یوفو معتقدند که اگر در تپه‌ی خائو کالا (Khao Kala hill) در بیرون ناکون ساوان به مراقبه بپردازید، صدای موجودات نقره‌ای پرحرفی را به شکل صداهایی در سرتان خواهید شنید که با شما به زبان خودتان صحبت می‌کنند. علاوه بر این، همین افراد از زیر بار ادعای خود سلب مسئولیت می‌کنند و می‌گویند که هیچ تضمینی برای دیدن یوفوها یا موجودات فضایی نیست، چراکه آن‌ها غیرقابل پیش‌بینی هستند، به‌یک‌باره شروع به صحبت یا ظاهرشدن می‌کنند و پس از چند ساعت ناپدید می‌شوند.

تلاش دولت برای ممنوع کردن تجمعات

موجودات فضایی

تپه خائو کالا

مقامات تایلند طی چند هفته‌ی اخیر به‌واسطه‌ی فعالیت‌های گروه جویندگان یوفو دچار مشکل شده‌اند و به همین دلیل دولت در تلاش است تا تجمعات آن‌ها را ممنوع کند. بنا بر گزارش‌ها، زمانی که جویندگان یوفو شروع به تجمع در تپه‌ی خائو کالا کردند تا علاوه بر تماشای موجودات فضایی، با آن‌ها صحبت کنند، مقامات دولتی نگران شدند؛ چراکه این موضوع می‌تواند وضعیت منطقه‌ی جنگلی حفاظت‌شده آنجا را به خطر بیندازد. بازدیدکنندگان می‌توانند به بالای تپه بروند و مجسمه‌ی بزرگ بودا و ردپای بودا در همان حوالی را تماشا کنند که مکان‌های عمومی برای عبادت هستند؛ اما طبق قانون، زندگی یا اقامت شبانه در این مناطق ممنوع است، از جمله برای جویندگان یوفو که در این منطقه چادر زده بودند.

موجودات فضایی

واسانا چوئنسامانائون و تعدادی از جویندگان یوفو

در ماه آگوست، حدود ۴۰ مأمور دولتی از جمله کارمندان سازمان جنگل‌داری، گروهی از علاقه‌مندان تایلندی حاضر در بالای تپه‌ی خائو کالا را متفرق کردند و دادخواستی به دادگاه دادند تا تجمعات گسترده در این منطقه را ممنوع کند. در ۲۰ سپتامبر، حدود ۳۰ مأمور پلیس و جنگل‌داری جلوی حدود ۶۰ علاقه‌مند به یوفو را برای ازدحام در بالای تپه گرفتند. این گروه که لباس‌های سفید پوشیده بودند، می‌خواستند زمانی که اعضای گروه هنگام غروب در بالای تپه به مراقبه می‌پردازند و قصد دارند از نظر ذهنی با موجودات فضایی ارتباط بگیرند، از ماجرا فیلم‌برداری کنند. این گروه برای اینکه دستگیر نشوند، مجدداً در پایین تپه در ملکی خصوص دور هم جمع شدند و پس از چند ساعت مراقبه، محل را ترک کردند. واسانا چوئنسامانائون به‌عنوان سردسته‌ی این گروه می‌گوید:

زمانی که یوفو مرا می‌چرخاند، اصلاً احساس سرگیجه نمی‌کردم.

موجودات فضایی

به گفته‌ی علاقه‌مندان یوفو، منشأ جذابیت تپه‌ی خائو کالا برای فرازمینی‌ها به سال ۱۹۹۷ برمی‌گردد، زمانی که چرد چوئنسامانائون، یک گروهبان بازنشسته، در خانه‌ی خود عمیقاً مشغول مراقبه‌ی بودایی بود که یک‌سری پیام‌ ذهنی از موجودات به قول او فضایی دریافت کرد. او این موضوع را با خانواده‌اش در میان می‌گذارد؛ اما مورد تمسخر قرار می‌گیرد. واسانا می‌گوید:

به پدرم گفتم که از موجودات فضایی بخواهد خودشان را نشان دهند. روز بعد، این موجودات با فرستادن انرژی باعث چرخیدن برادر و برادر شوهرم شدند. به‌یک‌باره این دو مرد بالغ از روی مبل پذیرایی بلند شدند و شروع به چرخیدن در بیرون خانه و حیاط کردند.

برادر شوهر واسانا از تجربه‌ی خود می‌گوید:

احساس می‌کردم که دست‌ها و پاهایم باید بچرخند. برای چهار تا پنج دقیقه هیچ کنترلی روی بدنم نداشتم. هیچ ترسی نداشتم. هر دو نفر ما در بیرون خانه می‌چرخیدیم.

موجودات فضایی

خواهر شوهر واسانا نیز گفت،‌ از پنجره‌ی طبقه‌ی بالا، یک یوفو را دیده بود که حدود ۱۰ یا ۱۵ متر طول داشت، درست به‌اندازه‌ی بلندی یک درخت. زمانی که برادر شوهر واسانا تصمیم می‌گیرد که همین چرخیدن را دوباره انجام دهد، دست‌هایش را باز کرده و به‌آهستگی شروع به چرخیدن در پذیرایی می‌کند؛ اما خیلی زود به زمین می‌افتد و به‌خاطر سرگیجه، همان ‌جا می‌نشیند. او می‌گوید:

احساس سرگیجه داشتم؛ اما وقتی یوفو مرا می‌چرخاند، اصلاً چنین حسی به من دست نداد.

واسانا که به‌خاطر طرفدارای از فرازمینی‌ها، شغلش به‌عنوان پرستار را کنار گذاشته بود، می‌گوید پدرش همچنان پس از سال‌ها، پیام‌های تله‌پاتی دریافت می‌کرد. او ادامه می‌دهد:

قبل از اینکه پدرم در سال ۲۰۰۰ از دنیا برود، به من آموخت که چطور با موجودات فضایی رابطه برقرار کنم. امروزه بیش از ۱۰۰ تایلندی پس از تمریناتی که با من داشته‌اند، قادر به این کار هستند.

اعضای گروه جویندگان یوفو، عکس‌ها و پست‌هایی از خود در گروه فیسبوک UFOKaoKala و جاهای دیگر می‌گذارند و برخی از آن‌ها اصرار دارند که موجودات و سفینه‌های فضایی را در این منطقه دیده‌اند.

سفینه‌های نقره‌ای مملو از موجودات فضایی نقره‌ای

موجودات فضایی

اکثر گزارش‌های مربوط به مشاهده‌ی موجودات فضایی، در نزدیکی منزل خانواده‌ی ساوانا اتفاق افتاده است که در تپه‌ی خائو کالا و بین مزارع نیشکر و دریاچه‌ی Bueng Boraphet قرار دارد، جایی که روستائیان نسبت به وجود تمساح در این دریاچه هشدار داده‌اند.

موجودات فضایی را به‌شکل موجوداتی شبیه به انسان، به رنگ نقره‌ای و لاغر توصیف کرده‌اند

موجودات فضایی را به‌شکل موجوداتی شبیه به انسان، به رنگ نقره‌ای و لاغر توصیف کرده‌اند. تصاویر منتشرشده از آن‌ها، موجوداتی را نشان می‌دهد که روی دو پا می‌ایستند، دو دست و سری بدون مو دارند، با صورتی زاویه‌دار که آنتنی در بالای آن قرار دارد. چشم‌های سیاه بزرگ، براق و بادامی‌شکل، یک بینی کوچک و باریک و دهانی مینیاتوری نیز در صورت آن‌ها دیده می‌شود. معتقدان به موجودات فضایی می‌گویند که سفینه‌های فضایی نقره‌ای با چراغ‌های رنگارنگ مزین شده‌اند یا به شکل دایره‌ای گنبدی‌شکل هستند که در فیلم‌های ارزان دهه‌ی ۱۹۵۰ دیده می‌شد. واسانا می‌گوید:

دو نوع موجود فضایی داریم. یک گروه از سیاره‌ی پلوتون و دسته‌ی دیگر از سیاره‌ای به نام لوکو هستند. موجودات فضایی پلوتون از انرژی ساخته شده‌اند و می‌توانند به شکل فیزیکی پدیدار شوند و به انسان آموزش دهند. موجودات فضایی سیاره‌ی لوکو، بدن فیزیکی دارند و از دانش فناوری بالایی برخوردارند. آن‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند. موجودات فضایی پلوتون نگران هستند که اتفاق فاجعه‌باری مثل جنگ یا مصیبت زیست‌محیطی رخ داده و سیاره‌ی آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد. آن‌ها همچنین می‌خواهند که برخی انسان‌ها قابلیت برقراری رابطه با این موجودات را به دست آورند، بنابراین اگر انسان‌ها همه‌چیز را در جنگ هسته‌ای نابود کنند، این موجودات فضایی می‌توانند به نجات‌یافتگان در احیای تمدن بشر کمک کنند. سیاره‌ی لوکو در راه شیری قرار دارد، اما به ما نگفته‌اند که کجای آن است.

موجودات فضایی

ادعای انتخاب تپه‌ی خائو کالا توسط موجودات فضایی عجیب به نظر می‌رسد، چراکه این تپه کوچک‌تر از سایر تپه‌های بلند منطقه است. افرادی که برای مراقبه به این مکان می‌آیند، از اینکه مجبور نیستند برای رسیدن به قله، کوهنوردی زیادی انجام دهند، حسابی شاکر هستند. در بالای تپه، مجسمه‌ی بسیار بزرگی از بودا وجود دارد که توسط مار افسانه‌ای و هفت سر ناگا محافظت می‌شود و سال‌های سال آن بالا قرار دارد و تا پیش از ادعای این خانواده، هیچ ارتباطی با یوفوها نداشت. از بالای تپه می‌توان شاهد چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از مزارع نیشکر بود، جایی که به‌ گفته‌ی واسانا و پیروانش،‌ موجودات فضایی از یک یوفو پیاده می‌شوند، قدمی در اطراف می‌زنند و بعد به‌سرعت برق ناپدید می‌شوند. واسانا ادعا می‌کند که در فاصله‌ی سال‌های ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹، رهبر موجودات فضایی پلوتون با ارسال پیام‌هایی به او گفته بود که ۱۰ هزار سال سن دارد و درباره‌ی اینکه چقدر طول می‌کشد تا از پلوتون به زمین سفر کند، گفت:

من از طریق ابعاد حرکت می‌کنم که فیزیک پیشرفته به حساب می‌آید؛ در واقع با ذهنم سفر می‌کنم.

جایگاه قوانین کیهانی در آیین بودا

موجودات فضایی

طبق نظرات واسانا، رهبر موجودات فضایی به او گفته که بودا بزرگ‌ترین ذهن انسان بود و هرگز به انسان‌ها نگفت که به فرازمینی‌ها توجه کرده یا برای برقراری رابطه با آن‌ها تلاش کنند؛ اما به پیروانش گفته بود تا قوانین کیهانی را با آغوش باز بپذیرند.

پیام‌های ذهنی‌ای که از پلوتون به واسانا ارسال می‌شود، مملو از پندهایی راجع به «کارما»، «تناسخ»، «حرص»، «ترس» و سایر دغدغه‌های بودا است. پیام‌های بشردوستانه‌ای نیز در این میان وجود دارد که می‌گوید نباید نسبت به آخرالزمان زمین که در اثر جنگ هسته‌ای، تغییرات اقلیمی، بیماری‌ها و سایر فجایع رخ خواهد داد، نگران باشید. این موجودات فضایی که از نظر تکنولوژی برتر از انسان‌ها هستند، قول داده‌اند که از نجات‌یافتگان منتخب مراقبت کنند. این خبر خوشی برای ساکنان این کشور جنوب‌شرق آسیا محسوب می‌شود که ۹۵ درصد از آن‌ها معتقد به آیین بودا هستند. اگر این گروه یوفو خیلی معروف شود، پیروان آن شاید بتوانند حمایت قانونی و اجتماعی دریافت کنند. مقامات تایلند و جامعه نسبت به هر چیزی که از باورهای مذهبی سنتی فاصله‌ی بسیار زیادی دارد و تأثیرگذار باشد، خوش‌شان نمی‌آید.

موجودات فضایی

آیین بودا در قبال احتمال وجود فرازمینی‌ها، ارواح و سایر زندگی‌های غیرانسانی رویی گشاده دارد؛ اما هشدار می‌دهد که مردم خود را درگیر موجودات نامرئی توهمات پوچ نکنند. ویرانوت روجاناپراپا، دانشمند بودایی که در رشته‌ی فلسفه و مذهب از دانشگاه سنت جان بانکوک، مدرک دکترا دارد، درباره‌ی مشاهده‌ی یوفوها و تماس با موجودات فضایی می‌گوید:

لزومی ندارد که مطمئن شویم این ادعا صحت دارند یا نه و این داستان‌ها جعلی هستند یا واقعی. بر اساس آموزه‌های بودا، وقتی فردی می‌گوید که می‌تواند مستقیماً با موجودات فضایی صحبت کند یا به آن‌ها باور دارد، شاید صدایشان را می‌شنود. هرچند که این موضوع فایده‌ای ندارد. مهم نیست که صدای موجودات فضایی را بشنوید یا نه، این موضوع هیچ کمکی به تجربه‌ی نیروانا نمی‌کند. ما نمی‌گوییم که تماس با موجودات فضایی، کار خوب یا بدی است؛ اما لطفاً به‌دقت توجه کنید که اکثر این موقعیت‌ها صرفاً زاییده‌ی خیالات هستند.

پلوی بوراناسیری از اهالی بانکوک که برای ۹ سال به تپه‌ی خائو کالا می‌رود، می‌گوید که موجودات فضایی و یوفوها را چندین بار دیده است و دوست دارد از آن‌ها بخواهد که او را به سیاره‌‌ی خود ببرند.

سوکواسا موکپرام ۳۲ ساله نیز در طول یک سال گذشته، بیش از ۱۰ بار از تپه‌ی خائو کالا دیدن کرده است. او می‌گوید:

من از موجودات فضایی می‌خواهم تا به من انرژی‌ای بدهند که شجاع شوم.

 اگر برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید تور تایلند را در کجارو جستجو کرده و بهترین آفر تور را از میان آژانس‌های معتبر مسافرتی با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع cnn

دیدگاه