تورهای اختصاصی سفرنامه در سه مقصد رویایی و بی نظیر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
تورهای اختصاصی سفرنامه در سه مقصد رویایی و بی نظیر

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه مجری مستقیم و بدون واسطه تورهای آفریقای جنوبی ، برزیل و آرژانتین ،برزیل ، استرالیا ، ژاپن و کره جنوبی ، کوبا ، پاریس، بارسلون ،پاریس،ونیز، رم و... نوروز 99 است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 “ما متعهد به ارائه خدمات در بالاترین سطح رضایت مندی هستیم.”

با ما تفاوت را احساس کنید. تنها کافی است با سفرنامه تماس بگیرید!

برزیل کشوری با طبیعت متنوع ، فرهنگ غنی

تور برزیل

برزیل بزرگ‌ترین کشور در آمریکای جنوبی ، برزیل دارای طبیعت متنوع ، فرهنگ غنی و شهرهای مهیج است بنابرین تور برزیل یکی از تور های تمام نشدنی خواهد بود. در ادامه به بررسی جاذبه های گردشگری این کشور خواهیم پرداخت.

پارک ملی Lençóis Maranhenses

پارک ملی Lençóis Maranhenses واقع در شمال کشور ، منظره‌ای بی‌نظیر بیابانی است که از تپه های شیب‌دار و شنی سفید ساخته شده است که به طول و عرض آن امتداد دارد و با تالاب های بارانی که بین دره های سواحل شن واقع شده است ، گره خورده است. بزرگ‌ترین تالاب ها در آنجا لاگوا آزول و لاگوا بونیتا هستند.

پانتانال برزیل

تالاب عظیم که پیش از آنکه به بولیوی و پاراگوئه بپردازد ، در غرب برزیل قورت می‌دهد ، Pantanal پناهگاه حیات وحش است که سرشار از اکوسیستم متنوع موجودات کمیاب و شگفت انگیز است. دوستداران طبیعت علاوه بر پستانداران بزرگی مانند جگوارها و کاپیباراها می‌توانند صدها گونه پرنده را نیز کشف کنند. برخی از مشهورترین ساکنان آنجا هزاران نفر از خیمه سگ ها هستند.

جنگل های بارانی آمازون

یکی از پیچیده ترین مناطق زیست محیطی جهان ، جنگلهای بارانی آمازون شگفتی های طبیعی خارق‌العاده ای است. جنگل متراکم زمینه های بارور برای هزاران گونه بومی را فراهم می‌کند ، در حالی که رودخانه آمازون خانه ای را برای زندگی باورنکردنی در آب شیرین از جمله دلفین های رودخانه گریزان گمنام فراهم می‌کند.

Chapada dos Veadeiros برزیل

Chapada dos Veadeiros ، کشش در وسط مرکز برزیل ، یک پارک ملی بی‌نظیر است که شامل نهرهای عمیق ، پوشش گیاهی سخت و سنگ‌فرش سازهای کریستالی کوارتز است. این یک زمین حاصلخیز برای چندین گونه ارکیده است که در سراسر پارک وحشی می‌شوند و ساکنان محلی شامل جاگوار و آرمادیلو هستند.

Pelourinho ، سالوادور برزیل

Pelourinho مرکز تاریخی تاریخی سالوادور در ایالت باهیا است. بناهای پرجنب‌وجوش نمونه ای زیبا از چگونگی همگرایی فرهنگ‌های آفریقایی ، بومی و اروپایی ، که در سالوادور به هم ریخته اند ، در طول قرون متمادی است.

فورتالزا برزیل

Fortaleza در شمال شرقی برزیل واقع شده است ، یک شهر ساحلی با وزش باد شدید است که سال‌ها جذب بادبادک های آدرنالین-آشغال است. مسابقه گشت‌و‌گذار را در سطح دریا مشاهده کنید ، مسیر آن‌ها به‌طور موقت توسط جهش چشمگیر و جسورانه شکسته می‌شود. این شهر به‌دلیل غذاهای دریایی تازه و محلی که دارای رستوران های ساحلی هستند به‌وفور به غذاهای خوشمزه Fortaleza مشهور است.

اورو پرتو

یکی از بهترین شهرهای استعماری برزیل ، اورو پرتو ، با تفسیر "طلای سیاه" ، در اواخر قرن هفدهم تاسیس شد. در این شهر از معماری استعماری پرتغالی که به‌خوبی نگه‌داری می‌شود ، در حالی که آثار امروزی باید مطابق با استانداردهای تاریخی باشد که توسط این شهر حفظ شده است. کلیساهای قرن 18 و 19 تزیین شده با طلا و کارهای خمیده آلیجادینو ، اورو پرتو را به یکی از محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری در برزیل تبدیل کرده است.

Teatro Amazonas

تئاتر آمازون یک خانه اپرا است که در مانائوس ، وسط جنگل بارانی آمازون واقع شده است. این شرکت در دوران اوج کار لاستیک با استفاده از عناصر از سراسر جهان ، با مبلمان از پاریس ، سنگ مرمر از ایتالیا و فولاد از انگلیس تاسیس شد. در قسمت بیرونی بنای این گنبد با 36000 کاشی سرامیکی تزیین شده به رنگ پرچم ملی برزیل پوشانده شده است. اولین نمایش در 7 ژانویه 1897 با اپرای ایتالیایی La Gioconda اجرا شد.

فرناندو د نورونها برزیل

این یک مجمع‌الجزایر فوق‌العاده با سواحل بدوی ، مناظر و حیوانات وحشی است که در 354 کیلومتری (220 مایل) از ساحل شمال شرقی برزیل واقع شده است. این مجمع‌الجزایر در سال 1503 توسط آمریگو وسپوچی کشف شد و مدت کوتاهی قبل از تاسیس پرتغال در 1737 توسط هلندی ها و فرانسوی ها سکونت پیدا کرد. اکنون فقط بزرگ‌ترین 21 جزیره با جمعیت نزدیک به 3500 نفر جمعیت می‌شوند. این جزایر یک مکه برای غواصان و اسنوبلرها با آبهای گرم سال و دیدنی عالی حتی در عمق 50 متر است.

 ریو کارناوال

مشاهدات کارناوال تقریبا در هر گوشه ای از برزیل وجود دارد که معروف ترین آن‌ها در Recife به‌همراه اولیندا و سالوادور در این نزدیکی هست. اما بزرگ‌ترین و شناخته شده ترین کارناوال بی‌شک کارناوال در ریودوژانیرو است. این یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در برزیل است. کارناوال ریو هرروز دو میلیون نفر را در جاده ها و نزدیک به نیم میلیون بازدیدکننده در طول 4 روز مشاهده خودبه‌خود جلب می‌کند. کارناوال در تمام نقاط مختلف ، در مسیرها و میادین ، ​​کافه‌ها ، کلوپ ها و سایر مناطق در ریو قرار دارد و در رژه شگفت انگیز ریو سامبا در سامبادروم پایان می‌یابد.

استرالیا سرزمینی با جاذبه های گردشگری جذاب و هیجان انگیزی

تور استرالیا

حتما در تور استرالیا  برخی از جاذبه های گردشگری نمادین  را که در ایالت ها و مناطق آن پراکنده هستند ، ببینید. از سازندهای قابل‌توجه زمین‌شناسی گرفته تا نهادهای فرهنگی ، در طول و وسعت استرالیا ، مناظر جذاب و هیجان انگیزی را پیدا خواهید کرد که به‌راحتی نباید از دست داد.

ریف بزرگ مانع ، کوئینزلند

Great Barrier Reef یکی از برجسته ترین دارایی های طبیعی استرالیا است که از بیش از 3000 سیستم صخره ای مختلف و صدها جزیره تشکیل شده است. صخره ها که در نزدیکی ساحل کوئینزلند واقع شده‌اند ، صخره ها ، که از جنوب بوندابرگ در جنوب تا کیپ یورک در شمال امتداد دارند ، صدها گونه مختلف از ماهی ها و مجموعه‌ای از مرجان های رنگی و دیدنی واقع شده‌اند. با پوشاندن چنین منطقه وسیعی از دریا ، راه‌های بی شماری برای کشف این بخش شگفت انگیز از کشور وجود دارد ، از snorkelling و غواصی گرفته تا دریانوردی ، کایاک و پروازهای منظره‌ای فراموش‌نشدنی.

اولورو ، قلمرو شمالی

با توجه‌به قدمت حدود 600 میلیون سال ، معمولا Uluru یکی از نمادهای دیدنی استرالیا به حساب می‌آید. در حدود 863 متر ارتفاع ، یک انحصار بزرگ از خاکهای قرمز پارک ملی Uluru-Kata Tjuta پدیدار می‌شود ، و آن را به یک چشم‌انداز واقعا هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. در مقیاس آن هیچ چیز قابل‌ملاحظه ای نیست ، جای تعجب ندارد که این مکان طبیعی دارای اهمیت فوق‌العاده ای برای اهالی بومی محلی است.

سه خواهر ، نیو ساوت ولز در استرالیا

یکی دیگر از سازندهای باورنکردنی زمین‌شناسی استرالیا ، این سه خواهر بیش از 50 میلیون سال در قلب پارک ملی کوههای آبی نیو ساوت ولز ایستاده اند. قله های ماسه سنگی آب و هوای گرم به سمبل این منطقه و یکی از جاذبه های دیدنی آن تبدیل شده‌اند. سفر به مرکز Echo Point در Katoomba بهترین دیدگاه های سه خواهر را به شما ارائه می‌دهد ، در حالی که دره نفس‌گیر جیمسون زمینه ای عالی برای یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی منطقه فراهم می‌کند. با ارائه چنین نماهای عالی از سه خواهر و اطرافیان آن‌ها ، اکو پوینت بهترین استفاده در اوایل صبح یا اواخر بعدازظهر برای جلوگیری از ازدحام جمعیت است.

دوازده رسول ، ویکتوریا

دوازده رسول ویکتوریا درکنار جاده معروف اقیانوس بزرگ و در حدود 275 کیلومتری غرب ملبورن واقع شده‌اند ، در فاصله 45 متری از آبهای اقیانوس جنوبی ایستاده و چشمگیر هستند. پس از اتصال به سرزمین اصلی ، ستون های آهکی به مرور زمان توسط باد و باران آب‌و‌هوا شکل گرفته‌اند و در نتیجه ارتفاع و شکل فعلی آن‌ها ایجاد شده است. اگرچه تنها هشت رسول پس از فروپاشی یکی در سال 2005 باقی مانده است ، اما این مکان دیدنی جذاب هنوز  ارزشمندی خاصی برای  هر برنامه سفر دارا است.

مجلس پارلمان ، سرزمین پایتخت استرالیا

خانه سیاست فدرال استرالیا ، مجلس پارلمان یکی از مهم‌ترین ساختمانهای این کشور است. ساختار منحصر‌به‌فرد در قلب کانبرا ، پایتخت استرالیا واقع شده است ، این ساختمان منحصر‌به‌فرد در پایتخت هیل بلند ، مشرف به شهر اطراف است. در سال 1988 افتتاح شد ، مکان مهمی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم سیاسی استرالیا است که بخش‌های بزرگی از ساختمان بزرگ برای کشف عموم آزاد است. زمان بازدید خود را برای گرفتن کرسی در گالری های عمومی پارلمان و تماشا کنید ، زیرا سیاستمداران این کشور درباره آخرین قانون بحث می‌کنند و توسط همتایان خود در طول سؤال مورد بررسی قرار می‌گیرند.

آفریقای جنوبی کشوری بزرگ ، متنوع و بسیار زیبا

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشوری بزرگ ، متنوع و فوق‌العاده زیبا است. اندازه فرانسه و اسپانیا با هم و تقریبا دو برابر اندازه تگزاس است. تور آفریقای جنوبی  تمام نشدنی است.

کنیزا

یکی از زیباترین توقف ها در امتداد مسیر باغ ، نایسنا است که در واقع یکی از مکان های برتر برای بازدید در آفریقای جنوبی است. تنها پشیمانی که در مورد بازدید از Knysna دارم ، ماندن بیشتر نیست! این شهر کوچک برای دوستداران طبیعت ، حیات وحش و ماجراجویی مناسب است و دارای یک تفریحات زیبا ، آسان و تفریحی است که باعث می‌شود تا برای چند روز به یک مکان عالی برسید.

معروف ترین جاذبه در شهر سرهای Knysna ، دو صخره ماسه سنگی است که تالاب نایسنا را از اقیانوس جدا می‌کند. این در واقع خطرناک ترین دهان اقیانوس در جهان است. سرهای Knysna را می‌توان از تالاب و تپه های رو به اقیانوس دید. همچنین خوب است برای تحسین اقیانوس زیر به تمام نقاط به نقطه نظرات بروید.

تالاب Knysna به وضوح یکی دیگر از جذابیت ها و یکی از بی نظیرترین مکان های آفریقای جنوبی است. رفتن به یک سفر با قایق در اطراف تالاب ضروری است!

خلیج پلتنبرگ و Tsitsikamma

خلیج Plettenberg یکی از آخرین توقف ها در طول مسیر باغ است و به‌لطف سواحل زرق‌وبرق‌دار ، سرگرمی جالب و دسترسی آسان به پارک ملی در نزدیکی Tsitsikamma و دره طبیعت ، جایی که مکانهای زیادی در آن وجود دارد یکی از مکانهای دیدنی در آفریقای جنوبی است. مسیرهای پیاده‌روی باورنکردنی (معروف ترین آن پیست کوه Tsitsikamma ، پیاده‌روی فوق‌العاده 6 روزه است.به عنوان بسیاری از مناطق دیگر در آفریقای جنوبی ، پلتنبرگ مکانی عالی برای تحسین حیوانات وحشی است (تماشای نهنگ و تماشای دلفین ها در اینجا کاملا محبوب هستند). همچنین نزدیک به پل بلوکران ، یکی از مشهورترین مکان های بازدید در آفریقای جنوبی برای سالک های آدرنالین است: این پل به طول 216 متر مکان مشهور برای پرش بانجی است. و اگر پرش بانجی برای  شما هیجان‌انگیز نیست ، می‌توانید به‌جای آن به روکش زیپ بروید.

رزرو بازی خصوصی فیندا

اگر به فکر انجام یک سافاری در آفریقای جنوبی هستید ، گزینه‌های بسیاری برای انتخاب وجود دارد و مکانهای زیادی برای بازدید در آفریقای جنوبی تجربیات باورنکردنی سافاری را ارائه می‌دهند. با اتومبیل از Umhlanga به‌راحتی می‌توانید به فیندا برسید: بسته به اینکه در کدام خانه اقامت داشته باشید ، برای رسیدن به آنجا حدود 3 تا 3 ساعت و نیم زمان لازم است.

پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگر یکی از مکانهای مشهور برای بازدید در آفریقای جنوبی است. این پارک بسیار بزرگ است - در واقع ، به‌اندازه اسرائیل است و منظره از یک مکان به مکان دیگر تغییر می‌کند ، با کوه ها ، دشت های بوته ای و حتی جنگل های گرمسیری. کروگر یکی از بزرگ‌ترین ذخایر بازی در آفریقا و مکانی باورنکردنی برای دیدن حیوانات در محیط طبیعی خود است. در اینجا شانس های زیادی برای دیدن Big5 وجود دارد ، و اگر به‌اندازه کافی خوش شانس باشید ، حتی می‌توانید سگ های معروف وحشی را ببینید.

مطالب مرتبط:

منبع safarnameh

دیدگاه