کوه مرا می خواند

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
کوه مرا می خواند

کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده و زیبای ایران همیشه پای ثابت مقصدهای گردشگری هستند‌.

بسیاری از هم‌وطنان ما رفتن به کوه‌های زیبای ایران را به رفتن به سواحل شمال یا جنوب یا شهرهای دیدنی ترجیح می‌دهند؛ کوه‌هایی مانند دماوند، دنا، زرد کوه، تفتان، اشتران کوه و... که هرکدام از آن‌ها جاذبه‌های طبیعی و گردشگری زیادی دارند. این رشته‌کوه‌ها آتشفشان‌های خاموش، رودها و چشمه‌های زیبا و مناظر دل‌نشین را در دل خودشان جای‌داده‌اند و دارای تنوع گیاهی و گونه‌های جانوری فراوانی هستند.

ولی رفتن به کوه و لذت بردن از مناظر طبیعی و فضای کوهستان مستلزم مقدماتی است تا سفر امن و دلپذیر باشد و اگر مقدمات انجام نشود این سفر می‌تواند تجربه‌ای تلخ و ناگوار را رقم بزند.

یکی از این مقدمات که بسیار ضروری است و نقش مهمی ایفا می‌کند تجهیزات کوهنوردی است. مثل: کفش مخصوص کوه، کوله‌پشتی، دستکش، کلاه مناسب فصل، بادگیر، جوراب کلفت، کیسه‌خواب، فلاسک چای، بطری آب، وسایل شخصی مانند قاشق و چنگال، چراغ‌قوه و...

که همه آن‌ها را باید از وسایل و تجهیزات و البسه مناسب و استاندارد که متکی به سال‌ها تجربه عملی طراحی‌شده‌اند تهیه کرد و کاربرد صحیح و فنی آن‌ها را فراگرفت.

این سو

در میان تجهیزات کوه نوردی با برند های خارجی و معروفی که در بازار وجود دارد. تجهیزات تولید داخل نیز به چشم می‌خورد که از نظر ساخت و کیفیت و زیبایی مشابه یا حتی بهتر از برند های خارجی هستند . محصولات ایرانی که کمتر معرفی شده‌اند یا در دسترس خریدار نبوده اند.

سایت این سو در این رابطه می‌تواند کمک بزرگی باشد. این سایت تقریبا بخش اعظم تجهیزات تولید داخل را با بهترین کیفیت، قیمت و متناسب با استانداردهای جهانی در سالن های فروش خود جایی داده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این‌سو با محصولات متنوع و کاملا ایرانی آشنا شوید و با خرید این محصولات علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ایمنی و راحتی سفر خود را تضمین کنید.

سفر به کوهستان‌های زیبای ایران و استفاده از هوای پاک کوهستان با خرید کالای ایرانی دلپذیرتر می‌شود و تجربه سفری به‌یادماندنی، همیشه در خاطرتان می‌ماند.

این سو

مطالب مرتبط:

دیدگاه