هتل‌های ساوه و سایر شهرهای استان مرکزی؛ اقامت در کنار چشمه‌های آبگرم

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان سه شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
هتل‌های ساوه و سایر شهرهای استان مرکزی؛ اقامت در کنار چشمه‌های آبگرم

هتل‌های استان مرکزی، علاوه بر قرارگیری در کنار طبیعت بکر و چشمه‌های آبگرم این منطقه، دارای امکانات متنوعی جهت رفاه حال مسافران هستند.

استان مرکزی ایران به‌لحاظ تاریخی، طبیعی و گردشگری، از ظرفیت بسیار بالایی در جذب توریست برخوردار است. از جمله جاذبه‌های طبیعی این استان می‌توان به طبیعت بکر و چشمه‌ های آبگرم محلات اشاره کرد. به همین دلیل، هتل‌های استان مرکزی در شهرهای خمین، ساوه، دلیجان و محلات، امکانات متنوعی را برای مسافران ایجاد کرده‌اند. این هتل‌ها که از اتاق‌های چند تخته تا سوئیت‌های چند نفره را در بر می‌گیرند، برای مسافرانی با سلیقه‌های متفاوت، بسیار مناسب خواهند بود.

هتل همای سعادت دلیجان استان مرکزی

لیست هتل‌های معرفی شده در مقاله

هتل‌های اراک

هتل امام رضا (خمین) (۳ ستاره)

هتل همای سعادت (دلیجان) (۵ ستاره)

هتل سبز کارون (دلیجان) (۳ ستاره)

هتل الماس (دلیجان) (۳ ستاره)

هتل کاوه (ساوه) (۴ ستاره)

هتل صدرا (ساوه) (۲ ستاره)

هتل آزادی (ساوه) (۱ ستاره)

هتل اقصی (محلات) (۴ ستاره)

هتل جهانگردی آبگرم محلات (محلات) (۳ ستاره)

هتل امام رضا

هتل امام رضا که تنها هتل ۳ ستاره در شهر خمین است، در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ مود بازسازی قرار گرفت. این هتل در ۵ طبقه، دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، سه تخته VIP و سوئیت سه نفره است.

هتل امام رضا خمین استان مرکزی

امکانات هتل:

صبحانه، پاورسوئیچ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، سانسور، زنگ هشدار، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، پارک کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات برای توان‌خواهان، خدمات تور، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

گالری عکس هتل امام رضا

آدرس: استان مرکزی، خمین، ضلع غربی میدان مدرس

هتل همای سعادت

هتل همای سعادت که از هتل‌های ۵ ستاره دلیجان به شمار می‌رود، در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است. این هتل در ۲ طبقه و ۴ بلوک، دارای ۳۰ واحد اقامتی  شامل ۱۶ واحد ۳۵ متری، ۸ واحد ۴۵ متری و ۶ واحد ۵۵ متری است. سوئیت‌های این هتل یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره هستند. از جمله جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به آتشکده خورهه، پناهگاه حیات وحش جاسب، بازار قدیمی نراق، غار چال نخجیر و آبگرم محلات اشاره کرد.

هتل همای سعادت دلیجان استان مرکزی

امکانات هتل:

روم سرویس، صبحانه، چای ساز، اینترنت رایگان در اتاق، صندوق امانات، فروشگاه، مرکز خرید، کافی شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، رستوران بام، تاکسی سرویس، اتاق سیگار، خدمات پزشکی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن، خدمات برای افراد توان‌خواه، پارکینگ، آشپزخانه، خودپرداز، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان در لابی

گالری عکس هتل همای سعادت

آدرس: استان مرکزی، دلیجان، کیلومتر ۵ جاده دلیجان، سلفچگان

هتل سبز کارون

هتل سبز کارون که اولین هتل ۳ ستاره ساخته شده در شهر دلیجان پس از انقلاب اسلامی است، در سال ۱۳۷۸ احداث شده و در سال‌های ۱۳۸۲ و ۱۳۹۰، بهبود یافته است. این هتل در ۴ طبقه، دارای سوئیت‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و بزرگ است. 

هتل سبز کارون دلیجان استان مرکزی

امکانات هتل:

رستوران، استخر، سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد و جکوزی، سالن اجتماعات، کافی شاپ، تراس بهاره، آسانسور، پارکینگ

گالری عکس هتل سبز کارون

آدرس: استان مرکزی، دلیجان، خیابان امام، بلوار امام

هتل الماس

هتل الماس که از هتل‌های ۳ ستاره دلیجان است، در سال ۱۳۹۲ بهره‌برداری رسیده است و در دو طبقه، دارای ۳۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته است.

هتل الماس دلیجان استان مرکزی

امکانات هتل:

اینترنت در لابی، سالن ورزشی، پارکینگ، رستوران، زمین تنیس، صندوق امانات، کافی شاپ

هتل الماس دلیجان استان مرکزی

آدرس: استان مرکزی، دلیجان، میدان امام خمینی، ضلع شمال غربی میدان

هتل کاوه

هتل کاوه که از هتل‌های ۴ ستاره ساوه است، در سال ۱۳۵۷ بنا شده، و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل، در ۲ طبقه و ۵۲ واحد اقامتی، دارای اتاق‌های دو تخته معمولی، دو تخته VIP، دو تخته لوکس، سه تخته و سوئیت چهار نفره کانکت است.

هتل کاوه ساوه استان مرکزی

امکانات هتل:

صبحانه، چای ساز، پاورسوئیچ، صندوق امانات داخل اتاق، آسانسور، کافی شاپ، اتاق چمدان، کافی نت، زمین تنیس، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، فضای سبز، زمین ورزشی، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، استخر، سونا، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

گالری عکس هتل کاوه

آدرس: استان مرکزی، ساوه، کیلومتر ۹۰ اتوبان تهران - ساوه، شهرک صنعتی بین‌المللی کاوه

هتل صدرا

هتل صدرا که از هتل‌های ۲ ستاره ساوه است و در مرکز این شهر قرار دارد، دارای واحدهای اقامتی کلاس تجاری، اتاق خانوادگی، سوئیت ماه عسل، اتاق لوکس، اتاق با منظره رو به جنگل، اتاق دو خوابه، اتاق تکی، اتاق ماساژ و اتاق خواب بزرگ است.

هتل صدرا ساوه استان مرکزی

امکانات هتل:

پارکینگ، تاکسی سرویس، اینترنت در اتاق و لابی، رستوران، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، صبحانه

گالری عکس هتل صدرا

آدرس: استان مرکزی، ساوه، خیابان تهران، نبش خیابان استاد مطهری ۲۲، پلاک ۱

هتل آزادی

هتل آزادی که از هتل‌های یک ستاره شهر ساوه است، در ۲ طبقه دارای ۲۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته است.

هتل آزادی ساوه استان مرکزی

امکانات هتل:

صبحانه

گالری عکس هتل آزادی

آدرس: استان مرکزی، ساوه، میدان آزادی، ضلع شرقی

هتل اقصی

هتل اقصی محلات که از هتل‌های ۴ ستاره محلات است، پس از انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ بازسازی شده است. این هتل در ۶ طبقه و ۴۰ واحد اقامتی، دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، سه تخته و سوئیت VIP است.

هتل اقصی محلات استان مرکزی

امکانات هتل:

صبحانه، اینترنت رایگان در اتاق، آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای توان‌خواهان، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

گالری عکس هتل اقصی

آدرس: استان مرکزی، محلات، خیابان امام، پایین‌تر از میدان آزادی

هتل جهانگردی آبگرم محلات

هتل جهانگردی آبگرم محلات که از هتل‌های ۳ ستاره محلات است، در سال ۱۳۷۱ افتتاح شده، و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. این هتل در ۳ طبقه و ۵۹ واحد اقامتی، دارای اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار نفره و ویلای یکخوابه چهار نفره است.

هتل جهانگردی آبگرم محلات

امکانات هتل:

صبحانه، چای ساز، بالکن، امکان پخت و پز، اینترنت رایگان در اتاق، آسانسور، اتاق چمدان، فضای سبز، چایخانه سنتی، پارک کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن، مینی‌بار با هزینه، پارکینگ، ماساژ، استخر، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

گالری عکس هتل جهانگردی آبگرم محلات

آدرس: استان مرکزی، محلات، جاده سلفچگان به اصفهان، ۱۸ کیلومتری نرسیده به دلیجان، جاده آبگرم، کیلومتر ۲۱، شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات

منبع عکس: گوگل مپ، سایت‌های هتل همای سعادت، هتل سبز کارون، آتالند، هتل صدرا

مطالب مرتبط:

دیدگاه