شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه فیتور 2019 حضور یافتند

زهرا  آذرنیوش
زهرا آذرنیوش یکشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه فیتور 2019 حضور یافتند

نمایشگاه فیتور یکی از معتبرترین نمایشگاه های دنیاست که مدت برگزاری آن یک هفته الی ۵ روز است.

معاون گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل از حضور شرکت های ایرانی در سی و نهمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا ۲۰۱۹ خبر داد. هماهنگی و تشریح برنامه‌های نمایشگاه فیتور ۲۰۱۹  اسپانیا روز شنبه ۱۵ دی ۹۷ با حضور نمایندگان شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه برگزار شد. عبادرضا اسلامی معاون گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی در این نشست گفت:

این نمایشگاه امسال از ۲۳ تا ۲۷ ژانویه برابر با ۳ تا ۷ بهمن در شهر مادرید اسپانیا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فیتور یکی از معتبرترین و مهمترین نمایشگاه‌های گردشگری در دنیاست، از حضور ایران با برنامه های متنوع در نمایشگاه فیتور در روز پنجشنبه ۲۴ ژانویه با عنوان روز ایرانی، خبر داد. اسلامی گفت:

شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور خواهند داشت می‌توانند برنامه‌های پیشنهادی خود را برای روز ایرانی به مسئولان کانون اعلام کنند، امسال سالن ۲ نمایشگاه فیتور به حوزه خاورمیانه اختصاص یافته است، همچنین براساس برنامه زمانبندی اعلام شده این نمایشگاه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه سه روز تخصصی نمایشگاه است و دو روز شنبه و یکشنبه برای بازدید عمومی در نظر گرفته شده است.

وی شرکت کنندگان در این نمایشگاه را آژانس‌های مسافرتی، عمده فروشان تورگردان، دارندگان هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و فعالان حوزه گردشگری دانست و در مورد عناوین نمایشگاه، به موضوعاتی چون موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری از جمله گردشگری سلامت، جشنواره‌ها، استفاده از تکنولوژی در حوزه گردشگری، نحوه انتقال دانش و فناوری از کشورهای لیدر حوزه گردشگری و فیلم‌ها و مدیاها در جذب گردشگر در این نمایشگاه اشاره کرد.

معاون گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی گفت:

با توجه به اینکه امسال بخش خاورمیانه جدا شده و اولین سالن نمایشگاه که سالن ۲ است به این حوزه اختصاص یافته است، غرفه ایران با ۵۳ متر افزایش اولین غرفه در سالن ۲ است که در ابعاد ۲۱*۱۷ مترمربع برپا شده است، غرفه امسال ایران در نمایشگاه فیتور از لحاظ مکان و موقعیت ارتقا یافته است.

وی افتتاح غرفه ایران توسط سفیر ایران در اسپانیا، اجرای موسیقی سنتی ایران در طول برگزاری نمایشگاه، پذیرایی با سوغات و چای ایرانی، برگزاری ورک شاپ‌های ایرانی در سالن اختصاصی، برگزاری نشست‌های تخصصی، عرضه صنایع دستی و سوغات ایرانی و نمایش لباس‌های سنتی ایرانی در طول برگزاری نمایشگاه را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده از سوی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی معرفی کرد.

معاون گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، رونمایی از کتاب راهنمای ایران، رونمایی از پورتال گردشگری ایرانی، اجرای موسیقی سنتی، ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری ایران، سخنرانی سفیر و سخنرانی یکی از مسئولان سازمان میراث فرهنگی برای برنامه روز ایرانی از دیگر برنامه های ارائه شده در نمایشگاه دانست. وی همچنین به گروه موسیقی نوای ایران با همکاری وزارت ارشاد برای حضور در نمایشگاه فیتور اسپانیا ۲۰۱۹ اشاره کرد که این گروه در تمام روزهای نمایشگاه به اجرای موسیقی ایرانی خواهند پرداخت. همچنین، مولاژ آرامگاه حافظ و گیت دروازه ملل در غرفه ایران در نمایگشاه فیتور ارائه می‌شود.

 

مطالب مرتبط:

منبع chtn

دیدگاه