بهترین مراکز خرید امارات متحده عربی

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
بهترین مراکز خرید امارات متحده عربی

مراکز خرید امارات، مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور هستند. فروشگاه‌هایی بزرگ و لوکس که در آن‌ها بهترین محصولات از برترین برندهای دنیا عرضه می‌شود.

امارات متحده عربی، یکی از گردشگرپذیرترین کشورهای خاورمیانه است. سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا به این کشور سفر می‌کنند. یکی از دلایل اصلی انتخاب این کشور به‌عنوان مقصد سفر، وجود جاذبه‌های لوکس و مدرنی مثل مراکز خرید است.

در امارت متحده عربی، مراکز خریدی بسیار بزرگ وجود دارد که امکاناتی کامل دارند. این مراکز خرید، فقط به خرید کردن محدود نمی‌شوند. فروشگاه، رستوران، سالن‌های ورزشی، امکانات تفریحی متنوع و زمین‌های بازی و تفریح مخصوص کودکان، حتی پیست اسکی و آکواریوم هم در این مجموعه‌های تجاری وجود دارد.

در واقع مرکز خرید در امارات، یک تفریحگاه کامل است. شهرهای مهم و توریستی امارات از جمله دبی، ابوظبی، العین و... مراکز خرید فراوانی دارند. بعضی از آن‌ها مثل یک شهر کوچک، امکانات کاملی در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارند. ساعت‌ها می‌توانید همراه با تمام اعضای خانواده، در این مراکز خرید دور بزنید و از امکانات متعدد آن استفاده کنید.

درست است که جذابیت‌های دبی تمام نشدنی است؛ اما خرید در دبی به‌عنوان مرکز خرید خاورمیانه، تجربه‌ی متفاوتی از خرید را به گردشگران ارائه می‌کند. به همین دلیل است که برخی مسافران امارات، تور دبی را صرفا برای خرید کردن انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم عاشق خرید کردن در لوکس‌ترین مراکز خرید خاورمیانه هستید یا حتی گشت‌وگذار در مراکز خرید را بیشتر از بازدید از دیدنی‌های دبی دوست دارید، می‌توانید بهترین تورهای دبی را در کجارو مشاهده کنید و از میان فهرست متنوع آژانس‌های معتبر، تور مناسب خود را انتخاب کنید.

در ادامه بهترین مراکز خرید امارات شامل دبی، ابوظبی و سایر شهرها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید الغریر

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید الغریر، میزبان برترین برندهای مد دنیا است. اینجا قدیمی‌ترین مرکز خرید دبی است و معماری آن با تلفیقی از سبک عربی و طراحی مدرن، طراحی شده است. ۲ طبقه دارد و محصولات بسیاری متنوعی غیر از لباس، در آن عرضه می‌شود. سینما و زمین بازی مخصوص بچه‌ها از دیگر امکانات این مجموعه است.

مرکز خرید امارات

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید امارات، یک تفرجگاه کامل است. این مجموعه در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد و بیش از ۴۵۰ فروشگاه دارد. پیست اسکی این مجموعه تنها نمونه‌ی کوچکی از جاذبه‌های آن برای خانواده‌ها است. بهترین محصولات از برترین برندهای دنیا در این مجموعه عرضه می‌شوند.

مرکز خرید برجمان

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید برجمان، به‌روزترین محصولات مد و زیبایی، زیورآلات، اکسسوری و محصولات سبک زندگی را عرضه می‌کند. آب‌نمای موزیکال و محوطه مخصوص بازی بچه‌ها، از دیگر امکانات این مرکز است که باعث می‌شود محیطی ایدئال برای خانواده‌ها داشته باشد. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد این مجموعه، غذاهایی از سراسر دنیا برای بازدیدکنندگان سرو می‌کنند.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره

بهترین مراکز خرید امارات

سیتی سنتر دیره، در اسکله قرار دارد به همین خاطر، محل رفت‌و‌آمد بسیاری از گردشگران است. بیش از ۳۵۰ فروشگاه در این مرکز تجاری، محصولاتی از برترین برندهای دنیا را عرضه می‌کنند. لوازم دیجیتال، زیورآلات و انواع اکسسوری در این مجموعه به فروش می‌رسد. به غیراز فروشگاه، مثل همه مراکز خرید بزرگ، این مجموعه نیز چندین رستوران عالی دارد که غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را سرو می‌کنند. در حدود ۴۰ رستوران در این مرکز تجاری قرار گرفته است.

مرکز خرید جمیرا پلازا

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید جمیرا پلازا، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید دبی است. جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر است ولی هنوز جذابیت و محبوبیت خود را حفظ کرده است. بهترین برندهای طلا و جواهر، لوازم‌خانگی و ساعت در این مجتمع، محصولات خود را عرضه می‌کنند. در سالن نمایشگاهی این مجموعه، همیشه یک رویداد جذاب در حال برگزاری است. علاوه بر گردشگران، بسیاری از اهالی شهر، مشتریان ثابت این مجموعه هستند.

مرکز خرید وافی

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید وافی یکی دیگر از مراکز خرید محبوب دبی است. بیش از ۳۵۰ فروشگاه خاص دارد. مجموعه‌ای از بهترین آثار هنری در گالری‌های این مرکز تجاری عرضه می‌شوند. آن ‌چیزی که مرکز خرید وافی را از سایر مراکز خرید دبی متمایز می‌کند، همین آثار هنری جذاب است.

مرکز خرید مرکاتو

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید مرکاتو، طراحی و معماری جذاب و خاصی دارد. در واقع گوشه‌ای از معماری دوران رنسانس و شهرهای مدیترانه‌ای اروپا را به تصویر می‌کشد. این مرکز در منطقه‌ی مسکونی جمیرا قرار دارد. معماری مفتاوت آن و همین طور وجود برندهای برتر بین‌المللی در زمینه‌های مختلف، باعث شده که تجربه‌ی خرید از این مجموعه، تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی باشد.

مرکز خرید ابن بطوطه

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید ابن بطوطه یکی از زیباترین مراکز خرید دبی است. معماری بسیار منحصربه‌فردی و به چند قسمت تقسیم شده است و هر قسمت از آن با الهام از معماری گوشه‌ای از دنیا طراحی شده است. یعنی جاهایی که ابن بطوطه به آن‌ها سفر کرده بود. در این مجموعه بیش از ۲۷۵ فروشگاه و ۵۰ رستوان وجود دارد. یک مجموعه‌ی سینمایی بزرگ با ۲۱ پرده، از دیگر امکانات این مرکز خرید است.

مرکز خرید جشنواره

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید جشنواره، در ساحل نهر دبی قرار دارد. بسیاری از برندهای مشهور و محبوب دنیا در این مرکز شعبه دارند. در بیش از ۶۰ رستوران این مرکز می‌توانید بهترین غذاهای از گوشه و کنار دنیا را نوش جان کنید. سینما و سالن بولینگ تنها دو مورد از جاذبه‌های تفریحی مرکز خرید جشنواره است که مورد توجه خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

دبی مال

بهترین مراکز خرید امارات

هیچ‌کسی در دنیا نیست که آوازه‌ی دبی مال را نشنیده باشد. این مرکز خرید، به‌معنای واقعی کلمه، لوکس و مجلل است. بهترین برندهای دنیا به‌خصوص در زمینه‌ی مد و پوشاک، در این مرکز تجاری بزرگ، نمایندگی دارند. به غیر از فروشگاه و رستوران، این مجموعه امکانات تفریحی فراوانی چون آکواریوم، سینما، پیست اسکیت و سالن‌های ورزشی دارد.

مارینا مال

بهترین مراکز خرید امارات

مارینا مال یکی از مراکز خرید نمادین ابوظبی است. رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی دارد که در هرکدام از آن‌ها می‌توانید لذیذترین غذاها و دسرها را از سراسر دنیا نوش جان کنید. صدها فروشگاه در این مجموعه آماده‌ی عرضه‌ی بهترین محصولات از بهترین برندهای دنیا است. از فروشگاه‌های پرطرفدار این مرکز خرید می‌توان به فروشگاه باشگاه فوتبال منچستر سیتی اشاره کرد.

بوابه الشرق مال

مرکز خرید بوابه الشرق مال، بیش از ۱۵۰ فروشگاه و بیش از ۲۲ رستوران دارد. یک مرکز خرید بسیار وسیع و گسترده در ابوظبی است. هرآنچه که نیاز داشته باشید در فروشگاه‌های این مرکز عرضه می‌شود. از عطر و لوازم آرایشی گرفته تا بهترین و جدیدترین محصولات مد، کیف و کفش، زیورآلات، اسباب‌بازی و لوازم ورزشی.

 العین مال

مرکز خرید العین مال یکی از بهترین مقصدهای خرید در العین، است. این مرکز خرید، سالانه بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده دارد. امکانات مختلفی مثل ویلاها و کلبه‌های تفریحی و رستوران‌های متعدد در اطراف این مجموعه‌ی تجاری ساخته شده است.

بیش از ۴۰۰ فروشگاه در این مجموعه وجود دارد. رستوران‌های این مرکز، جزو برترین رستوران‌های العین است که فرصت غذا خوردن در آن‌ها را نباید از دست بدهید.

مرکز خرید بوادی

بهترین مراکز خرید امارات

مرکز خرید بوادی در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است. این مرکز خرید در نزدیکی مرکز شهر العین قرار دارد و به همین دلیل، دسترسی به آن بسیار راحت است. در این مجموعه‌ی تجاری می‌توانید محصولات متنوعی از قبیل لباس، کفش، زیورآلات و سایر محصولات مرتبط با مد را خریداری کنید. برندهای بسیار لوکس و مشهوری در این مرکز خرید، نمایندگی دارند.

ترن هوایی، سینما، پیست اسکیت روی یخ، سالن بولینگ، فودکورت و رستوران‌های متعدد از جمله امکانات تفریحی این مرکز است.

مرکز خرید الفوعه

بهترین مراکز خرید امارات

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و محبوب العین، مرکز خرید الفوعه است. این مجموعه‌ی تجاری نه‌تنها برای بازدیدکنندگان خارجی، بلکه برای اهالی شهر نیز بسیار محبوب است. در این مرکز، تنوع بی‌نظیری از محصولات، عرضه می‌شود. مرکز خرید الفوعه ۴۱ هزار متر مربع وسعت دارد.

غیر از فروشگاه، امکانات زیادی مثلا رستوران و کافه و مراکز تفریحی دارد. هر محصولی که فکر کنید در این مجموعه پیدا می‌شود و تنوع محصولات، مورد توجه همه مردم با همه سلیقه‌ها قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه