برگزاری چهارمین جشنواره برف و اسکی در ارومیه

زهرا  آذرنیوش
زهرا آذرنیوش دوشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
برگزاری چهارمین جشنواره برف و اسکی در ارومیه

چهارمین جشنواره برف و اسکی در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره برف و اسکی در ارومیه خبر داد. چهارمین جشنواره برف و اسکی از طرف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری اداره کل ورزش جوانان و سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور جذب گردشگر زمستانی در این استان برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، ریتا خضر زاده امروز دوشنبه اول بهمن ۹۷ با اعلام خبر برگزاری چهارمین جشنواره برف و اسکی در ارومیه گفت:

هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی بویژه اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی برف و اسکی در ارومیه انجام شده است.

وی همچنین اشاره کرد که در سه جشنواره گذشته موفق شدیم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کنار ورزش اسکی، گردشگران زیادی را به این استان جذب کنیم. خضرزاده استان آذربایجان غربی را دارای ظرفیت‌های زیادی برای جذب گردشگر در تمامی فصول دانست و برودت هوا و بارش برف و باران در این استان را از مهم‌ترنی ظرفیت‌های زمستانی برای جذب گردشگر و تفریح دانست.

او به استقبال مردم ارومیه و استان آذربایجان غربی از این جشنواره اشاره و تاکید کرد که در جشنواره‌های گذشته علاوه بر حضور گرم مردم ارومیه و استان در جشنواره برف و اسکی، شاهد اجرای تورهای گردشگری به این استان با هدف شرکت در این جشنواره بودیم. وی همچنین به جلسات هماهنگی متعددی که به منظور اجرای چهارمین جشنواره برف و اسکی در پیست خوشاکو با دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اشاره کرد و نتایج این جلسات را نشانی از آمادگی همه بخش‌ها برای اجرای این جشنواره دانست.

خضرزاده در پایان از همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استانداری استان آذربایجان غربی، فرمانداری شهرستان ارومیه، دهیاری روستای خوشاکو و هم‌چنین نیروی انتظامی استان بخاطر مساعدت‌ها و همکاری‌های لازم جهت برگزاری جشنواره برف و اسکی در ارومیه قدردانی کرد.

عکس از مجتبی اسماعیل‌زاده

مطالب مرتبط:

منبع chtn

دیدگاه