در مسابقه کجارو شرکت کنید، برنده یک دستبند هوشمند و یک اسپیکر بلوتوث هواوی شوید؛ بروزرسانی: برنده مشخص شد

تیم کجارو | شنبه, ۴ اسفند ۹۷ ساعت ۱۰:۰۰

به هتل، رستوران، مکان دیدنی و تورهایی که با آنها سفر کرده‌اید امتیاز دهید، نظرتان را بنویسید و برنده جایزه کجارو شوید.

کجارو مرجعی برای نوشتن و خواندن نظرات دیگران درباره هتل‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های گردشگری و آژانس‌های مسافرتی است تا علاقه‌مندان به سفر و گردشگری بتوانند با مطالعه نظرات دیگران انتخاب بهتری داشته باشند و از سفر خود لذت ببرند.

ما مسابقه‌ای ترتیب داده‌ایم تا در آن بتوانید با نوشتن نظر، در قرعه‌کشی شرکت کرده و برنده یک دستبند هوشمند و یک اسپیکر بلوتوث هواوی شوید.

برای شرکت در مسابقه کافی است که نظرات خود را درباره رستوران، هتل و دیدنی‌هایی که تجربه کرده‌اید، با دیگران در میان بگذارید. هر چه نظرات بیشتری ارسال کنید، امتیاز و شانس شما برای برنده شدن در مسابقه افزایش می‌یابد. لطفا اگر تصویری از مکانی که برای آن نظر ارسال می‌کنید در اختیار دارید، آن را نیز آپلود کنید تا به نام خود شما در کجارو قرار گیرد. آپلود عکس نیز به امتیاز شما در مسابقه اضافه می‌کند.

قوانین مسابقه

  • برای شرکت در مسابقه حتما باید در کجارو حساب کاربری داشته باشید و با حساب کاربریتان وارد سایت کجارو شوید؛
  • در بخش ویرایش پروفایل حتما شماره موبایل خود را ثبت کنید؛
  • بررسی شما باید بر اساس تجربه شخصی‌تان نوشته شود؛
  • نظرات و بررسی‌های کلی و غیرمفید در مسابقه شرکت داده نمی‌شوند. فقط بررسی‌هایی که توسط کجارو تایید شوند در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند؛
  • پایان مسابقه ۳۰ بهمن‌ماه است و پس از آن قرعه‌کشی انجام می‌شود.

جایزه

جایزه مسابقه یک دستبند هوشمند Color Band A1 و یک اسپیکر بلوتوث هواوی است. پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن برنده، تا ۳۰ بهمن‌ماه جایزه تقدیم نفر برنده خواهد شد.

بروزرسانی: برنده مشخص شد

طی قرعه‌کشی انجام شده بین تمام شرکت‌کنندگان در این مسابقه، خانم سمانه زارعی با نام کاربری samaneh62 برنده مسابقه ما شدند. کجارو ضمن تشکر از همه عزیرانی که در این مسابقه شرکت کرده‌اند، به خانم زارعی تبریک می‌گوید. جایزه ایشان پس از هماهنگی‌های لازم تقدیم ایشان خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه