به چه دلیل نباید هتل الماس ۲ مشهد را انتخاب کنید؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
به چه دلیل نباید هتل الماس ۲ مشهد را انتخاب کنید؟

هتل الماس ۲ مشهد یک هتل پنج ستاره در خیابان امام رضا در مشهد است. در ادامه به دلایلی اشاره می‌کنیم که چرا نباید این هتل را انتخاب کنید.

هتل الماس ۲ مشهد یک هتل پنج ستاره تاپ در خیابان امام رضا مشهد است. این هتل نوساز بوده و با فاصله کمی که از حرم مطهر امام رضا (ع) دارد توانسته مورد اقبال مسافران و گردشگران مشهد قرار گیرد. در ادامه به دلایلی اشاره خواهیم کرد که چرا نباید این هتل مشهد را برای اقامت خود و خانواده‌ی خود، مخصوصا در تور مشهد انتخاب کند!

هتل الماس ۲ مشهد را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؛ زیرا با یک بار اقامت در آن، به‌سختی می‌توانید در هتل‌هایی با کیفیت پایین‌تر اقامت داشته باشید. در واقع طراحی و چیدمان این هتل آن‌قدر زیبا است که پس از اقامت در آن نمی‌توانید دیوارها و کف‌های بی‌رنگ و لعاب و اتاق‌های تاریک و کوچک را در هتل‌های دیگر تحمل کنید. چیدمان و نورپردازی لابی و اتاق‌های فیستا برای ماه عسل و رنگ‌بندی موکتها، مبلمان، دیوارها و معماری دوران صفوی، این هتل را به یک کاخ در قالب هتل تبدیل کرده که در کشور بی‌نظیر است.

هتل الماس ۲ مشهد را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؛ زیرا نزدیکی آن به حرم امام رضا (ع) آن هم در خیابانی شلوغ و زنده که ۲۴ ساعت شبانه‌روز جنب‌و‌جوش در آن وجود دارد، آن‌قدر حس خوبی به گردشگران می‌دهد که نمی‌توانند در اتاقشان دوام بیاورند و ترجیح می‌دهند قدم زنان و سلانه سلانه فروشگاه‌ها را ورنداز کنند و در طی مسیر از حس خوب خیابان و منظره حرم لذت ببرند.

هتل الماس ۲ مشهد را برای اقامت انتخاب نکنید؛ زیرا به احتمال خیلی زیاد روانه بیمارستان خواهید شد. با تنوع، کیفیت، طعم غذایی، صبحانه، ناهار و شام بوفه وسوسه می‌شوید اغلب خوراکی‌های موجود را امتحان کنید و این حس کنجکاوی قطعا به ضررتان خواهد بود. ترکیب انواع میوه، غذا و آجیل با طبع گرم و سرد می‌تواند حسابی مزاجتان را بهم بریزد.

هتل الماس ۲ مشهد با وجود رستورانها، کافی‌شاپ، روف گاردن و ارائه‌ی منوی غذایی با قیمت‌های متفاوت، گیج و سرگردانتان می‌کند و برای انتخاب سالن و نوع غذا باید از قبل برنامه‌ای حساب‌شده داشته باشید تا بدانید در کدام رستوران و کافی‌شاپ غذای ایرانی یا فرنگی بخورید و چقدر وقت بگذرانید تا برنامه‌های خارج از هتل خود را از دست ندهید. حتی بعد از اتمام وقت‌گذرانی در کافی‌شاپ و رستوران موردعلاقه‌ی خود، تازه با حجم وسیعی از تفریحات جانبی در هتل روبه‌رو می‌شوید. شاید ترجیح دهید تمام روز خود را در هتل بمانید و از مجموعه‌ی آبی لذت ببرید و شاید هم کودک و نوجوان خود را کشان کشان از اتاق بازی‌های ویدئویی بیرون بکشید، یا حتی همسرتان ساعتها در بازار و سالن آرایشی مجموعه گیر کند و مدام انتظارش را بکشید.

هتل الماس ۲ مشهد انتخاب خوبی برای بدخوابها نیست؛ اما بهترین انتخاب برای شبگردها و شکموها است. این هتل با خدمات سرویس‌دهی و روم سرویس ۲۴ ساعته در بخش رستوران و کافی‌شاپ، تلاش می‌کند تا اشخاصی که علاقه‌ای به خواب شبانه ندارند یا وقت و بی‌وقت گرسنه می‌شوند دغدغه‌ای نداشته باشند! اگر بدخواب هستید، اتاقی را انتخاب کنید که همسایه‌تان خوابالو باشد و نصف شب هوس آب‌میوه تازه و رفت و آمد در راهرو نکند.

هتل الماس ۲ مشهد انتخاب خوبی برای احساساتیها نیست؛ مخصوصا اتاق‌های طبقات بالایی. اگر هربار با دیدن گنبد امام رضا (ع) اشکتان جاری می‌شود و منقلب می‌شوید، اتاق‌های بالایی با منظره گنبد و گلدسته انتخاب خوبی برایتان نیست. تصور دیدن گنبد و گلدسته همراه با بارش باران یا در شب کمی برای احساساتیها دشوار است؛ اما صحنه‌ای بی‌نظیر برای عکاسی و گذراندن زمان در مکانی ساکت و خلوت محسوب می‌شود. همچنین رستوران پانوراما بام هتل با منظره بی‌نظیر برای گردشگران تکرار نشدنی است.

در کل حضور در این هتل به شما توصیه نمی‌شود؛ زیرا نزدیک آن اماکن تاریخی زیادی قرار گرفته است، این تعدد آثار باستانی و تاریخی باعث شلوغی این خیابان می‌شود و برای افراد درونگرا، کمی غیرقابل‌تحمل به‌نظر می‌رسد؛ اما بهترین انتخاب برای افراد برون‌گرا خواهد بود. با اقامت در این هتل بدون پرداختن کرایه تاکسی می‌توان از بناهای تاریخی زیادی همچون بزرگ‌ترین باغ خاورمیانه در زمان قاجار یا باغ خونی، خانه پدری رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله خامنه‌ای، خانه رجایی در کوچه سرشور، کلیسای مسروپ و مدرسه ارامنه، حمام لوی، حمام مهدی قلی بیک، بازار فرش، موزه مردم شناسی، کاروانسرای عباسقلی خان، سرای عزیز الله اف یک تاجر یهودی، خانه غفوری و خانه‌های یهودیان با راه‌های مخفی بازدید کرد.

اگر از برنامه‌ریزی تنفر دارید یا شخصیت منعطفی ندارید، توصیه می‌شود اطلاعات ایستگاه‌های مترو و اتوبوس را از قبل داشته باشید و همچنین نقشه‌ی شهری به‌همراه داشته باشید؛ اما اگر منعطف هستید به شما تبریک می‌گوییم؛ زیرا با اقامت در این هتل و بی‌نیاز بودن از تهیه خودرو برای تردد در مسیر هتل تا حرم، استقبال فرودگاهی، ترانسفر رفت و برگشت به راه‌آهن و فرودگاه و وجود تورهای گشت روزانه با خیال راحت هر زمان که اراده کنید از هتل خارج می‌شوید و دغدغه یافتن سرویس تاکسی و رفت و آمد نخواهید داشت؛ همچنین دوباره بدون سردرگمی به هتل باز می‌شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به هتل الماس ۲ مشهد می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۸۰۹۵ تماس حاصل فرمایید یا به سایت مرکز جامع رزرواسیون هتل‌های مشهد www.epersianhotel.com مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه