برگزاری مهمانی باشکوه هالووین در قلعه دراکولا

مریم اصلانی
مریم اصلانی یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
برگزاری مهمانی باشکوه هالووین در قلعه دراکولا

هالووین یکی از بهترین اوقات سال برای تجربه حضور در مکان‌های ترسناک است، اما گاهی مهمانی‌های هالووین چیزی بیشتر از ترس برای عرضه دارند.

از دیرباز مراسم هالووین بهترین زمان از سال برای تجربه رویدادهای ترسناک و حضور در مکان‌هایی است که تاریخچه‌شان با ترس و وحشت گره خورده است. اما گاهی اوقات برگزارکنندگان تورهای مسافرتی ایده‌هایی جالب و خلاقانه برای برگزاری این مراسم دارند که علاوه بر پرداختن به وجه ترسناک و جلب توجه علاقه‌مندان گردشگری وحشت، سرگرم کننده و مفرح بوده و برای طیف گسترده‌تری از علاقه‌مندان قابل‌توجه و مجذوب کننده است. به‌عنوان مثال باید به برگزاری مراسم مهمانی هالووین در قلعه‌ای قدیمی اشاره کرد که محل تولد یکی از شخصیت‌های ترسناک دنیای فانتزی‌های خیال‌انگیز است.

اگر در جستجوی محلی برای جشن گرفتن مراسم هالووین امسال هستید، چه جایی بهتر از حضور در قلعه دراکولا، جایی که هر سایه شاید در کمین شکار قربانی تازه باشد؟

دراکولا

امسال قرار است هزار گردشگر ماجراجو ترسناک‌ترین روز سال را در یک مهمانی رقص سرگرم کننده در «قلعه برن» (Bran Castle) جشن بگیرند، جایی که روزگاری در کنترل کنت دراکولا بوده و عمیقا با افسانه مخوف این شخصیت رابطه برقرار کرده است. این رویداد توسط «جی ادونچرز» (G Adventures) برنامه‌ریزی شده و ظاهرا از روز ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی در شهر بخارست آغاز خواهد شد.

مهمانی هالووین با حضور در قلعه درکولا مهیج‌تر از همیشه برگزار خواهد شد

طبق برنامه از پیش تعیین شده مسافران سفر ماجراجویانه خود ار از مرکز رومانی آغاز و به‌سمت ترانسیلوانیا و قلعه برن حرکت می‌کنند. جایی که در خلال تور گردشگری از این بنای تاریخی و میراث ماندگار ملی بازدید خواهند کرد. این قلعه یکی از هفت قلعه‌ای است که تاریخچه‌اش با افسانه کنت دراکولا پیوند خورده است. در این گشت و گذار آن‌ها می‌توانند در میان تونل‌های مخفی پرسه بزنند، از پلکان‌ها اسرار آمیز بازدید کرده و تمام راهروهای این بنای قدیمی قرن چهاردهمی را مورد بازدید قرار دهند.

مهمانی هالووین

هنگام عصر مهمانی رقص با لباس‌های مبدل و فانتزی آغاز خواهد شد که همراه با سرو نوشیدنی و انواع خوراکی‌ بوده و با موزیک زنده در تمام طول شب همراهی می‌شود. روز بعد سفر مهیج با بازدید از شهر «براشوف» (Brasov) دنبال خواهد شد، جایی که گردشگران می‌توانند از «کلیسای سیاه» (Black Church) و موزه محلی بازدید کرده یا در حومه شهر و در میان طبیعت زیبا و دلفریب چند ساعتی راه‌پیمایی کنند.

مهمانی هالووین

جی ادونچرز همچنین پیشنهاد وسوسه‌انگیز دیگری هم دارد که شامل شرکت در تور گردشگری با تم هالووین است که به‌مدت هفت روز برگزار شده و چندین محل مختلف که همگی با داستان‌های افسانه درکولا پیوند خورده‌اند را به گردشگران معرفی می‌کند، از جمله خرابه‌های «قلعه پویناری» (Poenari Castle) در بخارست که یکی از مهم‌تری قلعه‌ها و استحکامات دفاعی «ولاد به میخ کشنده یا ولاد سوم» (Vlad the Impaler) بوده است. همچنین در ادامه گشت و گذار با سفر به شهر محصور و قدیمی «سائی‌یورا» (Sighisoara) پی گرفته خواهد شد که در شمار میراث جهانی و ماندگار یونسکو قرار دارد.

مهمانی هالووین

«برایان یانگ» مدیر جی ادونچرز دراین‌باره می‌گوید:

"برخلاف دیگر سفرها که تمرکز ما بیشتر روی گروه‌های کوچک است، جدیدترین مهمانی هالووین دراکولا در ترانسیلوانیا میزبان جمیعتی در حدود هزار گردشگر شجاع است که با لباس‌های سرگرم کننده در قلعه دراکولا حضور خواهند یافت.

کل این سفر برای ایجاد یک تجربه بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی هالووینی برنامه‌ریزی شده است. تور از قلعه برن آغاز شده و در ادامه به محل برگزاری مهمانی در زمین‌های اطراف قلعه ختم می‌شود. لباس‌های مهمانان همگی با توجه به حال و هوای محیط آماده شده و دارای تجهیزات شگفت‌انگیزی هستند تا همه در حال و هوای هالووین غرق شده و از این مهمانی نهایت لذت را ببرند."

مهمانی هالووین

قلعه برن، ترانسیلوانیا، رومانی

نظر شما در مورد شرکت در تورهایی با تم هالووین و بازدید از جاذبه‌های گردشگری ترسناک چیست؟

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه