همکاری صندوق بازنشستگی کشور و سازمان حج برای اعطای تسهیلاتی ویژه به سفر حج بازنشستگان

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر سه شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
همکاری صندوق بازنشستگی کشور و سازمان حج برای اعطای تسهیلاتی ویژه به سفر حج بازنشستگان

می‌توان شرایطی فراهم کرد که بازنشستگان نیز با هزینه‌های کمتر عازم سفر حج شوند.

جمشید تقی‌زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در آستانه ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، در دیدار با عزت الله قلانی پدر شهید و بازنشسته سازمان حج و زیارت با تجلیل از فداکاری و ایثار شهیدان جنگ تحمیلی و خانواده این عزیزان گفت:

حج یکی از ظرفیت‌های مبارک و معنوی برای جامعه ما به خصوص بازنشستگان عزیز است و می‌توان با همکاری و مساعدت سازمان حج و زیارت سهم ویژه‌ای را به بازنشستگان اختصاص داد.

در صورت همکاری دو نهاد صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان حج و زیارت، هزینه‌های سفر حج برای بازنشستگان تحت پوشش این صندوق کاهش خواهد یافت و تسهیلات ویژه‌ای به این امر اختصاص داده خواهد شد.

تقی زاده همچنین با تاکید بر اینکه راه و اعتقاد شهدای جنگ تحمیلی باید همواره مورد توجه مسوولین قرار گیرد، گفت:

قطعا اعتقاد به راه شهدای عزیز می تواند گره بسیاری از مشکلات کشور را باز کند. ما مسوولان مدیون خون شهیدان هستیم و باید برای حفظ و حراست از این راه تلاش کنیم.

وی افزود:

یکی از وظایف صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران آن، تکریم بازنشستگان است و خوشحالم که امروز این افتخار نصیب من شد تا با شما هم به عنوان بازنشسته فرهیخته صندوق و هم به عنوان پدر دو شهید سرافراز دفاع مقدس دیدار کنم.

به گفته او شهیدان و خانواده شهدا از جان و مال و ارزشمندترین داشته‌های خود گذشتند تا به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.

در پایان این دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تقدیم لوح تقدیر و نشان ایثار و فداکاری از عزت الله قرایی بازنشسته فرهیخته این صندوق و خانواده وی، قدردانی کرد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه