بهترین رستوران های بنتوتا، سریلانکا

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های بنتوتا، سریلانکا

بنتوتا، یکی از مقصدهای توریستی محبوب در سریلانکا است. رستوران‌های عالی برای امتحان کردن بهترین غذاهای سنتی، تنها بخش کوچکی از جذابیت‌های بنتوتا برای گردشگران است.

 شهر ساحلی بنتوتا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری  سریلانکا است که در منطقه گاله استان جنوبی قرار دارد.

این شهر دارای سواحل شنی سفید و طلایی با چشم‌اندازی خیره‌کننده است.  در تور بنتوتا می‌توانید زمانی را برای خرید در بازارچه‌های شهر در نظر بگیرید.

بنتوتا یک شهر ساحلی و توریستی در سریلانکا است که آن را بیش از هر چیز به ورزش‌های آبی، هتل‌های شیک و مجلل و پرورش انواع آبزیان می‌شناسند. بسیاری از گردشگران، اهالی سریلانکا و خارجی‌ها به خاطر لذت بردن از تفریحات ساحلی به این شهر سفر می‌کنند به خصوص در تعطیلات. رستوران رفتن یکی از فعالیت‌های تفریحی جذاب در سفرهای مختلف است. در بنتوتا نیز می‌توانید از بین رستوران‌های متعدد و متنوع شهر، هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید و غذاهای مختلف را در آنها امتحان کنید. از آنجایی که بنتوتا یک شهر توریستی است و رستوران‌های زیادی دارد، بد نیست که قبل از سفر حتما تعدادی از بهترین رستوران‌های شهر را بشناسید تا با خیال راحت و با اطمینان بتوانید یکی را برای غذا خوردن انتخاب کنید.

کافه رستوران Pier 88 River

رستوران های بنتوتا

کافه رستوران Pier 88 River یک رستوران غذای آسیایی، غذای دریایی است. این رستوران در کنار رودخانه قرار دارد و منوی آن شامل انواع غذاهای کلاسیک است؛ از ساندویچ‌های غربی گرفته تا برنج‌ها و خوراک‌های محلی. یعنی غذاهایی که به خاطر آنها، سریلانکا به یک مقصد گردشگری غذایی عالی تبدیل شده است. هر روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ و نیم شب برای سر زدن به این رستوران وقت دارید.

رستوران Randholee

رستوران Randholee یک رستوران تلفیقی آسیایی آمریکایی است. اکر دوست دارید انواع برنج و کاری محلی را نوش جان کنید یا دوست دارید پاستاهای متنوع را امتحان کنید، حتما سری به این رستوران بزنید. منوی رستوران بسیار مفصل و متنوع است و انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. این رستوران یک خانه‌ی ییلاقی قدیمی بوده که به رستوران تبدیل شده است به همین دلیل، فضایی زیبا و دیدنی دارد. هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب برای سر زدن به این رستوران وقت دارید.

رستوران بنتوتا راک بیچ (Bentota Rock Beach)

رستوران بنتوتا راک بیچ یک رستوران آسیایی، گیاهی و غذای دریایی است. در این رستوران می‌توانید لذیذترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی را امتحان کنید و اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مند باشید، حتما از غذا خوردن در این رستوران لذت می‌برید. هر روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید. برای وعده‌های ناهار و شام و انواع میان‌وعده می‌توانید به این رستوران سر بزنید. فضای رستوران بسیار راحت است و میز و صندلی در فضای باز دارد.

رستوران بریز (Breeze)

رستوران های بنتوتا

رستوران بریز یک رستوران تلفیقی غذای دریایی، آسیایی و اروپایی است. در واقع هر ذائقه‌ای که داشته باشید، در این رستوران غذایی برای خوردن پیدا می‌‌کنید. منوی رستوران بسیار مفصل و متنوع است. از صبحانه تا شام، برای همه‌ی وعده‌ها، منویی مفصل دارد. غذاهای خاص سریلانکایی، غذاهای دریایی تازه و غذاهای کلاسیک بین‌المللی در منوی آن دیده می‌شود. البته این رستوران متعلق به یک هتل است ولی افرادی که مهمان هتل نیستند نیز می‌توانند در آن غذا بخورند. هر روز هفته این رستوران آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. فضای رستوران بسیار راحت و دنج است، دکوراسیونی سنتی دارد و در فضای باز نیز میز و صندلی دارد.

رستوران Frangipani

رستوران Frangipani یک رستوران غذای آسیایی است و بهترین جا برای اینکه بهترین غذاهای محلی بنتوتا را امتحان کنید. در این رستوران، وعده‌های ناهار و شام در کنار استخر و ساحل سرو می‌شوند تا در فضایی آرام و زیبا بتوانید از غذا خوردن لذت ببرید. هر روز هفته می‌توانید برای سر زدن به این رستوران برنامه‌ریزی کنید. دکوراسیون سنتی دارد و برای تمام وعده‌های غذایی، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

رستوران Amal Villa

رستوران Amal Villa یک رستوران تلفیقی آسیایی و اروپایی است. منوی رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاها از غذاهای کلاسیک اروپایی گرفته تا غذای دریایی تازه و بهترین کاری‌های محلی در آن دیده می‌شود. غذاهای رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و عطر و طعمی بی‌نظیر دارند. هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب برای غذا خوردن در این رستوران فرصت دارید. در تمام طول روز برای وعده‌های ناهار و شام و صبحانه و میان‌وعده، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. رستوران، محیطی راحت و رنج دارد.

رستوران Awanhala Beach

رستوران های بنتوتا

یکی از دلایل جذابیت رستوران Awanhala Beach قرار داشتن در ساحل است. سرویس دهی در این رستوران بسیار گرم و دوستانه است و حال و هوا دکوراسیون به سبک سنتی و روستایی دارد. غذا خوردن در این رستوران، یک تجربه‌ی بی‌نظیر است وقتی از دکوراسیون خاص و وزش نسیم ساحلی هنگام غذا خوردن لذت می‌برید. منوی رستوران غیر از غذاهای متنوع محلی و انواع غذای دریایی، بخشی مختص نوشیدنی‌های لذیذ و خاص دارد.

رستوران Aida Ala Carte

رستوران Aida Ala Carte یک انتخاب عالی برای غذا خوردن در فضای باز است. بعضی از میزهای رستوران، چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از یک دریاچه‌ی‌ آرام و طبیعت سرسبز اطرافش دارند. این رستوران طرفداران زیادی دارد بنابراین اگر می‌خواهید یک میز خوب در جای خوب رستوران گیر بیاورید، حتما از قبل آن را رزرو کنید. دو نمونه از غذاهای دریایی رستوران، بسیار مشهور است و از جمله استیک کوسه‌ماهی و میگو با طعم سیر. همراه با چای سیلان می‌توانید یک دسر شیرین مخصوص سفارش دهید که با نارگیل و بستنی تهیه می‌شود.

رستوران بنتوتا لیک (Bentota Lake)

رستوران بنتوتا لیک، یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خوردن یک غذای عالی در بنتوتا است. منوی رستوران بسیار مفصل و متنوع است و تقریبا همه‌جور غذایی در آن پیدا می‌شود. اگر می‌خواهید غذایی ساده و سبک بخورید، سالادها و ساندویچ‌ها را انتخاب کنید در غیر این صورت انواع غذاهای کبابی تلفیقی با طعم‌های فراموش‌نشدنی در منوی رستوران وجود دارد. محیط زیبا و مناظر چشمگیر رستوران یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است به خصوص اگر فضای باز را برای غذا خوردن انتخاب کنید و زیر آسمان پرستاره و در باغی زیبا، از خوردن شام لذت ببرید.

چای‌خانه CHAPLON

رستوران های بنتوتا

سفر به سریلانکا بدون امتحان کردن چای‌های مرغوب این منطقه کامل نمی‌شود. در چای‌خانه‌ی Chaplon می‌توانید ساعتی استراحت کنید و انواع دمنوش را امتحان کنید. دکوراسیون رستوران، به سبک دوران استعمار طراحی شده و دارای صندلی‌های حصیری است و فضایی دوست‌داشتنی دارد. به غیر از چای، انواع بیسکوییت‌های محلی هم در این چای‌خانه سرو می‌شود.

رستوران Diya Sisila

رستوران Diya Sisila بهترین انتخاب برای خوردن لذیذترین غذاهای دریایی است. اگر از عاشقان غذای دریایی هستید، هرگز فرصت غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید. از بین غذاهای ویژه‌ی رستوران می‌توان به لابستر با طعم لیمو و کره، کاری میگو و انواع غذا با ماهیان متنوع اشاره کرد. غذاهای رستوران بسیار لذیذ و باکیفیت است بنابراین محدودیت منوی رستوران هرگز ناامیدتان نمی‌کند مگر اینکه گیاه‌خوار باشید. برای اینکه غذایتان آماده شود حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت باید صبر کنید ولی نتیجه‌ی نهایی، حتما شما را راضی می‌کند.

رستوران گلدن گریل (Golden Grill)

رستوران گلدن گریل محیطی عالی و دوست‌داشتنی برای خوردن یک وعده غذای لذیذ است. فضای رستوران بسیار وسیع و زیبا است و با پرده‌های زیبا و مجلل تزیین شده است. اطراف آن پر از فضای سبز با گیاهان زیبای استوایی است. فضایی رمانتیک و زیبا دارد و محیط آن بسیار دوستانه و گرم است. به غیر از دکوراسیون زیبا و محیط گرم و دلنواز، آنچه که باعث محبوبیت این رستوران شده، غذاهای بسیار باکیفیت و لذیذ آن است. انواع استیک تن، گوشت‌های گریل شده و سایر غذاهای دریایی و محلی در منوی رستوران وجود دارد و تنوع منو، حتما شما را راضی می‌کند.

رستوران The Loft

رستوران های بنتوتا

رستوران The Loft بهترین جا برای خوردن غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ و لذت بردن از مناظر اطراف است. این کافه رستوران بر فراز یک بام قرار دارد و برای کسانی مناسب است که به چشم‌انداز و منظره‌ی رستوران، اهمیت زیادی می‌دهند. صندلی‌های راحت، کوسن‌های رنگارنگ و محیطی دلنشین دارد که نسیم دریا بر جذابیت آن می‌افزاید. غذاها و نوشیدنی‌ها و دسرهایی که در این رستوران سفارش دهید، با سرعتی قابل قبول آماده می‌شوند و شما را زیاد معطل نمی‌کنند. فضای رستوران بسیار گرم و صمیمانه  دوستانه است.

رستوران غذای دریایی Malli’s Seafood

رستوران غذای دریایی Malli’s را بیش از هر چیز به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص و کیفیت غذاهایش می‌شناسند. این رستوران مشرف به یک فضای سبز بزرگ با درختان و گیاهان استوایی قرار دارد. منوی رستوران زیاد مفصل و متنوع نیست ولی هر آنچه که از این منو سفارش دهید، بالاترین کیفیت ممکن را دارد. چه غذای گوشتی، چه غذای دریایی و چه غذای گیاهی. انواع سالاد و پیش‌غذا نیز در منو دیده می‌شود و انواع کاری گیاهی برای گیاه‌خواران وجود دارد. انواع دسر را می‌توانید بعد از غذا سفارش دهید و از امتحان کردن طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

رستوران پانچی ویلا (Panchi Villa)

رستوران پانچی ویلا یکی از رستوران‌هایی است که معمولا توسط گردشگران نادیده گرفته می‌شود و دور از مسیر توریستی قرار دارد ولی حتما بدون شک باید فرصتی برای سر زدن به آن در نظر بگیرید و حتما از قبل میز رزرو کنید. رستوران، فضایی جذاب و البته آرام و دوستانه دارد و مشرف به یک استخر قرار گرفته که با فضای سبز و باغی زیبا احاطه شده است. سرویس‌دهی در رستوران بسیار دلپذیر و سریع است و غذاها، تنوع و کیفیت قابل توجهی دارند. بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها بعد از غذا برای مهمانان سرو می‌شود که نظیر آن را به ندرت می‌توانید پیدا کنید.

کافه ویلا (The Villa)

رستوران های بنتوتا

خوردن یک وعده غذای لذیذ و سبک در کافه ویلا، به یکی از بهترین خاطره سفر شما از سفر به بنتوتا تبدیل خواهد شد. سرویس‌دهی در کافه بسیار سریع و دوستانه است. منوی کافه بسیار متنوع جذاب و دکورایسون آن شیک و دوست‌داشتنی است. البته قیت این کافه در مقایسه با بسیاری از کافه‌ها کمی بیشتر است ولی بدون تردید ارزش هزینه کردن دارد. چون گذراندن ساعتی در این کافه، تجربه‌ای عالی است و کیفیت غذاها و دسرها حتما شما را راضی می کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه