بهترین رستوران های سئول، پایتخت کره جنوبی

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های سئول، پایتخت کره جنوبی

سئول، پایتخت کره جنوبی، رستوران‌های فراوانی دارد. سبک آشپزی در این رستوران‌ها به آشپزی سنتی کره‌ای محدود نمی‌شود و با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌توانید غذای مورد علاقه‌ی خود را در این رستوران‌ها نوش جان کنید.

سبک آسپزی کره‌ای را در سریال‌های طولانی و جذاب این کشور، بارها دیده‌ایم. شاید سفر به سئول بهانه‌ی خوبی برای امتحان کردن غذاهای کره‌ای باشد. رستوران های سئول بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ غذایی سئول است؛ هرچند این رستوران‌ها محدود به آشپزی سنتی این کشور نمی‌شوند.

در کره جنوبی غذا خوردن و رستوران رفتن به خصوص در سال‌های اخیر، به یکی از تفریحات محبوب اهالی این کشور  و گردشگران تبدیل شده است. در سئول، پایتخت کره جنوبی، رستوران‌های فراوانی وجود دارد که بهترین غذاهای آسیایی و بین‌المللی را با بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی اولیه، تهیه می‌کنند. این رستوران‌ها، بسیار متنوع هستند و منوی آن‌ها مفصل است و با هر ذائقه‌ و سلیقه‌ای که به سئول سفر کنید، رستورانی پیدا می‌کنید که در آن بتوانید غذاهایی لذیذ و باب میل‌تان نوش جان کنید.

از آنجایی که انتخاب کردن از بین هزاران رستوران، کاری سخت و گیج‌کننده است، در ادامه، تعدادی از بهترین رستوران های سئول را معرفی می‌کنیم.

رستوران میونگدانگ کیوجا (Myeongdong Kyoja)

رستوران های سئول

رستوران میونگدانگ کیوجا یکی از بهترین رستوران‌های سئول برای امتحان کردن انواع نودل‌های کره‌ای است که این نودل‌ها با بهترین مواد و کاملا دست‌ساز تهیه می‌شوند. نودل‌ها را با سسی لذیذ و آبدار و داغ داغ سرو می‌کنند. علاوه بر این قضای کلاسیک کره‌ای، انواع دامپلینگ هم در منوی رستوران وجود دارد. این رستوران سابقه‌ای بیش از نیم قرن دارد و هم در بین گردشگران و هم اهالی سئول، بسیار محبوب است. هر روز هفته از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۹ و نیم شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

رستوران Ildeung Shikdang

رستوران Ildeung Shikdang در سال ۱۹۸۶ پایه‌گذاری شده است. بیش از سه دهه است که این رستوران بهترین غذاهای محلی را برای افراد سرشناس سرو می‌کند. به خصوص یکی از سوپ‌های مخصوص به نام haejangguk که برای تهیه‌ی آن ساعت‌ها وقت می‌گذارد. برای تهیه‌ی آن از گوشت، قلم و انواع سبزیجات استفاده می‌کنند. این سوپ را با کیمچی و برنج سرو می‌کنند و یک ناهار ایده‌آل بعد از یک گشت‌وگذار طولانی در سئول است.

این رستوران هر روز هفته غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب باز است.

رستوران Pyeongando Jokbaljip

رستوران Pyeongando Jokbaljip یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن انواع غذاهای محلی است به خصوص غذایی به نام Jokbal که طرفداران زیادی دارد و یکی از غذاهای محبوب محلی است. سرآشپز این رستوران فردی به نام Yi Gyeong-seon است که در جریان جنگ کره از کره شمالی به سئول آمد. این سرآشپز، با خلاقیت خود، غذاهای محلی را با الهام از آشپزی کشورهای اطراف، تهیه می‌کند. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به غذاهای تلفیقی هستید، این رستوران را از دست ندهید. این رستوران بیش از ۵۰ سال است که مشتریان پروپاقرصی دارد و جزو محبوب‌ترین رستوران‌های شهر است. هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Gogung

رستوران های سئول

رستوران Gogung یکی از رستوران‌های محبوب در بین اهالی شهر به خصوص در بین افراد مسن‌تر است چون فضایی سنتی به سبک کره‌ای دارد و بیش از ۴۰ سال است که فعالیت می‌کند. در این رستوران موسیقی سنتی کره‌ای، زنده اجرا می‌شود و کارکنان آن، هانوک یا همان لباس سنتی کره‌ای می‌پوشند.

در این رستوران موسیقی سنتی کره‌ای، زنده اجرا می‌شود

اسم رستوران هم به معنای مکان قدیمی است که کاملا با دکوراسیون و فضای رستوران، هماهنگی دارد. تنوع غذاهای این رستوران بسیار قابل توجه است و حتما غذایی که مطابق میل و ذائقه‌ی شما باشد در آن پیدا می‌شود ولی بیش از هر چیز، این رستوران را به خاطر غذای مخصوصش به نام bibimbap می‌شناسند. هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

رستوران Samwon Garden

رستوران Samwon Garden یک رستوران نسبتا بزرگ است که برای ۱۲۰۰ مهمان ظرفیت دارد در واقع جزو بزرگترین رستوران‌های شهر است و هم‌زمان می‌تواند از تعداد زیادی مهمان پذیرایی کند. شهرت و محبوبیت این رستوران بیش از هر چیز به خاطر فضای سنتی آن است. ضمن اینکه منویی بسیار مفصل و متنوع دارد که شامل انواع غذاها، پیش‌غذاها و دسرهای کره‌ای است. این رستوران هفت روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

رستوران Imun Seolnongtang

رستوران Imun Seolnongtang یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های سئول است. این رستوران در سال ۱۹۰۷ افتتاح شده و از آن زمان تا به‌حال همواره جزو محبوب‌ترین رستوران‌های شهر بوده است. غذای محبوب و مخصوص این رستوران سوپ seolleongtang نام دارد که نوعی سوپ شیر مخصوص است. این غذا با ساده‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود ولی بسیار لذیذ است و طعمی فراموش‌نشدنی دارد و بهترین نوع این سوپ را در همین رستوران می‌توانید امتحان کنید. برای خوردن این غذا مثل محلی‌ها، باید برنج و پیازچه خرد شده به آن اضافه کنید. این رستوران از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب باز است. یکشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فرصت دارید به این رستوران سر بزنید.

رستوران Gaeseong Mandu Koong

رستوران های سئول

رستوران Gaeseong Mandu Koong یک رستوران محبوب محلی است که خانوادگی اداره می‌شود. این خانواده در زمان جنگ دو کره از کره‌ی شمالی به سئول فرار کرده بودند. در این رستوران انواع غذاهای محلی کره‌ای سرو می‌شود از جمله محبوب ترین غذای منو که نوعی دامپلینگ است که با گوشت چرخ کرده، کلم و کدو و... پر می‌شود. بیش از ۳۰ سال است که این رستوران از مهمانان خود با بهترین غذاهای محلی پذیرایی می‌کند. انواع کیمچی، پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی در منوی رستوران وجود دارد که مطمئنا توجهتان را جلب می‌کند. هر روز هفته از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۹ و ۳۰ دقیقه شب برای سر زدن به این رستوران وقت دارید.

رستوران Tosokchon Samgyetang

رستوران Tosokchon Samgyetang بدون شک یکی از مشهورترین رستوران‌های سئول، پایتخت کره‌ی جنوبی است. از آنجایی که معمولا در سایت‌ها و کتاب‌های راهنمای گردشگری همیشه جزو بهترین رستوران‌های شهر معرفی می‌شود، بنابراین تعجبی ندارد که جزو شلوغ‌ترین رستوران‌های شهر باشد و همواره پر از گردشگر است. البته به غیر از گردشگران، این رستوران بین اهالی شهر نیز بسیار محبوب است.

رستوران Tosokchon Samgyetang بدون شک یکی از مشهورترین رستوران‌های سئول است

غذای مخصوص این رستوران که مهمان‌ها را برای بار دوم به اینجا می‌کشاند غذایی به نام samgyetang است. این غذا در واقع نوعی سوپ است که با مرغ شکم‌پر تهیه می‌شود. این غذا را روی شعله‌ی کم و طی چندین ساعت می‌پزند و از انواع ادویه‌های محلی برای تهیه‌ی آن استفاده می‌کنند به همین دلیل است که طعمی لذیذ و فراموش نشدنی دارد. این غذا را به طور سنتی در sambok تهیه می‌کردند، یعنی در سه روز از گرم‌ترین روزهای سال. ولی امروزه تقریبا همیشه در بسیاری از رستوران‌های سئول پیدا می‌شود.

هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برای غذا خوردن در این رستوران محبوب، فرصت دارید.

رستوران Homilbat

رستوران Homilbat یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن غذاهای محلی به خصوص انواع دسر است. تاکید این رستوران بر استفاده از مواد غذایی تازه و سالم و بهره‌گیری از اصیل‌ترین دستورها برای تهیه‌ی انواع غذا و دسر است. تعداد زیاد مشتریان پروپاقرص این رستوران، کیفیت آن را ثابت می‌کند و البته غیر از اهالی شهر در بین گردشگران هم بسیار محبوب است. محبوب‌ترین دسر رستوران Milk Bingsu نام دارد که با تازه‌ترین و بهترین مواد تهیه می‌شود و طعم آن با همه‌ی دسرهایی که در سراسر سئول نوش جان کنید، متفاوت است. هر روز از ساعت ۱۲ و نیم ظهر تا ۱۰ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Seo Seo Galbi

رستوران های سئول

رستوران Seo Seo Galbi یکی از بهترین رستوران‌های سئول برای امتحان کردن کباب دنده است. البته اهالی کره‌ جنوبی تخصص خاصی در تهیه‌ی کباب دارند ولی این رستوران، بهترین کباب دنده‌ی مارینه شده‌ی شهر را عرضه می‌کند. این رستوران نسبتا کوچک از دهه‌ی ۱۹۶۰ فعالیت می‌کند و شهرت زیادی دارد و از همان زمان تا به حال یکی از بهترین رستوران‌های سئول برای خوردن انواع گوشت‌های کبابی است. این را از صف طولانی مشتریانش می‌توانید به راحتی حدس بزنید. تنها غذای منو، کباب گوشت دنده است که در سسی مخصوص و لذیذ مارینه می‌شود. هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب می‌‌توانید به این رستوران سر بزنید.

رستوران Song Jook Heon

رستوران Song Jook Heon یکی دیگر از رستوران‌های عالی شهر برای امتحان کردن آشپزی کره‌ای است. در این رستوران تنوع زیادی از ساید دیش به همراه یک غذای اصلی در ظرف‌های بزرگ برای مهمانان سرو می‌شود. بسته به فصل، منوی رستوران تغییر می‌کند. این سبک سرو غذا در خاندان‌های سلطنتی رواج داشته است. علاوه بر سبک خاص سرو غذا، این رستوران به خاطر کیفیت و تنوع غذاهایش شهرت دارد.

رستوران Byeokje Galbi

رستوران Byeokje Galbi غذاهایی متنوع دارد ولی تمرکز اصلی آن بر ارائه‌ی انواع کباب‌ها و گوشت‌های گریل شده است. این رستوران نه تنها در کره بلکه در سراسر دنیا مشهور است. تکه‌های گوشت جلو چشم مهمانان و روی میزها گریل می‌شوند. در کنار گوشت‌های گریل شده، انواع سایددیش‌های متنوع و لذیذ سرو می‌شود. همه‌ی غذاها و پیش‌غذاها با بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی آماده می‌شوند و تازگی و کیفیت گوشت‌ها در این رستوران اهمیت بسیار زیادی دارد.

رستوران Eulji Myun Oak

رستوران های سئول

رستوران Eulji Myun Oak یکی از بهترین غذاخوری‌های شهر برای امتحان کردن Naengmyeon است. این غذای محلی کره‌ای با نوعی نودل مخصوص تهیه شده از سیب‌زمینی آماده می‌شود. آن را در سسی لذیذ تهیه می‌کنند و با انواع سایددیش مثل خیارشور و تخم مرغ آبپز سرو می‌کنند. این غذا در کاسه‌های استیل مخصوصی سرو می‌شود. این رستوران بیش از ۳۰ سال است که فعالیت می‌کند و مشتریان زیادی دارد. علاوه بر کیفیت غذا، فضای دوستانه‌ی رستوران، مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران Si Hwa Dam

رستوران Si Hwa Dam در واقع شبیه به موزه‌ای است که به آشپزی کره‌ای اختصاص یافته باشد. نام این رستوران به معنای شعر، نقاشی و گفت‌وگو است. همانطور که از اسم رستوران مشخص است، خلاقیت خاصی در دکوراسیون، منو و سایر بخش‌های رستوران وجود دارد و این خلاقیت و ابتکار را حتی در غذاهای رستوران هم مشاهده خواهید کرد. غذاها به زیبایی تزیین می‌شوند و هر کدام مثل یک اثر هنری به نظر می‌رسند که دلتان نمی‌خواهد آن را خراب کنید. تمرکز اصلی رستوران بر ارائه‌ی غذاهای کلاسیک و اصیل کره‌ای با بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی محلی است و همچنین این رستوران جایی برای آشنایی با سنت‌های کره‌ای و زنده‌ کردن آنها است.

رستوران Na Jeong-sun Halmae Jjukkumi

رستوران Na Jeong-sun Halmae Jjukkumi بهترین انتخاب شما برای خوردن غذای محلی کره‌ای به نام Jjukkumi است. برای تهیه‌ی آن نوعی هشت‌پای کوچک را در سس مخصوص با طعم چیلی قرمز مارینه و سپس سرخ می‌کنند. این غذا به پرادویه بودن مشهور است و حتی اهالی شهر که از دوستداران غذاهای پرادویه هستند، به راحتی نمی‌توانند آن را بخورند. این رستوران در کوچه‌ای به نام Jjukkumi Alley’ قرار دارد که تمام رستوران‌های آن این غذا را سرو می‌کنند و حتی یک مجسمه برنزی از هشت‌پا در ابتدای این کوچه قرار گرفته است. این رستوران بهترین رستوران این کوچه است و چند دهه است که فعالیت می‌کند.

رستوران Gae Hwa Oak

رستوران های سئول

رستوران Gae Hwa Oak جای خوبی برای امتحان کردن انواع غذاهای کره‌ای است. این رستوران با دکوراسیون مینی‌مال و طعم‌های ناب و اصیل، محبوبیت زیادی در بین اهالی شهر دارد. منوی رستوران بسیار متنوع است و مواد اولیه‌ی آن از مزارع اطراف تهیه می شود بنابراین در تازگی و کیفیت آنها شکی نیست. سادگی رستوران به دکوراسیون داخلی آن ختم نمی‌شود و آن را در نحوه‌ی سرو کردن غذا نیز می‌توان مشاهده کرد. در بعضی از غذاها و نوشیدنی‌ها، ابتکار و الهام گرفتن از آشپزی کشورهای دیگر نیز به ندرت مشاهده می‌شود.

رستوران Nolboo Sulfur Duck

اردک، جزو غذاهای اصلی در رژیم غذایی کره‌ای نیست ولی در بعضی از رستوران‌های خاص سرو می‌شود و سبک خاصی برای تهیه‌ی آن در این رستوران‌ها وجود دارد. اگر می‌خواهید این غذا را امتحان کنید، رستوران Nolboo Sulfur Duck بهترین جا برای این کار است. در این رستوران اردک شکم‌پر تهیه می‌کنند. اردک را با انواع سبزیجات و مغزها پر می‌کنند و ادویه‌های خاص و محلی برای طعم‌ دادن به آن به کار می‌برند. برای تهیه‌ی اردک آن را در تنورهای مخصوص برای مدت سه ساعت می‌پزند.

رستوران Nolboo Sulfur Duck بهترین جا برای خوردن یک غذای مخصوص با اردک است

در این مدت غذا به خوبی برشته و طعم‌دار می‌شوند و کاملا می‌پزد. این رستوران به خاطر کیفیت مواد غذایی و اردک‌هایش مشهور است. این غذا به خاطر مقوی بودن و خواص بی‌نظیری که برای سلامتی بدن دارد، در بین اهالی شهر بسیار محبوب است. به دلیل شهرت و محبوبیت رستوران و زمان زیادی که برای تهیه‌ی غذا نیاز است، بدیهی است که قبل از سر زدن به رستوران حتما باید میز رزرو کنید تا دست خالی برنگردید.

رستوران Goraebul

رستوران Goraebul فقط تازه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می کند. انواع ماهی و غذاهای دریایی صید روز از شهری به نام Goraebul مستقیما به رستوران منتقل می‌شود تا از آنها برای تهیه‌ی بهترین و لذیذترین غذاها استفاده شود. تازگی غذاهای دریایی باعث شده که طعم و کیفیتی بی‌نظیر داشته باشند. منوی رستوران به ماهیان صید شده در آن روز بستگی دارد و ممکن است هر روز تغییر کند. در کنار غذاهای دریایی انواع ساید دیش هم سرو می‌شود. غذاها در عین سادگی سرو می‌شوند و کیفیت آنها در سئول نظیر ندارد.

بازارچه Gwangjang

رستوران های سئول

شاید از دیدن نام بازارچه در بین رستوران‌های شهر تعجب کنید ولی بازارچه Gwangjang بهترین نقطه‌ی سئول برای امتحان کردن غذاهای خیابانی کره‌ای است. این بازارچه پر از غرفه‌های فروش غذا است که بهترین غذاهای سنتی خیابانی، انواع اسنک و دسرها و شیرینی‌های کره‌ای می‌فروشند. اگر از علاقه‌مندان به آشپزی کره‌ای هستید، این بازارچه جایی است که حتما باید به آن سر بزنید. فضای بازارچه به تنهایی ارزش وقت گذاشتن و گشت‌وگذار دارد. سر زدن به این بازارچه فرصتی عالی برای آشنایی با سبک زندگی و شیوه‌ی آشپزی اهالی شهر است.

بهترین رستوران‌های غذای گیاهی در سئول

اگر غذاهای دریایی و گوشتی دوست ندارید و در سفرهای خارجی ترجیح می‌دهید این غذاها را امتحان نکنید، بد نیست که به رستوران‌های غذای گیاهی سر بزنید که در سئول تعداد آنها زیاد است و تنوع خوبی دارند و به غیر از غذاهای کره‌ای، غذاهایی از گوشه و کنار دنیا در آنها سرو می‌شود. به خصوص در سال‌های اخیر، تعداد کافه‌ها و رستوران‌هایی که غذای گیاهی دارند روزبه‌روز بیشتر شده است؛ همچنین تنوع غذاها نیز افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل در این رستوران‌ها حتما می‌توانید غذایی عالی و باب میل‌تان پیدا کنید. در ادامه، تعدادی از بهترین رستوران‌های گیاهی سئول را معرفی می‌کنیم.

رستوران بد فارمرز (Bad Farmers)

رستوران بد فارمرز در منطقه‌ای به نام Garosugil، یکی از مناطق شلوغ شهر قرار دارد. در این رستوران سالادهای تازه و سالم و انواع اسموتی برای مهمانان و دوستداران غذای گیاهی، سرو می‌شود. در منوی رستوران تنوع بسیار زیاد و قابل توجهی از غذاهای گیاهی وجود دارد. انواع دتاکس اسموتی و نوشیدنی‌های لذیذ گیاهی در منو وجود دارد و این رستوران، سرویس هم دارد و سفارش شما را درب منزل یا در هتل تحویل‌تان می‌دهد. اگر می‌خواهید غذا و نوشیدنی سالم و گیاهی بخورید، بدون معطلی رستوران بد فارمرز را انتخاب کنید. هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب فرصت دارید به این رستوان سر بزنید.

کافه Suッkara

کافه Suッkara یکی دیگر از رستوران‌های محبوب سئول برای گیاه‌خواران است. اگر به غذاهای فصلی، گیاهی، تازه و ارگانیک علاقه دارید بدون معطلی به این رستوران سر بزنید و تازه‌ترین غذاهای گیاهی محلی را نوش جان کنید. علاوه بر انواع غذا، در منوی رستوران نان‌های متنوع، سالاد و انواع سوپ هم پیدا می‌شود و هر بار که به رستوران سر بزنید با غذایی جدید و لذیذ از شما پذیرایی می‌شود. اگر به سئول سفر می‌کنید حتی اگر گیاه‌خوار نیستید حتما برای یک بار هم که شده غذاهای این رستوران را امتحان کنید. هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران پلنت (PLANT)

رستوران پلنت یکی از معدود رستوران‌های تماما گیاهی در سئول است و شهرت زیادی در بین اهالی شهر دارد. این کافه رستوران انواع غذاهای گیاهی از قبیل تست، انواع ساندویچ و سوپ سرو می‌کند و علاوه بر غذا، مجموعه‌ای از بهترین دسرهای گیاهی و وگان را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این کافه رستوران از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب باز است.

رستوران اورست (Everest)

همان‌طور که از اسم آن پیداست، رستوران اورست یک رستوران هندی نپالی است و در منوی آن انواع غذاهای گیاهی پیدا می‌شود. انواع کاری‌های وگان بخش جدایی‌ناپذیر منوی رستوران است و قیمت‌های بسیار معقول و مناسبی دارد. اگر گیاه‌خوار هستید و همراه با دوستان غیر گیاه‌خوار خود سفر می‌کنید، در این رستوران می‌توانید هر دو غذای مناسب خود را پیدا کنید. از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به اورست سر بزنید.

رستوران Sanchon

رستوران های سئول

رستوران Sanchon نه تنها رستورانی ایده‌آل برای گیاه‌خواران است بلکه یک مکان گردشگری پنهان محسوب می‌شود که اهالی شهر دوست دارند آن را به گردشگران معرفی کنند. چرا که این رستوران به یک راهب بودایی تعلق دارد و منوی آن با الهام از غذاهای معابد بودایی تنظیم شده است که البته تغییراتی جزیی در آنها ایجاد شده مثلا استفاده از چیلی و سیر برای طعم دادن به غذاها. می‌توانید برای وعده‌های ناهر و شام به این رستوران سر بزنید. با یک سینی از انواع پیش‌غذا و غذای اصلی مورد علاقه‌‌تان از شما پذیرایی می‌شود. هر روز از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۱۰ شب برای سر زدن به این رستوران وقت دارید.

رستوران میمی و کلی (Mimi and Kelly’s)

رستوران میمی و کلی یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن غذاهای سالم و ارگانیک گیاهی است. این کافه رستوران مجموعه‌ای از لذیذترین غذاهای گیاهی را در منوی خود گنجانده است. یکی از پرطرفدارترین بخش‌های منو، شیک‌های گیاهی و شکلاتی است. این کافه رستوران، طرفداران زیادی هم در بین اهالی شهر و هم در بین گردشگران دارد. از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۹ و نیم شب و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از از ۱۱ صبح تا ۹ و نیم شب برای سر زدن به این کافه رستوران فرصت دارید.

رستوران چینی Shindongyan

رستوران Shindongyan یکی از بهترین رستوران‌های چینی شهر سئول است. این رستوران توسط سه نسل از چینی‌های مهاجر در قلب سئول اداره می‌شود. منوی رستوران شامل انواع غذاهای محلی چینی و تایوانی است. همه‌ی غذاها بدون گوشت تهیه می‌شوند و برای تهیه‌ی آنها از مواد و میوه‌ها و سبزیجات تازه‌ی محلی استفاده می‌شود.

رستوران پترا (Petra)

رستوران پترا یک رستوران خاورمیانه‌ای در قلب سئول است برای زمانی که می‌خواهید از غذاهای کره‌ای فاصله بگیرید انتخاب خوبی است. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای گیاهی خاورمیانه‌ای را نوش جان کنید. مثلا انواع غذا و سالاد از جمله تبوله و... در منو وجود دارد. چای نعنایی عربی بعد از هر غذا برای مهمانان سرو می‌شود. هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

کافه Lovinghut

کافه Lovinghut یکی از بهترین کافه‌های سئول برای امتحان کردن بهترین دسرهای گیاهی است. این کافه‌ی جذاب بهترین کیک‌های وگان و انواع دمنوش‌های لذیذ را برای مهمانان خود سرو می‌کند. این کافه جزو رستوران‌های محبوب اهالی است و البته در سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران هم قرار گرفته است و معمولا گردشگران زیادی به آن سر می‌زنند.

رستوران Baru

رستوران های سئول

رستوران Baru یکی دیگر از رستوران‌های محبوب شهر برای امتحان کردن غذاهای کره‌ای با الهام از سبک آشپزی معابد است. یکی از جذابیت‌های این رستوران این است که مهمانان می‌توانند خودشان انتخاب کنند که روی میز و صندلی غذایشان را نوش جان کنند  یا به سبک سنتی کره‌ای، روی زمین بنشینند. در کنار غذاها، انواع سیاددیش‌ها و پیش‌غذاهای کره‌ای سرو می‌شود. اینجا بهترین مکان برای آشنایی با فرهنگ غذایی شگفت‌انگیز کره است و تماما غذاهای گیاهی سرو می‌کند. هر روز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۰ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Chaegundaam

رستوران Chaegundaam یک رستوران غذای سالم و گیاهی است که با وسایل و دکور سنتی کره‌ای تزیین شده است و برای تزیین بخش‌های مختلف آن از نقاشی‌های سنتی و وسایل قدیمی استفاده کرده‌اند. غذا خوردن در این رستوران، یک تجربه‌ی ساده از امتحان کردن یک خوراکی جدید نیست، بلکه یک تجربه‌ی فرهنگی کامل است که شما را با سبک زندگی سنتی کره‌ای آشنا می‌کند. البته منوی رستوران تماما گیاهی نیست ولی غذاهای گیاهی متنوع و متعددی دارد که بدون شک از امتحان کردن آنها لذت می‌برید و دوباره به این رستوران برمی‌گردید.

رستوران Dos Tacos

رستوران Dos Tacos یکی از معدود رستوران‌های مکزیکی در سئول است. منوی رستوران بسیار متنوع است و تعداد زیادی غذای گیاهی دارد. غذاهای مکزیکی لذیذ با سس‌های مخصوص و ادویه‌های خاص در این رستوران با بهترین طعم و کیفیت سرو می‌شود. اینجا نه تنها برای غذا خوردن بلکه برای گردهمایی‌های اجتماعی و پیدا کردن دوستان جدید، بسیار ایده‌آل است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه