بهترین هتل های 4 ستاره زوریخ؛ شهری با طبیعت بکر در سوئیس

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره زوریخ؛ شهری با طبیعت بکر در سوئیس

 زوریخ شهری با مناظر کوه‌های آلپ و از دیدنی‌ترین شهرهای سوئیس است که با انتخاب هتل های 4 ستاره در آن می‌توانید سفری راحت و لوکس را تجربه کنید.

هتل‌های زوریخ هتل‌هایی فوق‌العاده با بهترین امکانات هستند که اغلب چشم‌انداز‌ی زیبا از شهر یا طبیعت زیبا و کوه‌های آلپ را به مهمانان خود هدیه می‌دهند و مطمئنا در تور سوئیس با آن‌ها آشنا خواهید شد. زوریخ، مرکز مالی کشور سوئیس بوده و شهری است که بانک‌های آن شهرت بسیار دارد؛ همچنین بزر‌گ‌ترین و شلوغ‌ترین فرودگاه بین‌المللی را در کشور سوئیس دارا است و این شهر یکی از بیشترین نرخ ورود گردشگران خارجی را به خود اختصاص داده است. زوریخ شهری بسیار پاک و بهره‌ور است و به این دلیل شهرت جهانی دارد. از این شهر غالبا به‌عنوان مرغوب‌ترین شهر دنیا از نظر ارزش زندگی نام برده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های 4 ستاره زوریخ را به شما معرفی کنیم، بنابراین همراه ما باشید.

هتل 4 ستاره زوریخ

هتل هیلتون زوریخ ایرپورت (Hilton Zurich Airport)

هتل هیلتون زوریخ ایرپورت (Hilton Zurich Airport)

برای بسیاری از مسافران، نزدیکی به فرودگاه اهمیت بسزایی دارد؛ به خصوص کسانیکه برای سفرهای کاری به شهرهای مختلف سفر می‌کنند و مدت زمان کمتری را در آن شهر اقامت دارند. بسیاری از هتل‌های نزدیک به فرودگاه نیز به صورت ساعتی امکان اقامت را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا آن‌ها قبل از پرواز نیز بتوانند از امکانات هتل بهره‌مند شوند. هتل هیلتون زوریخ ایرپورت هتلی است که تنها با فرودگاه ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل دارای تاییدیه‌های بسیار است و در یک محیط سرسبز و با نشاط قرار دارد. شما با خودروی شخصی یا امکانات حمل و نقل که در این هتل در نظر گرفته شده است در مدت زمان کمتر از ۱۵ دقیقه به مرکز شهر دسترسی خواهید داشت.

اتاق‌های هتل بزرگ و مدرن است و دکوری شیک و مجهز دارند. پنجره‌های بزرگ، نمایی از فرودگاه و باغ هتل را دارد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا با لوازم بهداشتی و آرایشی است.

رستوران هتل صبحانه را هر روزه برای مهمانان خود حاضر می‌کنند و شما برای دیگر وعده‌‌های غذایی خود می‌توانید در همین رستوران، غذاهای بین‌المللی و محلی را نوش جان کنید. در لابی هتل نوشیدنی‌های متنوعی سرو می‌شود؛ از قهوه و چای گرفته تا آبمیوه‌های طبیعی.

باشگاه ورزشی مجهز هتل با امکانات جدید، در خدمت میهمانان بوده و مرکز اسپا و سلامت هتل نیز دارای سونا و جکوزی است. برای میهمانان علاقه‌مند به پیاده روی یا کسانیکه دوست دارند گشت و گذارهای شبانه داشته باشند، مسیری سرسبز در پشت هتل در نظر گرفته شده است که به جنگل منتهی شده و دارای نمایی بسیار زیبا از کوه‌های آلپ است.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۶٫۹ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۷٫۶ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۸٫۳ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۵٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۱٫۸ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۷ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۷ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Hohenbuehlstrasse 10, 8152 Opfikon, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، گالری هنری، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار،
  • غذای کودکان در صورت درخواست، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل اسمال لاکچری امباسادور له اپرا (Small Luxury Hotel Ambassador Zurich)

هتل اسمال لاکچری امباسادور له اپرا (Small Luxury Hotel Ambassador Zurich)

هتل اسمال لاکچری امباسادور له اپرا هتلی مجلل و زیبا در قلب زوریخ است که با انتخاب این هتل اقامتی عالی و بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. فضای دوست‌داشتنی و برخورد گرم کارمندان، این مجموعه را بیشتر در میان مسافران محبوب کرده و مطمئنا با انتخاب این هتل در شهر زیبای زوریخ تجربه‌ای عالی و شاهانه را خواهید داشت. دسترسی از این هتل به بخش‌های مختلف شهر نیز بسیار راحت است و شما یک شروع خوب از این هتل به سایر بخش‌ها خواهید داشت.

اتاق‌ها کلاسیک و بسیار شیک هستند و همه اجزای آن با ظرافت و دقت بسیار انتخاب شده است. استفاده از رنگ کرم و سفید در اتاق‌ها با کاغذ دیواری‌های راه‌راه هارمونی زیبایی را ایجاد کرده که با نور آباجورها فضایی رویایی‌تر را ایجاد کرده است. اتاق‌های راحت این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمامی با لوازم بهداشتی است.

خوردن صبحانه در یک هتل زیبا و با متنوع‌ترین مواد غذایی، حسی فوق‌العاده برای شروع یک روز عالی خواهد بود. صبحانه هر روزه با متنوع‌ترین پنیرها، نوشیدنی‌های تازه و میوه‌های فصلی برای شما حاضر می‌شود و اگر دوست داشته باشید که صبحانه را در اتاق خود میل کنید امکانات آن برای شما فراهم است. این هتل تراسی زیبا با چشم‌انداز شهری دارد که شما می‌توانید غذای لذیذ خود را در این محیط فرح‌بخش میل کنید. بار هتل نیز پیشنهادی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه خواهد بود.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۶٫۹ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۰٫۶ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۰٫۱ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۳ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۹٫۸ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۰٫۷ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۱٫۶ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Falkenstrasse 6, Seefeld, 8008 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، صبحانه در اتاق، غذای کودکان در صورت درخواست، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل فیفا اسکات (FIFA Hotel Ascot)

هتل فیفا اسکات (FIFA Hotel Ascot)

هتل فیفا اسکات هتلی 4 ستاره است که در سال ۱۹۵۴ ساخته شده است و از هتل‌های قدیمی شهر به حساب می‌آید. طراحی داخلی این هتل سنتی و کلاسیک است و مهمانان اقامت راحتی را در این هتل تجربه خواهند کرد. موقعیت جغرافیایی این هتل نیز عالی است و مهمانان دسترسی خوبی به سایر بخش‌های شهر به خصوص جاذبه‌ها دارند.

اتاق‌های هتل جادار و زیبا هستند و دکوری مدرن دارند. رنگ ارغوانی پرده‌ها و صندلی نشیمن در کنار رنگ سفید و کرم سایر اجزای هتل ترکیب دلنشینی را ایجاد کرده است. اینترنت بی‌سیم در همه بخش‌های هتل و اتاق‌ها در دسترس است و امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی مجلل دارد.

صبحانه‌های سوئیسی از ژامبون‌ها و پنیرهای متنوع تا آبمیوه‌های طبیعی در رستوران این هتل برای مهمانان سرو می‌شود. استیک‌های این رستوران بسیار معروف است و در مدت اقامت خود حتما از آن‌ها امتحان کنید. رستوران منویی متنوع را پیشنهاد می‌دهد که حتی در آن غذاهای فست‌فودی نیز برای مهمانان در نظر گرفته است.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۱٫۸ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۱٫۴ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۱٫۱ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۳٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۱۰٫۱ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۱ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۱٫۷ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Tessinerplatz 9, Enge, 8002 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل کراون پلازا زوریخ (Crowne Plaza Zürich)

هتل کراون پلازا زوریخ (Crowne Plaza Zürich)

هتل کراون پلازا زوریخ هتلی لوکس در محلی مدرن و در غرب شهر زوریخ است. این هتل کمی از بخش مرکزی شهر فاصله دارد و همین موضوع باعث شده است که هتلی آرام و به دور از شلوغی باشد. با ورود به لابی هتل با مبلمان‌های آبی رنگ و مخملی حس آرامش را به شما خواهد داد و کارمندان کارهای پذیرش شما را به سرعت انجام می‌دهند و شما را به اتاق‌هایتان هدایت می‌کنند.

اتاق‌ها با رنگ‌های روشن مبله شده‌اند و رنگ طوسی و کرم از رنگ‌هایی است که در اتاق‌ها استفاده شده است. بواسطه پنجره‌های بزرگ و پرده‌های نازک نور کافی به اتاق‌ها می‌تابد و همین موضوع اتاق‌ها را دلباز و پرانرژی کرده است. همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم مورد نیاز را شامل می‌شوند.

شما می‌توانید غذای خود را هم در رستوران داخل هتل یا در فضای باز میل کنید. غذاهای فوق‌العاده‌ای در رستوران این هتل برای شما طبخ می‌شود که عطر آن شما را مدهوش می‌کند. بار هتل نیز برای دورهمی‌های گروهی یا لحظاتی برای آرامش پیشنهاد می‌شود.

این هتل برای اوقات فراغت مهمانان خود و برای آرامش و استراحت بیشتر آنان پیشنهاداتی به مهمانان خود دارد؛ مرکز تناسب اندام با مجهزترین وسایل برای ورزشکاران مناسب است و اگر دوست دارید لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید و خستگی را از تن خود بیرون کنید به مرکز اسپا و سلامت هتل بروید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۲٫۶ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۳٫۴ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۴٫۶ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۵٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۹ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۱ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۲٫۵ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۵٫۲ کیلومتر فاصله است. منطقه آسِرسیل (Aussersihl) انتخابی مناسب برای گردشگران علاقه‌مند به پیاده‌روی و گشت‌های شهری و دیدن مناظر است.

  • آدرس: Badenerstrasse 420, Aussersihl, 8040 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۶۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، استخر، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک،امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی)

هتل سورل زوریخ برگ (Sorell Hotel Zürichberg)

هتل سورل زوریخ برگ (Sorell Hotel Zürichberg)

هتل سورل زوریخ برگ هتلی فوق‌العاده با چشم‌اندازی نفس‌گیر از دریاچه زوریخ است و اگر محیطی آرام با بهترین خدمات مدنظر شما است، این هتل همه انتظارات شما را برآورده می‌کند. ساختمان زیبا، موقعیت و مناظر خیره‌کننده در کنار کارمندانی حرفه‌ای از ویژگی‌های برجسته این هتل 4 ستاره است که مهمانان بسیاری را برای اقامت در خود تشویق می‌کند.

اتاق‌های هتل با دکور مدرن و نقاشی‌های دیواری زیبا که با رنگ‌های شاد طراحی شده، محیط با طراوتی را ایجاد کرده است. در اتاق‌ها تمام آن چیزی که مهمانان برای اقامت راحت نیاز دارند، از اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی لحاظ شده است.

از هر چیزی که از این هتل بگذریم از رستوران و وعده‌های غذایی آن نمیشه گذشت. خوردن صبحانه در فضای تراس مانند هتل با مناظر رویایی، حس و حالی وصف نشدنی است و شما دوست دارید ساعت‌ها در این فضا بمانید و از این همه زیبایی با طعم لذیذ غذاهای سوئیسی لذت ببرید.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۲ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۱٫۹ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۲٫۶ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۰٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۷٫۷ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۴ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۲٫۱ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Orellistrasse 21, Zürichberg, 8044 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۶۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، صبحانه در اتاق، غذای کودکان در صورت درخواست، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل شرایتون زوریخ نویس شلوس (Sheraton Zürich Neues Schloss Hotel)

هتل شرایتون زوریخ نویس شلوس (Sheraton Zürich Neues Schloss Hotel)

هتل شرایتون زوریخ نویس شلوس هتلی در مرکز تجاری شهر است و با انتخاب این هتل به راحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشید. اتاق‌های هتل دکوری مدرن و با رنگ‌های روشن است و پنجره‌هایی رو به چشم‌انداز شهر دارند. بعضی از اتاق‌ها نیز از دو طرف دارای پنجره هستند و نور بیشتری به اتاق‌ها می‌رسانند.

صبحانه این هتل بی‌نظیر است و هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. پاستاهای خوش‌طعمی در این رستوران با محصولات تازه و فصلی سرو می‌شود که قطعا از آن‌ها خوش‌تان خواهید آمد. در بیرون هتل نیز در کنار درب اصلی آن میز و صندلی‌هایی برای سرو غذاهای مهمانان نیز در نظر گرفته شده است.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۲ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۱٫۱ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۰٫۸ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۳٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۹٫۸ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۴ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۱٫۴ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Stockerstrasse 17, Enge, 8002 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل انگیمات سیتی-گاردن (Engimatt City-Gardenhotel)

هتل انگیمات سیتی-گاردن (Engimatt City-Gardenhotel)

هتل انگیمات سیتی-گاردن همانطور که از نامش مشخص است، هتلی در باغی زیبا و فضایی فوق‌العاده است که در مرکز شهر قرار دارد و امکانات عالی و بی‌نقصی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. شما روز خود را در اتاق‌هایی شروع می‌کنید که بالکنی زیبا و رو به منظره فوق‌العاده از طبیعت بکر و کوه‌های آلپ دارد و با دکور بی‌نظیر و مدرنش که با رنگ‌های کرم و روشن دکور شده است، اقامت خواهید داشت. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

گزینه‌های غذاخوری متنوعی در هتل وجود دارد که دکوری خاص و زیبا دارد که روی میزها با گل‌های طبیعی دکور شده است. در باغ هتل که حوضی زیبا در وسط آن قرار دارد، می‌توانید غذای خود را میل کنید. صبحانه نیز هر روزه با متنوع‌ترین محصولات برای شما حاضر می‌شود.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۲ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۲٫۱ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۱٫۷ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۴٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۱۰٫۷ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۲ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۲٫۳ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Engimattstrasse 14, Enge, 8002 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، زمین تنیس، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیا)

هتل گرولیچ دیزاین اند لایف استایل (Greulich Design & Lifestyle Hotel)

هتل گرولیچ دیزاین اند لایف استایل (Greulich Design & Lifestyle Hotel)

هتل گرولیچ دیزاین اند لایف استایل هتلی زیبا با طراحی خاص و متفاوت در زوریخ است. این هتل 4 ستاره با فضایی گرم و کارمندانی خوش‌برخورد از مهمانان خود میزبانی می‌کند. منطقه‌ای که این هتل در آن قرار دارد، آرام و سرسبز است و سکوت آن برای شما بسیار دلنشین خواهد بود.

اتاق‌های دلباز با دکوری کاملا مدرن و دیوارهایی با رنگ‌های روشن و پنجره‌هایی رو به خیابان، محیط اقامتی عالی را برای مهمانان فراهم کرده است. اتاق‌ها حتما شما را راضی نگه می‌دارند و شما با اشتیاق بسیار به اتاق‌های خود بازمی‌گردید. همه اتاق‌ها به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون مجهز هستند.

این هتل در عین سادگی، همه چیز را عالی و بی‌نقص برای مهمانان خود تهیه می‌کند. صبحانه هر روزه با خوشمز‌ه‌های متنوع و رنگارنگ برای مهمانان سرو می‌شود و مسافرین این هتل می‌توانند غذاهای محلی را در رستوران این هتل میل کنند. اگر علاقه دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید، این هتل میز و صندلی‌هایی را در محوطه هتل چیده است و شما می‌توانید در هوایی مطبوع غذاهای خود را میل کنید. بار این هتل از پیشنهاداتی است که باید حتما به آن سر بزنید.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۲٫۳ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۱٫۷ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۴٫۱ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۸٫۸ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۲ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۱٫۵ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۲ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Herman-Greulich-Strasse 56, Aussersihl, 8004 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیا)

هتل رمانتیک یوروپ (Romantik Hotel Europe)

هتل رمانتیک یوروپ (Romantik Hotel Europe)

هتل رمانتیک یوروپ یکی از هتل‌های جذاب در زوریخ است که در محلی زیبا قرار دارد. این هتل از هتل‌هایی با سبک کلاسیک است و با ساختمان زیبایی که دارد، در کنار امکانات فوق‌العاده هتل، باعث شده بسیاری این هتل را به منظور اقامت خود در این شهر برگزینند. موقعیت جغرافیایی این هتل نیز عالی است و مهمانان ماجراجویی خود را در شهر، می‌توانند از این هتل زیبا شروع کنند.

مطمئنا از اقامت‌تان در یکی از اتاق‌های دو نفره‌ یا اتاق‌های خانوادگی این هتل که به شیوه‌ای سنتی و کلاسیک طراحی شده است، لذت خواهید برد. تمام تجهیزاتی که یک گردشگر مدرن نیاز دارد در طراحی این اتاق‌ها پوشش داده شده و می‌توانید از اینترنت رایگان و تلویزیونش بهره‌مند شوید. اتاق‌ها یا با رنگ آبی و کاغذ دیواری‌های روشن و طرح‌دار یا با رنگ قرمز و دکوراسیون نزدیک به آن، دکور شده‌اند. لوسترها و آباجورهایی که در اتاق‌ها نصب شده است با دکوراسیون اتاق‌ها هارمونی نزدیکی دارد و قطعا در شب محیط آرامش‌بخش‌تری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

عطر نان، صبح‌ها فضای رستوران هتل را پر می‌کند و مهمانان روز خود را با صبحانه‌ای عالی شروع می‌کنند. رستوران هتل دکوری کلاسیک با میز و صندلی‌های زیبا و چوبی دارد و غذاهای فرانسوی، بین‌المللی و محلی را با بهترین محصولات فصلی تهیه می‌کند. بار این هتل برای گذارندن اوقات خوشی در شب پیشنهادی عالی است و حتما به پیشنهادات مسئول بار توجه کنید.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۱٫۷ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۰٫۷ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۰٫۱ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۳ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۹٫۸ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۰٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۱٫۶ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Dufourstrasse 4, Seefeld, 8008 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی)

هتل ۲۵ آورز زوریخ وست (25hours Hotel Zürich West)

هتل ۲۶ آورز زوریخ وست (25hours Hotel Zürich West)

هتل ۲۵ آورز زوریخ وست آخرین هتل 4 ستاره‌ای است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل لوکس و مدرن می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی رضایت هر نوع سلیقه را فراهم کند. تمام اتاق‌ها به شیوه‌ای با سلیقه دکوراسیون شده‌اند و رنگ‌های شجاعانه‌ای را در آن‌ها خواهید دید. همه اتاق‌ها به سیستم تهویه و اینترنت بی‌سیم مجهز هستند و حمامی شیک با لوازم بهداشتی نیز در همه اتاق‌ها برای مهمانان لحاظ شده است.

رستوران این هتل منویی متنوع از غذاهای ملل مختلف را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد و مطمئنا شما با توجه به ذائقه خود غذایی خوش‌طعم را تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید غذای خود را در فضای باز و در محوطه سرسبز هتل میل کنید.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۲٫۷ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۳٫۷ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۴ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۴٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۷٫۹ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۰٫۳ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۲٫۷ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Pfingstweidstrasse 102, Escher Wyss, 8005 Zürich, Switzerland
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۲۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل 4 ستاره زوریخ

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره زوریخ بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه‌ی مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه