مراکز خرید استراسبورگ، فرانسه

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
مراکز خرید استراسبورگ، فرانسه

استراسبورگ، هفتمین شهر بزرگ فرانسه، مرکز خرید و گالری‌های متعددی دارد که از آنها می‌توانید بهترین محصولات برند را خریداری کنید.

اگرچه استراسبورگ اکنون در فرانسه قرار دارد، اما ریشه آلمانی آن بسیار مشهود است. اگر با تور فرانسه سفر می‌کنید، خرید کردن از فروشگاه‌ها و بوتیک‌های این شهر را از دست ندهید.

یکی از شهرهای بزرگ و توریستی فرانسه، نسبت به سایر شهرهای این کشور مثلا لیون و پاریس، مرکز خرید زیادی ندارد و از این نظر نسبت به سایر شهرها دارای محدودیت است. ولی این نکته به این معنا نیست که در این شهر هرگز نمی‌توانید خرید کنید. این شهر هم مراکز تجاری و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ و بوتیک‌های قدیمی و جذابی دارد. برندهای برتر مد چه برندهای داخلی چه برندهای بین‌المللی، در این شهر هم نمایندگی دارند. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید استراسبورگ را معرفی می‌کنیم.

مرکز تجاری Place des Halles

مراکز خرید استراسبورگ

مرکز تجاری Place des Halles یکی از مراکز خرید قدیمی شهر است. این مجموعه در سال ۱۹۷۹ پایه‌گذاری شده است و در دوطبقه میزبان فروشگاه‌های مختلف است و پارکینگی با ظرفیت ۲۶۰۰ خودرو دارد. این مجموعه‌ی تجاری در منطقه‌ی قدیمی شهر قرار گرفته است و دقیقا در مجاورت ایستگاه قطار واقع شده است. مرکز تجاری Place des Halles در سال ۲۰۱۳ کاملا بازسازی شد. این مجموعه‌ی ۲ طبقه سالانه میزبان ۱۳ میلیون بازدیدکننده است و بیش از ۱۲۰ فروشگاه دارد. هایپرمارکت و فودکورت از دیگر قسمت‌های پرطرفدار این مرکز است.

مرکز خرید Rivetoile

مراکز خرید استراسبورگ

مرکز خرید Rivetoile در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و دو طبقه دارد. این مرکز دارای یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۱۷۵۰ خودرو است. این مجموعه جزو مراکز خرید نسبتا جدید است و ۲۳ هزار مترمربع وسعت دارد. بیش از ۹۰ فروشگاه و تعداد زیادی رستوران محبوب در این مرکز فعالیت می‌کنند. فروشگاه‌هایی از برندهای برتر و محبوبی مثل زارا و اسپریت در این مرکز وجود دارد. با دوچرخه ۵ دقیقه و پیاده ۱۰ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. البته با تراموا و اتوبوس نیز می‌توانید خودتان را به این مجموعه‌ی تجاری برسانید.

دپارتمان استور Printemps

مراکز خرید استراسبورگ

فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا دپارتمان استور Printemps شعبه‌های متعددی در فرانسه دارد. یکی از شعبه‌های این فروشگاه در استراسبورگ واقع شده است و فروشگاه‌های آن معمولا محصولاتی از قبیل لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات زیبایی، سبک زندگی، مد و اکسسوری و پوشاک آقایان عرضه می‌شود. این مرکز تجاری در خیابان  Haute Montée واقع شده است.

گالری لافایت استراسبورگ

مراکز خرید استراسبورگ

گالری لافایت یکی از مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در فرانسه است که یک شعبه هم در استراسبورگ دارد. این شعبه در خیابان ۲۲ نوامبر واقع شده است. این مرکز خرید روزهای یکشنبه تعطیل است و در سایر روزها از ساعت ۹ و نیم صبح تا ۸ شب فعالیت می‌کند. از میان مشهورترین برندهایی که در این مجموعه محصولات خود را عرضه می‌کنند می‌توان به این موارد اشاره کرد: آدیداس، الکساندر دو پری، آرمانی، آتلیه کلنی، بورژوا، بلوفوره، کارتیه، کلوین کلاین، شنل، دیور، کنزو، مایکل کورس، رالف لورن و...

مطالب مرتبط:

منبع malls malls

دیدگاه