ویدیو منتشر شده از حمل‌ بار در یک فرودگاه ژاپن، توجه‌ها را به خود جلب کرده است

علی گودرزی
علی گودرزی جمعه، ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
ویدیو منتشر شده از حمل‌ بار در یک فرودگاه ژاپن، توجه‌ها را به خود جلب کرده است

حمل بار در فرودگاه‌ها همیشه یکی از موضوعات مورد توجه مسافران بوده است و اخیرا، ویدیویی از حمل و نقل بار در یک فرودگاه در ژاپن، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

موضوع حمل بار در سفر هوایی همیشه یکی از نگرانی‌های اصلی مسافران بوده و است. آن‌ها که بارهای خود را به مسئولین فرودگاه می‌سپارند، نمی‌دانند که چگونه این وسایل دل‌بندشان قرار است حمل شوند و خب دائما نگران سلامتی این وسایل هستند؛ این موضوع، با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی، دوباره مطرح شده است؛ ویدیویی که مراقبت بیش از حد کارکنان یک فرودگاه در ژاپن از بارهای مسافران را نمایش می‌دهد.

حمل و نقل بار در فرودگاه ژاپن

متاسفانه افکار عمومی پیرامون افرادی که بارها را در فرودگاه‌ها حمل می‌کنند، چندان مثبت نیست و تصور عموم بر این است که این افراد، وسایل و بارهایشان را با مراقبت حمل نمی‌کنند و سبب شکستگی و آسیب به آن‌ها می‌شوند. این تصور منفی پس از منتشر شدن ویدیویی که در آن، یک حمل‌کننده‌ی بار، بخشی از بار یک مسافر را سرقت می‌کند، منفی‌تر هم شده است؛ این ویدیو را یکی از مسافران پرواز ایبتزا به مادرید ضبط کرده و در اینترنت پخش کرده است. با وجود تمام این موارد، عموم مردم نمی‌دانند که اکثر این افراد حمل‌کننده‌ی بار، وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند و با مراقبت بسیار زیادی بارهای‌ مسافران را حمل می‌کنند.

حمل و نقل بار در فرودگاه ژاپن

همانطور که ذکر شد، تعداد بسیار زیادی از اعضای حمل و نقل بار در فرودگاه‌ها، بارهای مسافران را بسیار محتاطانه و خیلی بادقت حمل می‌کنند و ویدیویی که از یک فرودگاه در ژاپن منتشر شده، این موضوع را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده است. در این ویدیو که در ادامه آن را تماشا می‌کنیم، اعضای تیم حمل و نقل این فرودگاه ژاپنی را می‌بینیم که با احتیاط و احترام و بدون هیچ عجله‌، بار مسافران را جا به جا می‌کنند و آن را در تریلرهای مخصوص حمل بار قرار می‌دهند.

دانلود از آپارات

قبل از انتشار این ویدیو، خبری جالب مبنی بر استقبال یک حمل‌کننده‌ی بار از فردی مرکوری (Freddie Mercury) اسطوره‌ی موسیقی راک و خواننده‌ی گروه کویین (Queen) در فضای مجازی پخش شد. این شخص حمل‌کننده‌ی بار با دیدن مرکوری در فرودگاه شهر هیثرو (Heathrow) در انگلستان، به مناسبت تولد ۷۲ سالگی وی، به یکی از موزیک‌های وی ادای احترام و فضای بسیار جالبی را ایجاد کرده بود.

جالب است بدانید که خود فردی مرکوری پیش از اینکه وارد دنیای موسیقی شود، در همین فرودگاه به عنوان یک حمل‌کننده‌ی بار فعالیت می‌کرده و نزدیک بودن تولدش با اکران فیلم Bohemian Rhapsody که موضوعش هم درباره گروه موسیقی کویین است، اعضای تیم حمل و نقل این فرودگاه را به انجام چنین حرکت جالبی واداشته است.

مطالب مرتبط:

منبع Lonelyplanet

دیدگاه